Viešbučiai mėgina apeiti turizmo agentūras

Prasidėjus turizmo sezonui, šalies turizmo agentūros ėmė priekaištauti, kad viešbučiai, kuriuose apgyvendinamos užsieniečių grupės, perima agentūrų siunčiamus klientus.

Patys viešbučiai neneigia, kad taip elgiasi, bet teisinasi sunkmečiu, pirmadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

"Viešbučiai elgiasi gėdingai. Mes investuojam į turistinių grupių paiešką, o kai atvežame žmones, viešbučiai sužino, kas juos siuntė, tiesiogiai pasirašo sutartis su užsieniečiais. Tai masinis reiškinys", - piktinasi bendrovės "Sigida" direktorius Sigitas Daugirda.

Jis teigia, kad mėgino rengti susitikimus su apgyvendinimo įstaigas vienijančiomis organizacijomis, tačiau jokių pokyčių nėra.

"Dar prieš porą metų apie panašų viešbučių elgesį nebuvo nė kalbos, nes egzistavo nerašytos garbingo elgesio taisyklės. Šiandien verslas galvoja, kaip išlikti, ir nesirenka priemonių, nes gyvename apimti chaoso", - sako Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentas, vilos "Diemedis" direktorius Gintaras Sičiūnas.

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė neigia, kad viešbučiai mėgina "nurinkti" agentūrų klientus, nors ir priduria, kad ateitis - darbas be agentūrų: "Viešbučiai patys aktyviai ieško klientų, dalyvauja parodose, daugėja užsakymų internetu ir tai ateitis. Klientų iš agentūrų nevagiame."

"Lithuanian Tours" direktorius Kęstutis Ambrazaitis teigia, kad dažniausiai grupes perimti mėgina kurortuose įsikūrusios apgyvendinimo įstaigos. Tokios pat taktikos laikosi ir kai kurie viešbučių tinklai, jų savininkai vadybininkams net davę nurodymus taip elgtis.

Direktoriaus žiniomis, Latvijoje ir Estijoje, kur bendrovė taip pat dirba, viešbučių vadovai korektiškesni ir retai mėgina pasinaudoti svetimo darbo vaisiais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių