Vokietija: „iPhone” karta renkasi viešąjį transportą

Grįžti į straipsnį

xanaf

xanaf portretas
Pabandyk vakare ilipti i Kauno autobusa...

siaip

siaip portretas
o prie ko cia Kaunas? Lietuvoje iki tokios viesojo transporto sistemos, dviraciu taku infrastrukturos ir kt. kaip kad yra Vokietijoje dar augti ir augti.. koki 20 metu.

to siaip

to siaip portretas
mes jau 23 m "augame" :)) pamenu sajudzio laikais sake po 20 m gyvensim kaip svedijoj: ))) tai va tamsta panasiai mastai:)) o as sakau, mes niekada to neturesim, nebent prisikeltu kai kas is vokieciu:)))

idomu

idomu portretas
Keletas aspektu. - Praejus > 20 metu nuo nepriklausomybes atgavimo, zmoniu vidutinis pragyvenimo lygis ne kiek nepagerejo ir toliau negereja, ir nesimato jokiu prosvaisciu, kad geretu: "valdzia" (placiaja prasme) uzsiima neteisinga politika, ne ta kryptimi sali veda. Visuomeninio transporto infrastruktura nezymiai (per plauka :) pagerejo,, taciau yra vis dar nepatenkinama. - Straipsnyje aprasytos idejos yra iki siurpumo teisingos: automobilis tai didziuliai nuostoliai, sugaistas laikas jo prieziurai ir iseikvota intelektualine energija sprendziant is esmes buitinio pobudzio "problemas" ji priziurint. Visuomeninio transporto privalumai nenusakomi, tik keletas: vaziuojant, nors tai ilgiau trunka, bet nereikia mastyti apie pati vairavimo procesa, galima uzsiimti savo mintimis, klausytis per ausimuka tai kas kam aktualu ir t.t.; nereikia rupintis, kad troleibusas "neuzsives" ar vaziuojant per nesibaigiancias duobes sulus kazkas ar suges; nusipirkus nuolatini, vazineji kiek tik nori, nerupi kuro kaina ir t.t. ir t.t. Deja, marsrutai per reti, o daznas marsrutas toks, kad zmones vaziuoja nekomfortiskai, stovedami, besitrindami vieni i kitus ar net i smirdancius bomzus. Fui... Visuomeninis transportas turi ateiti, taciau ji dar reikia labai tobulinti ir tobulinti. -

Galerijos

Daugiau straipsnių