2016-aisiais traukiniais važiavo daugiau keleivių

  • Teksto dydis:

Praėjusiais metais traukiniais Lietuvoje važiavo apie 150 tūkst. daugiau keleivių nei 2015-aisiais. Iš viso „Lietuvos geležinkeliai“ 2016 m. vietiniais maršrutais vežė apie 3,6 mln. keleivių – 4,4 proc. daugiau nei 2015 m.

Labiausiai keleivių daugėjo populiariausiuose maršrutuose: Vilnius–Kaunas (4,1 proc.), Vilnius–Klaipėda (4,5 proc.) ir Vilnius–Šiauliai (8,9 proc.). Bendras keleivių skaičius didėjo dėl užbaigtų infrastruktūros remonto darbų, papildomų traukinių reisų bei gerinamos paslaugų kokybės.

„Artimiausiu metu pasiūlysime daugiau naujų paslaugų keleiviams. Vasarį planuojame pradėti keisti popierinius nuolatinius bilietus į elektroninius. Sieksime sudaryti galimybė Vilniaus miesto ribose traukiniais keliauti su Vilniečio kortele. Vasarą planuojame keleiviams pasiūlyti galimybę perkant bilietus internetu atsiskaityti mokėjimo kortele. Dar šiais metais pasiūlysime mobiliąją aplikaciją, kuria bus galima greitai ir patogiai įsigyti traukinio bilietą, naudotis lojalumo programomis“, – artimiausius planus komentuoja „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška.

2016 m. sėkmingai užbaigtas Vokės tilto remontas, kurio metu buvo atšaukti 204 reisai, o 6835 maršrutai – sutrumpinti maršrutais. Dėl to sugrįžo buvę keleivių srautai maršrutuose Vilnius–Kaunas, Vilnius–Varėna–Marcinkonys, Vilnius–Trakai. Užbaigus „Rail Baltica“ remonto darbus atkurtas populiarus maršrutas Kaunas–Kazlų Rūda–Marijampolė. Pastebėjus rinkos poreikį, maršrutuose Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai, Vilnius–Ignalina–Turmantas, Vilnius-Šiauliai pradėjo kursuoti papildomi traukiniai.

Pernai didelis dėmesys skirtas paslaugoms gerinti. Keleiviai, vykstantys maršrutu Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai ir ketinantys toliau vykti į Klaipėdą ir Vilnių, jau kurį laiką gali patogiau planuotis keliones dėl tarpusavyje suderintų traukinių laikų. Analogiškos korekcijos pritaikytos ir keliaujantiems iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto Kauno, Klaipėdos ar Šiaulių kryptimis. Keliaujantiems maršrutu Oro uostas–Vilnius, pasiūlytos lankstesnės sąlygos. Taupant keleivių, važiuojančių šiuo maršrutu ir tęsiančių kelionę kitais traukiniais, laiką, panaikintas įsėdimo mokestis perkant bilietą traukinyje.

Keleiviai puikiai įvertino populiariuose maršrutuose Vilnius–Šiauliai ir Vilnius–Šiauliai–Klaipėda pradėtus eksploatuoti naujus, ilgoms kelionėms pritaikytus patogius traukinius „Pesa 730 ML“, kuriuose yra interneto ryšys bei pirma klasė su maitinimu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių