Bankų klientai turi suskubti pateikti telefono numerius

  • Teksto dydis:

Komerciniai bankai ragina savo klientus kuo greičiau per elektroninę bankininkystę pateikti telefono numerį. To reikia norint pagerinti elektroninės bankininkystės saugumą, kadangi nuo balandžio įsigalioja nauji reikalavimai.

Šiuo atveju be telefono numerio klientai negalės atlikti kai kurių operacijų.

Bankų asociacijos prezidentas Stasys Kropas sako, kad tapatybės patvirtinimas trumpąja SMS žinute – tik vienas iš variantų.

„Kodų kortelės turi būti pakeičiamos kitokia prisijungimo priemone. Arba jei toliau naudojamos kodų kortelės, daugelis bankų papildomai įveda SMS žinučių procedūrą. Šiomis žinutėmis reikia patvirtinti prisijungimą. Gali būti prašoma patvirtinti ir operacijas. Slaptažodžių generatorius galima toliau naudoti. Taip pat galima naudoti identifikavimo priemonę su atitinkamais saugumo reikalavimais, kurią išduoda Migracijos departamentas, tačiau tada reikia turėti skaitytuvą“, – teigia S. Kropas.

Specialistai pataria gyventojams būti atidiems ir savo asmeninius duomenis suvedinėti tik elektroninėje bankininkystėje. Duomenų nereikia niekur siųsti ar įvesti kituose puslapiuose.

Bankų atstovai taip pat klientams neskambins ir tapatybės patvirtinti neprašys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių