„Volkswagen Commercial Vehicles“: nauji produktai, naujos rinkos ir naujos technologijos

IAA komercinių automobilių parodoje „Volkswagen Commercial Vehicles“ pristato penkias pasaulines inovacijas. Tarp jų – naujas „Volkswagen Amarok“, sėkmingai radęs savo nišą rinkoje.

Pardavimų rinkos ir toliau auga, ką liudija rugpjūčio pabaigoje iki 270 tūkstančių lengvųjų komercinių automobilių (18,1 proc.) padidėję pasauliniai automobilių pristatymai klientams.

„Volkswagen Commercial Vehicles“ veikla ir toliau išlieka pelninga, nes mes kuriame naujus, sėkmę garantuojančius produktus, dirbame naujose rinkose ir naudojame naujas technologijas“, - surengtoje spaudos konferencijoje akcentavo „Volkswagen“ Komercinių automobilių padalinio valdybos atstovas dr. Wolfgangas Schreiberis.

Per pastaruosius 12 mėnesių „Volkswagen Commercial Vehicles“ pristatė tris naujus modelius – naująjį T5, „Amarok“, o visai neseniai – ir naująjį „Caddy“. Pasak valdybos atstovo, šiai automobilių serijai charakteringos mažesnės degalų sąnaudos, dar didesnis saugumas, didesnis komfortas ir patogumai.

Per einamuosius fiskalinius metus iki rugpjūčio pabaigos markės pristatymai visame pasaulyje išaugo 18,1 proc. iki 269,8 tūkst. lengvųjų komercinių automobilių – „Caddy“, T5, „Crafter“ ir „Amarok“, taip pat braziliškų modelių „Saveiro“ ir T2. (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 228,4 tūkst.).

Tokį augimą nemenka dalimi lėmė naujasis T5, kurio pardavimai visame pasaulyje padidėjo 20,5 proc. iki 91,3 tūkst. vienetų (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 75,8 tūkst.). Didžiausia rinkos dalis tenka Vokietijai (47,1 proc.) ir visai Vakarų Europai (26,5 proc.). Tai ženklus visų T5 patobulinimų reikšmingumo įrodymas. Pasak dr. W. Schreiberio, T5 visų pirma pasižymi naujais, ekonomiškesniais varikliais, didesniu saugumu ir didesnėmis derinimo galimybėmis, todėl pirmauja pagal klientų pasitikėjimą.

Nepaisant modelių kaitos ir nutrauktų valstybinių naujų automobilių pirkimo paskatų Europoje, „Caddy“ pardavimų skaičius išlieka vis dar stabilus. Per pirmuosius 2010-ųjų aštuonis mėnesius visame pasaulyje parduota 83,78 tūkst. šių automobilių arba tik septyniais procentais mažiau palyginus su atitinkamu pernai metų laikotarpiu (2009-ųjų sausis-rugpjūčio – 90,4 tūkst.).

Valdybos atstovas akcentavo buvęs užtikrintas dėl naujojo „Caddy“, beje, kaip ir naujojo T, augančios užsakymų kreivės per visus šiuos metus. Tai labiausiai lėmė padidėjęs automobilių efektyvumas, labiau įtikinama bendra ekonomija ir dar labiau padidėjusi pritaikomumo kokybė. Rugsėjį užsakymai naujajam „Caddy“ išaugo dar maždaug 20 procentais.

Šiais metais klientams pristatyta 8 tūkst. „Amarok“ automobilių. Dr. W. Schreiberis pabrėžė, kad šiems metams iš viso pasaulio rinkų jau turima 40 tūkst. užsakymų pikapui.

Lengvi komerciniai automobiliai iš Brazilijos taip pat sėkmingai didina visą šių metų pristatymų skaičių. „Saveiro“ modelio pristatymų augimas sudaro 94,2 procento arba 46 tūkst. vienetų (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 23,7 tūkst.).

Brazilijos klasika T2 laikosi irgi stabiliai – 18,2 tūkst. pristatymų. (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 17,8 tūkst.).

W. Schreiberis įsitikinęs, kad 2010-ieji fiskaliniai metai pranoks rekordinį 2008-ųjų rezultatą, kai buvo pristatyti 447 tūkst. lengvieji komerciniai automobiliai.

Pirmojo pusmečio markės finansiniai rezultatai taip pat sėkmingi – 33,3 proc. padidėjo pardavimai (iki 3,54 milijardo eurų), o veiklos pelnas sudarė 118 milijonų eurų, kas dar kartą liudija sėkmę. Pelningumą lėmė stipri ir apgalvota veikla ir ne silpna praėjusių metų palyginamoji bazė, kuri susidarė Volkswagen pardavus Brazilijos sunkvežimių sektorių MAN koncernui.

„Iki šiol mes esame patenkinti bendra veikla 2010-aisiais. Krizė lengvųjų komercinių automobilių rinkose mums jau baigėsi“, – pabrėžė W. Schreiberis.

Šių metų „Volkswagen Commercial Vehicles“ programa IAA parodoje sutelkta į degalų ekonomiją, funkcionalų veržlumą ir saugumą. Vadovas pabrėžė, kad „BlueMotion“ technologija pritaikyta visiems modeliams, o ESP tapo standartinė visoje modelių serijoje.

Šių metų IAA komercinių automobilių parodoje nuo rugsėjo 23 iki 31 dienos 12 salėje markė iš viso pristato penkias pasaulines inovacijas bei labai įvairias kitų modelių programas:

 

Naujasis „Caddy“ – kompaktiškas automobilis, ištobulintas kiekvienoje srityje. Aiškiai atpažįstami Volkswagen markės dizaino genai, standartinė ESP sistema visai modelių gamai, visiškai nauja papildoma įranga ir dėl naujų šešių TDI ir TSI keturių cilindrų variklių sumažintos išlaikymo sąnaudos. Iki 21 proc. mažiau degalų sunaudojantis „Caddy“ – vienas pačių inovatyviausių ir saugiausių kompaktiškų furgonų visame pasaulyje. „Caddy“ su „BlueMotion Technology“ ir 102 AG varikliu naudoja vos 4,9 l/100 km dyzelino, išmeta vos 129 g/km CO2 ir gali įveikti daugiau nei 1 100 kilometrų degalų baką pripylus vos kartą.

„Amarok SingleCab“ su trumpa kabina ir ilga krovinių platforma tarp kitų pikapų reprezentuoja klasikinį „darbinį arklį“. Palyginus su ketverių durų dvigubos kabinos „Amarok“, „SingleCab“ turi 2,2 metrų ilgio krovinių platformą ir yra vienodo bendro kėbulo ilgio. Tai reiškia, kad dvi europinės paletės gali būti sudėtos skersai viena po kitos.

„Amarok SingleCab“ rinkoje pasirodys pirmąjį 2011 m. pusmetį. Parodos stende demonstruojama 90 kW TDI agregato su „BlueMotion Technology“ studija, parodanti, kaip „Amarok“ degalų sąnaudos gali būti sumažintos nuo dabar klasėje geriausių 7,4 litro iki 6,9 l/100 km.

„Transporter BlueMotion Technology“. Palyginus su dabartiniu to paties galingumo standartiniu modeliu, „Transporter“ su „BlueMotion Technology“ reikia 0,5 litro mažiau dyzelino. Vidutinės sąnaudos dabar tesiekia vos 6,8 l/100 km ir tai naujas rekordas klasėje. Visų laikų ekonomiškiausias Transporter pasirodys prekyboje 2011-ųjų pradžioje.

„Multivan“ jubiliejinis „Edition25“ modelis žymi 25 metų „Multivan“ sukaktį. Šis modelis sukurtas dabartinio „Multivan Comfortline“ pagrindu ir yra lengvai atskiriamas pagal švelnia matine spalva nudažytą stogą ir juodus 18 colių lengvo metalo lydinio ratlankius. Proginis modelis aprūpintas išskirtine standartine įranga ir reprezentuoja nuostabų kainos ir kokybės santykį.

„Transporter Rockton“ – tai „Transporter“, skirtas sudėtinga bekele vežioti personalą ar medžiagas į vietas, kurias iš tikrųjų sunku pasiekti. Būtent šioms ekstremalioms sąlygoms ir kurtas „Transporter Rockton“. Visų ratų „Rockton“ pavara specialiai pritaikyta tam tikrai tikslinei grupei, pvz. statybininkams, kalnų gelbėjimo tarnyboms, medžiotojams ir kitoms potencialioms grupėms. Nuolatinė visų ratų pavara „4Motion“ su standartiniu diferencialo blokavimu galinėje ašyje, 30 mm pakeltas kėbulas, sustiprinta pakaba ir smūgių sugėrimas leidžia patikimai net ir bekele vežti iki penkių žmonių su kroviniu.

Vienas iš „Volkswagen Commercial Vehicles“ strateginių tikslų, kaip akcentavo W. Schreiberis, visame pasaulyje dešimčia procentų padidinti markės rinkos dalį lengvųjų komercinių automobilių ir pikapų segmente.

Europos rinkoje potencialas bus išnaudojamas plėtojant prekybą nuolat tobulinamais aplinkai draugiškais, inovatyviais ir dar saugesniais lengvaisiais komerciniais automobiliais.

Pietų Amerikoje vis daugiau rinkų sėkmingai priima „Amarok“ bei tokius automobilius, kaip T5, „Crafter“ ar „Caddy“. Naujai besikuriantys importuotojai, dileriai ir servisai visoje Centrinėje ir Pietų Amerikoje - geriausias įrodymas, kaip palankiai „Amarok“ serija skinasi sau kelią.

Daugiausiai žadanti ir labiausiai auganti lengvųjų sunkvežimių rinka šiuo metu yra Kinijoje. Čia itin didelį susidomėjimą kelia lengvieji komerciniai automobiliai.

„Siekdami išnaudoti Kinijoje atsirandančias galimybes, mes, kaip ir visa Grupė, susiduriame su nemenkais iššūkiais, tačiau neabejoju, kad juos įveiksime ir mus lydės sėkmė“, – tikino kompanijos atstovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių