Vokietijos interneto paieškos lyderiai

Google – paieškos lyderis internete. Google žino, ko mes norime – ogi žiūrėti vaizdo įrašus. 2009 metais populiariausia paieškos sąvoka buvo “YouTube”.

Tačiau kokių automobilių labiausiai geidžiama?

Autoscout24.de, didžiausia internetinė automobilių skelbimų svetainė Vokietijoje teigia, kad pirkėjai čia dažniausiai ieško dyzelinių VWPassat universalų. Be jokių abejonių, tarp besinaudojančių šia duomenų baze nemažai yra ir lietuvių.  Taigi 2010 metų pirmajį pusmetį net 4,7 milijono pirkėjų ieškojo būtent šio naudoto automobilio.

Antroji vieta atiteko Audi A6 Avant TDI (3,7 milijono užklausų). Apie tris milijonus ieškojo jo mažojo brolio A4, beje, taip pat universalo ir taip pat su dyzeliniu varikliu. Po to sekė VW Golf VI su benzininiu varikliu (1,4 milijono) ir BMW 320d Touring (0,9 milijono).

Ypač paklausūs juodos spalvos modeliai, o iš viso www.autoscout24.de svetainėje skelbiama apie 800 tūkst. parduodamų naudotų automobilių. Tamsių spalvų automobilių ieškojo 59 procentai lankytojų, baltų – 11 proc., sidabrinių – 9 proc., mėlynų – 5 proc. ir raudonų – 3 proc. Mes nusprendėme išsiaiškinti, ar išties tokie geri yra labiausiai ieškomi automobiliai?

VW Passat Variant: atsargiai – tautos universalas!

Kuklu, tačiau viskas lengvai suprantama. Passat vairuotojo vieta itin ergonomiška. Nesunku suprasti kodėl dažniausiai ieškoma būtent šio automobilio. Už 13 tūkst. eurų galima surasti trejų metų modelį su 140 AG TDI varikliu ir nuriedėjusį mažiau kaip 100 tūkst. kmJei norima naujo universalo, kainuojančio iki 30 tūkst eurų, dažniausiai renkamasi VW Passat Variant su 2.0 TDI/140 AG dyzeliniu varikliu, “metalic” dažais, “Highline” įranga, kuri turi pastovaus greičio palaikymo sistemą  tempomatą), CD grotuvą su radija, laisvų rankų telefono įrangą ir šildomas sėdynes. Daugiau iš universalo nieko ir nereikia.

Taip mano ir tas, kuris po trejų metų ieško lygiai tokio pat automobilio autoscout24.de  skelbimų svetainėje. Jei pasiseks, suras už 13 tūkst eurų ir 17 tūkst eurų bus sutaupyta. Bet ar šis automobilis bus geras? Ne visada. 2008 metų rugsėjį “Auto Bild” ilgalaikiam testui pasirinko Passat su 2.0 TDI dyzeliniu  varikliu ir DSG pavarų dėže.

Sukorus 100 tūkst. km laukė visiškas nusivylimas. Pavarų dėžė streikuodavo, o keturių cilindrų dyzelinį variklį teko remontuoti net devynis kartus! Dažniausiai gedo oro srauto matuoklis, porą  kartų teko tvarkyti įpurškimo sistemą. Taip neturėjo nutikti, nes gedimai nebūdavo itin rimti. Atvirai kalbant, Passat kokybė nėra gera ir tikrai neprilygsta Golf V. O jei kas nutinka modeliui su 2.0 TDI varikliu, remontas kainuoja daug. Sugedus įpurškimo sistemai, teks keisti variklio galvutę ir tai gali kainuoti apie 5000 litus.

Išvada

Passat surinkimo kokybė ne tokia nepriekaištinga kaip Golf modelio. Todėl Passatą pirkti geriausia tik užsitikrinus pardavėjo garantiją ir, esant galimybei, nesirinkti modelio su DSG pavarų dėže. 

Audi A6 Avant

Kaip krito kainos: Audi A6 Avant (gamintas nuo 2005 metų) su šešių cilindrų dyzeliniu varikliu naujas kainavo 50 tūkst. eurų, o po ketverių metų ir su šešiaženkle rida jis  parduodamas už naudoto Golf kainą. 2.7 TDI/180 AG variklis gali būti etalonas – automobilis su juo pasiekia maksimalų 225 km/h greitį, o dyzelino sąnaudos atliekant “Auto  Bild” ilgalaikį testą buvo 8,5 l/100 km.

Tačiau turime įspėti dėl automatinės “Multitronic” pavarų dėžės – galingas TDI sukimo momentas automatikai susuka galvą. Nors A6, atliekant pirmąjį techninį patikrinimą,  vidutiniškai jau būna nuriedėjęs 84 tūkst. km, jis sulaukė gero įvertinimo.

Išvada

Gražus automobilis už neblogą kainą. Po ketverių metų svajonė apie modelį su šešių ilindrų dyzeliniu varikliu gali virsti tikrove.

Audi A4 Avant

“Auto Bild” 2010 metų techninės patikros ataskaita skelbia: Audi A4 (B7 serija, gaminti 2004–2008 metais) yra geriausi. Tiesa, tikrintojai peikia įtrūkusias stabdžių žarneles. Be to, kaip ir A6 atveju patartina vengti “Multitronic” pavarų dėžės. Keturių cilindrų dyzeliniams varikliams (1.9 arba 2.0 TDI) labai svarbu laiku keisti dantytąjį diržą. 1.9 TDI varikliui jį reikia keisti kas 90 000 km: darbas užtrunka daugiau kaip tris valandas ir kartu su vandens siurblio keitimu kainuoja 1200 litų.

Turėkite tai minty derėdamiesi.

Išvada

A4 pelnytai laikomi mėgstamiausiais automobiliais. TDI Achilo kulnas – dantytasis diržas.

VW Golf VI

Paprasčiausias Golf VI (gaminamas nuo 2008 metų pabaigos) su benzininiu 1.4/80 AG varikliu, automatine klimato sistema, “metalic” dažais, ketveriomis durimis ir lengvojo lydinio ratlankiais naujas kainavo vos 19 tūkst eurų. Toks yra metų automobilis,  kurio dažniausiai pageidaujama internete.

Nėra ko stebėtis, po metų ir sukoręs 20 tūkst. km jis jau parduodamas už 12 500 eurų. Sutaupoma net 6500 eurų. Ankstesnysis Golf V modelis (2003–2009) “Auto Bild” 2010 metų kokybės ataskaitoje priskiriamas  prie geriausiųjų, jam priekaištaujama tik dėl elektronikos gedimų ir apsilaupiusios apdailos ties prietaisu skydeliu.

Išvada

Golf V pagaliau tapo kokybiškas. Jei jis su benzininiu varikliu, tai visuomet turės paklausą.3 serijos

BMW universalas


BMW 320d, pagaminimo metai 2006-ieji, su dyzeliniu varikliu ir universalo kėbulu. Šis modelis labai paklausus tarp autoscout24. de svetainės lankytojų. Manome, kas ieško būtent jo, tikrai nusimano apie automobilius. 3 serijos E90 modeliuose (gamintuose nuo 2004 metų) BMW pašalino seną silpnąją vietą – dabar svirtys kur kas patvaresnės!

Jei E46 serijos pirmtakas kompromitavo BMW savo greit susidėvinčiomis svirtimis, tai įpėdinis  tiesiog džiugina problemų nebuvimu. Dviejų litrų dyzelinis variklis, pasiekiantis 163 AG ir 340 Nm sukimo momentą, sunaudoja vos 6,9 litro degalų 100 km kelio.

Beje, 320d variklis su paskirstymo grandine, tad jam  negresia brangiai kainuojantis dantytojo diržo keitimas.

Išvada

Galiniai varantieji ratai, galingas dyzelinis variklis, jokių žinomų defektų. Važiuoti 320d – vienas malonumas.


Šiame straipsnyje: automobiliaipardavimas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių