Tyrimas: žieminės kepurės trukdo vairuoti

Kepurės, pirštinės, žieminiai batai ir paltai yra neatsiejami atributai vairuojant žiemą. Drabužiai su kuriais ketiname sėsti prie vairo gali turėti įtakos vairavimui. Kepurės ir gobtuvai kelia pavojų vairavimo saugumui, todėl prieš leidžiantis į kelionę juos derėtų nusiimti.

„Galvos gobtuvas radikaliai sumažina matymo lauką, trukdo naudotis šoniniais veidrodėliais ir pastebėti kitus eismo dalyvius. Kepurė gali užkristi ant akių, paversdama vairavimą neįmanomu”, – sako „Renault” vairavimo mokyklos direktorius. „Žiemą oro sąlygos apsunkina vairavimą, todėl nederėtų dar labiau rizikuoti pasirenkant netinkamus drabužius”.

Vairuotojai neturėtų dėvėti pirštinių, pagamintų iš nepakankamai gerą sukibimą turinčių medžiagų, pavyzdžiui, vilnos ar medvilnės bei storų kumštinių pirštinių, kurios trukdo taisyklingai laikyti vairą. „Tinkamiausios yra pirštuotos odinės pirštinės. Rekomenduojame daiktadėžėje turėti odinių pirštinių porą, kad galėtumėme pasikeisti sau įprastas pirštines į tinkamesnes vairavimui”, – pataria „Renault” vairavimo mokyklos instruktoriai.

Prieš lipdami į automobilį vairuotojai turėtų nusivalyti sniegą nuo batų ir kiek įmanoma juos išdžiovinti naudodamiesi kilimėliu. Šlapi batų padai kelia pavojų, nes koja gali nuslysti nuo stabdžio paminos. „Pavojinga dėvėti storapadžius arba plačius batus, nes jie sumažina paminos jutimą, todėl galite atsitiktinai spustelti dvi paminas vienu metu”, – teigia instruktoriai. Be to, batai neturėtų riboti čiurnos judėjimo. Aukšti, standūs arba žygių batai nėra tinkami vairavimui.

Striukė neturėtų riboti vairuotojų judesių. Kai temperatūra nukrenta žemiau nulio ir storas paltas tampa būtinas, turėtumėme sustabdyti automobilį saugioje vietoje, palaukti, kol jis įšils, ir nusirengti judėjimą trukdančius drabužius.


Šiame straipsnyje: automobiliaivairavimasžiema

NAUJAUSI KOMENTARAI

o

o portretas
o kiausniai netrukdo? trukdo nebent nenuvalytas stiklas ir batai su aulais(siek tiek varzo judesius). dirbu mieste, kasdien islipu ir ilipu i masina po 50kartu. realiai vienintele blogybe yra ta kad jei lievi batai tai po kokiu 20 ilipimu/islipimu jie permirksta del prilipusio sniego(realiai atsisedes i masina pastukseni viena bata i kita ir nupurtai niega). jei pradeciau dziovint batus po kiekvieno ilipimo tai jaucu dirbciau gal 0.25 etato. slykstu net skaityt toki dbiliska straipsni

asilu

asilu portretas
beretem ir kiausai tarkojy trukdo vairuoti

Vidas

Vidas portretas
Man kur kas labiau trukdo nuolatinis blizginimas šviesomis į akis. Asociacijos DaDRL tyrimais nustatyta, jog dieną įjungtos automobilių šviesos PADIDINA AVARINGUMĄ apie 8%. ES Komisija atmetė lobistų bandomą prakišti direktyvą dėl artimųjų šviesų dieną. Tik naujuose, nuo 2011 m. gaminamuose automobiliuose bus montuojamos specialios taupios dieninės lempos. Austrijos parlamentas nuo 2008-01-01 atšaukė privalomą šviesų naudojimą dieną, nes nustatyta, kad dėl šviesų dieną bendras avaringumas išaugo 12,2%. Nukentėjo DAUGIAU: vaikų - 12%; dviratininkų – 43%; motociklininkų – 46%. JAV mėnesiui buvo paskelbtas pirkimo boikotas tų automobilių, kuriuose šviesos įsijungia automatiškai, kol gamintojai paskelbė, kad automatinis įjungimas bus pašalintas jų sąskaita. Mūsų SM laikas nustoti talkininkauti naftininkams ir lempučių pardavėjams.
VISI KOMENTARAI 5
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių