Iš 10 darbdavio mokomų tolimųjų reisų vairuotojų dirbti lieka tik du

Grįžti į straipsnį

x

x portretas
ruoskit jus kiek norit tu furistu.ne kiekvienam tas darbas.jaunimas neprates sunkiai arti,jie ir nedirbs.pagrindiniai vairuotojai siai dienai nuo 35 metu.taip kad..

VLADIMIR

VLADIMIR portretas
KAS DIRBS UŽ GRAŠIUS LIETUVOJE?

emigrantas

emigrantas portretas
Kad Lietuvoje netik kad algos nemoka tiek kiek sutari, bet dar ir mechaniku turi moket dirbt, o netik vairuot, tegul patis dirba, uzsienije zymiai geriau, alga mokama uz valandas, o ne uz kilometrus nuvaziuotus, masinos naujos, o sugedus atsiunciamas mechanikas, vairuotojo rupestis tik saugiai pristatyt krovini, visi kiti rupesciai darbdavio.

as

as portretas
dirbu furistu ,bet kad reiktu mokintis mehaniko darbus tai nu ir na,,hui,as tik vairuoju ir viskas ,tai jau didelis pliusas,net nezinociau kaip padanga pakeist,nes as vairuotojas,o ne mahanikas,o toki bosa tai tik n,,hui pasiusciau ir baigtusi pogalbis,o dar uz kapeikas i kelione varyt,,,,,,nesamone kazkokia.

zmona

zmona portretas
mokekit jus tiems zmonems,kaip zmonems,tai dirbs ir nesiskus...

bratka

bratka portretas
pritariu emigrantui ar teko kam kada matyti kad koks vokietis keistu rata kelyje - ne nes tai padaro ADAC, nes darbdavys zino kad tai nesaugu, o cia sutari vezioti krovinius ir uz tuos pacius pinigus dirbi grusciku, vadybininku, verteju, mechaniku, sargu. Ismeta tave ant kelio ir daryk ka nori sugedo grizk kaip nori, kuras ne pagal sanaudas o pagal darbdavio fantazijas, laikas nerealus dek magnetus nes tokiems kaip avanso savininkas Saras svarbu frachtas ir dar grizti is reiso tai nezinia kada alga atgausi ir da tiems pi.. derams savininkams blogai tokius verslinikus tai reiketu seniausiai i sibira deportuoti be teises sugrizti 500 metu

Matome

Matome portretas
LT paremta melo ir isnaudojimo filosofija.Tokie dariniai ilgai negyvuoja,jie zusta.Ta rodo ir LDK ir LT istorija. Dvidesimt vogimo ir melo meteliu-STOP?Zmones neremia,protestuoja,sabotuoja,isnaudotojai riejasi ir atsiduria ant "pasalo".O korpusas tai ir PONO ir Vargso is vandens pagrindo sudarytas.Lietuviai labai tamsus,nes nezino savokrasto istorijos,izulus,kerstingi,linke meluoti,neiesko tiesos ir pasmerkti vergauti bei isnykti....

misa kaluginas

misa kaluginas portretas
esu neblogas vairuotojas.turiu apie 17 metu staza.problema algoje.jei mokes normalia...5-7 tukst.lituku-dirbsiu.jei ne,tegul patis vairuoja.man nuostuoliu maziau,namie sedint,suni vedziojant.

Aivenhas

Aivenhas portretas
Na visu pirma 2012 metu pradzioje padaugejo norinciu isigyti e95 formas vien del isvykimo dirbti i uzsienio imones. As viaruotoju ekspeditorium dirbu jau 14, metu, bet jei tokie atlyginimai kaip dabar bus, as greiciau ne E95 forma eisiu mokytis, bet geriau kokiuo suvirintoju, ir ieskot darbo vokietijos ar danijos imonese. Jau juokinga tapo skaityt apie tokius darbdaviu verkslenimus, kad jiems truksta vairuotoju. Kodel tuomet neverkslena vokietijos transporto sektorius, ar kokios belgijos? Zmogus dirba uz atlyginima, o ne uz ismalda, o siuo metu tolimuju reisu vairuotojai gauna valytojos atlygimus. Taip amzinai testis negali, patys darbdaviai ir yra kalti.

naujas vairas

naujas vairas portretas
Kokio dar machaniko ... . As dabar savo lesom issilaikes visus reilkalingus pazymejimus eisiu garaze knistis ... Viena kadencija kaip mokinys atvazineju su naparniku ir pradedu dirbt normalu vairuotojo darba. Aisku kitas klausimas ar patempsiu ar patiks.

dzukas

dzukas portretas
ka as galiu pasakyti jai darbuotojass nori dirp tai dirps bet transporto firmu auto parkas kaikuriu yra senas o vkti paregunai nelabai krepia demesio ir neatlieka pareigu tik miega pavesi prie linelio ezero arba uodega turi tai ka jau kalbet

Galerijos

Daugiau straipsnių