Vilkikai važiuos prijungti prie elektros laidų

Sistema „eHighway” buvo sukrta kompanijos „Siemens“, kad sujungtų hibridinius vilkikus ir „troleibusinius“ laidus.

Jos dėka būtų sumažintos kuro sąnaudos bei triukšmas miesto keliuose ir autostradose. Testai jau prasidėjo Vokietijoje. Šiuo pavyzdžiu seks ir Amerika.

Sistemą „eHighway” sudaro „troleibusiniai“ laidai, kurie gali būti sumontuoti bent vienoje eismo judėjimo juostoje autostradoje.

Hibridiniai vilkikai prie šių laidų prisijungs automatiškai dėl specialaus įrenginio pantografo,kuris bus sumontuotas ant vilkiko stogo. Po prisijungimo vilkikai judės varomi elektra.

Reikės persijungti atgal į dyzeliną tuomet, kai reikės aplenkti, persirikiuoti į kitą juostą ir t.t. Stabdymo metu energija gali rekuperuotis ir būti naudojama kitų transporto priemonių, prisijungusių prie šio elektros tinklo.

Pantografas, kuris naudojamas šioje sistemoje, buvo sukurtas kompanijos „Siemens“. Vairuotojas gali automatiškai prisijungti arba atsijungti nuo šios sistemos.

Šiuo metu vilkikai pasaulyje į atmosferą išmeta daug nuodingų medžiagų ir 2050 m. šis kiekis padvigubės.

Tikimasi, kad sistema „eHighway” padės sumažinti šitą kiekį. Ši sitema bus diegiama trumpuose, bet apkrautuose kelio ruožuose, pvz. tarp uostų ir logistikos centrų.


Šiame straipsnyje: eHighwayvilkikasvilkikai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių