„Vilniaus troleibusai“ stengiasi, kad keleiviams netektų kalenti dantimis

Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ 2-ojo parko direktorius Berelis Čimbleris patikino, kad troleibusai važinėja pagal grafiką, o šalčiai jį pakoregavo nežymiai. Anot jo, per parą vidutiniškai dėl didelio šalčio sugenda 5–6 troleibusai.

Atstovas teigia besistengiantis, kad žmonės nežvarbtų iš šalčio, tačiau pastangos dažnai bejėgės prieš pasenusią techniką.

„Temperatūra daro savo įtaką – šąla oro sistemos dėl kurių mes negalime eksploatuoti troleibusų. Be abejo, patiriame nuostolių, kadangi nepervežame tiek keleivių, kaip įprastai“, – Lietuvos radijo laidai „Ryto garsai“ kalbėjo pašnekovas.

B. Čimbleris pripažįsta, kad temperatūrai nukritus iki 20 laipsnių žemiau nulio, šildymo sistemos nepajėgia apšildyti troleibusų salono. Tai ypač pajunta rytais troleibusais keliaujantys žmonės.

„Kadangi naktį troleibusai stovi atvirame ore, tai iš ryto jiems įšildyti reikia laiko. Vairuotojui atėjus į darbą temperatūra salone tokia pat kaip ir lauke ir tik po keleto valandų padidėja“, – pasakojo bendrovės „Vilniaus troleibusai“ 2-ojo parko direktorius.
B. Čimbleris neneigė, jog sulaukia ir nepatenkintų keleivių nusiskundimų.

„Daugiausia nusiskundimų būna iš ryto, kai troleibusas tik išrieda iš parko. Dienos metu tokių nusiskundimų jau nebėra. Vairuotojai sėdi atskiroje kabinoje, jos plotas mažesnis, ji uždara, tad jiems kiek šilčiau, bet irgi ne per daug šilta“, – teigė pašnekovas.

Anot jo, troleibusai yra šiltesni, tačiau šaltis juos dažniau išveda iš rikiuotės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių