Žemyn upe. Kada Nemune atgis laivyba?

Kaip pritraukti verslininkus, kad šie investuotų į Nemuno pakrantes? „Pirmiausia investuotojams reikia parodyti tai, ką turime, paskui sutvarkyti laivybai būtiną infrastruktūrą", - į portalo kaunodiena.lt klausimą atsako Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Gintautas Labanauskas.

Šiandien direkcija surengė pasitarimą dėl Lietuvos vidaus vandenų kelių infrastruktūros plėtros. Susitikimo dalyviai iš senosios keleivinės prieplaukos laivu plaukė iki Raudonės ir atgal.

Pasak G.Labanausko, visuomenėje pasigirstančios kalbos esą Nemune tuščia ir jokia laivyba nevyksta, nepagrįstos. „Po 3 savaičių bus atidaryta naujoji keleivių prieplauka, jau pasirašytas ketinimų protokolas dėl krovinių prieplaukos Marvelėje", - tikino pašnekovas.

Dviejų naujų keleivinių prieplaukų Nemune investicijų suma siekia 10 mln. litų: 75 procentai sumos gauta iš ES struktūrinių fondų, likusią dalį skyrė Lietuvos vyriausybė. Pusė sumos - maždaug apie 5 mln. - skirta Kauno keleivinei prieplaukai, kita pusė - Uostadvario netoli Rusnės keleivių prieplaukai.

Vidaus vandens kelių direkcija jau parengė 150 tūkst. litų kainavusį projektą, pagal kurį verslininkai kviečiami investuoti į infrastruktūrą: Nemune būtina įrengti plaukiojančias kuro kolonėles. Tai - vandenyje plūduriuojančios talpos, prie kurių priplaukę laivai galėtų pasipildyti kuro atsargas.

Ingrida Žirlienė 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių