Atradę nišą paspartino savo verslo plėtrą

Statybos, remonto reikmenimis bei buities ir ūkio rakandais prekiaujantys prekybos centrai „Domo“ prieš keletą metų statybų sektorių ištikus nuosmukiui pastebėjo naujas plėtros galimybes ir šiandien jau skaičiuoja netradicinio verslo modelio rezultatus. Bendrovės vadovų teigimu, sėkmę lėmė prisitaikymas prie vartotojų poreikių – rinkoje reikia lokalių specializuotų buities ir ūkio prekių parduotuvių.

Per praėjusius metus įmonės pardavimai augo perpus – 51 proc., tai yra, nuo 1,4 mln. iki 2,1 mln. Lt, o bendrasis pelnas išaugo nuo 0,76 mln. iki 0,9 mln. Lt.

„Ekonominiu sunkmečiu rasta niša pasiteisino, tad investavome į įmonės plėtrą ir Vilniuje atidarome antrąjį 2500 kv. metrų ploto prekybos centrą. Mūsų pasirinktas verslo modelis – nešvaistyti investicijų prekybos salėms ar papildomoms paslaugoms, kurios dažnai pirkėjui neteikia pridėtinės vertės, ir tokiu būdu užtikrinti mažesnę kainą. Laikydamiesi šios nedidelių sąnaudų ir mažų kainų strategijos naujo prekybos centro atidarymui atseikėjome vos 100 tūkst. litų“, – sakė prekybos centrus „Domo“ valdančios bendrovės direktorius Linas Gricius.

Anot L. Griciaus, verslo modelis pertvarkytas atsižvelgiant į tai, kad pirkėjų netenkina maisto prekių parduotuvėse siūlomas buities prekių pasirinkimas, tačiau dėl smulkių pirkinių žmonės taip pat nenori gaišti laiko dideliame prekybos centre. Savitarnos parduotuvėje be konsultantų savarankiškai prekių ieškantys pirkėjai sutaupo ne tik laiko, bet ir lėšų – mažesnės sąnaudos leidžia taikyti mažesnius antkainius.

„Per sunkmetį pastebėjome kintančius pirkėjų įpročius, pigesnio produkto ieškojimą, norą išbandyti mažiau Lietuvoje žinomus prekinius ženklus. Sąmoningai pasirinkome žemų kainų strategiją, įkūrėme parduotuvę, kuri skirta tiems žmonėms, kurie tenkindami kasdienius buities ir ūkio poreikius labiausiai vertina kainą, o ne aptarnavimą, tvarką ar konsultacijas”, – sakė L. Gricius.

Kaip pastebėjo bendrovės vadovas, „Domo“ centrų klientai puikiai žino prekių kainas rinkoje, tad siekdami sutaupyti mielai sugrįžta.


Šiame straipsnyje: Domoverslas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių