- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vairuotojai varomi mokytis
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
-
Vokiečiai šalies keliuose nepageidauja „sunkvežimių – monstrų“
Vokietijos Susisiekimo ministras Peteris Ramsaueris paskelbė apie planus nuo 2011 metų sausio 1-osios šalies kelius atverti „vilkikams– monstrams“, kurių priekabų ilgis siekia apie 25 metrus, o maksimalus gabenamas svoris – 60 tonų, informuoja „Deutsche Welle World“.
Tai – 7 metrais ilgesni ir 20 tonų sunkesni už šiuo metu Vokietijos keliais „teisėtai“ vykstančius didžiausius sunkvežimius.
"Tai bus bandomasis etapas, kuriame šių transporto priemonių svorį apribosime iki 40 – 44 tonų sunkvežimiais", - sakė Transporto ministerijos parlamentinis valstybės sekretorius Andreasas Scheueris. Tačiau net ir tokiomis aplinkybėmis norą dalyvauti šiame eksperimente išreiškė 400 įmonių.
Vokietijos automobilių klubas ACE (Auto Club Europa) atliko piliečių apklausą. Paaiškėjo, kad 86 procentai respondentų pasisako prieš „gigavilkikus“.
ACE rezultatai nenustebino. „Mokesčių mokėtojai baiminasi, kad kelių remontui reikės papildomų lėšų, o dalis transporto įmonių dar ir praturtės“, - taip skubotą ilgųjų vilkikų pasirodymą keliuose įvertina vokiečiai.
Vokietijos automobilininkų klubas ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V.), įtakingiausias tarp Vokietijos vairuotojų, nepasisako prieš bandymus, tačiau projekto iniciatoriams pateikia keletą sąlygų. Pavyzdžiui, tokie autotraukiniai turėtų būti bandomi ne tik magistralėse, bet ir krašto keliuose.
„Jei šie vilkikai bus galutinai įteisinti, jie neišvengiamai trauks į miestus vedančiais keliais, todėl būtina patikrinti eismo riziką siauresnių ir lėtesnių atkarpų ruožuose“, - nurodė ADAC Transporto viceprezidentas Ulrichas Klausas Beckeris.
„Gigavilkikų“ pasirodymą kritikuoja ir Vokietijos federalinės žemės. Šiaurės Reino-Vestfalijos žemės Susisiekimo ministras Harry Kurtas Voigtsbergeris paskelbė apie nenorą į savo „valdas“ įsileisti ilgųjų vilkikų.
„Toks transportas pernelyg apkrauna kelius ir tiltus, jų lenkimas – rizikingas kitiems vairuotojams“, - teigė politikas.
Tai ne pirmas bandymas į kelius paleisti „sunkvežimius – monstrus“. 2007-ųjų spalį projektą sustabdė transporto ministras Wolfgangas Tiefensee, nurodo žurnalas „Spiegel“.
ADAC prieš 3 metus vilkikų apkrovimo padidinimą 20 tonų vertino ypatingai kritiškai. Esą stipriai padidėja stabdymo kelias. Be to, eismo žieduose ar siaurose gatvėse sudaromos kliūtys kitiems eismo dalyviams, neišlaikomas saugus atstumas.
Į valdžią 2009 m. atėjusi vadinamoji „Geltonųjų – juodųjų“ koalicija su Angela Merkel priešakyje nutarė planus atgaivinti.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...