„Toyota“ vėl pirmauja geriausių pasaulinių ekologiškų ženklų sąraše

Šiandien „Interbrand“ paskelbtoje antrojoje metinėje geriausių pasaulinių ekologiškų prekės ženklų ataskaitoje („Best Global Green Brands“) „Toyota“ ir toliau išlieka pirmojoje pozicijoje. Šia ataskaita siekiama įvertinti, kaip visuomenė suvokia prekės ženklo santykį su aplinkosauga (arba „ekologiškumo įvaizdį“), atsižvelgiant į realią veiklą aplinkosaugos srityje, naudojantis viešai prieinamais duomenimis ir informacija.

Pasak „Interbrand“ agentūros, sėkmingą „Toyota“ pasirodymą metinėje ataskaitoje lemia tai, kad ji nuolat rūpinasi ekologija, kuri yra vienas pagrindinių bendrovės valdymo prioritetų. „Interbrand“ mini ir kitą bendrovės sėkmingą istoriją – pirmąjį pasaulyje masinės gamybos hibridinį modelį „Toyota Prius“, kuris per 15 metų nuo pasirodymo pradžios išaugo iki visos šeimos.

2012 m. balandžio pabaigoje visame pasaulyje parduota per 4 mln. „Toyota“ gaminamų visiškai hibridinių modelių, įskaitant apie 430 000 vnt., parduotų Europoje. 2012 m. „Toyota Europe“ planuoja padidinti visiškai hibridinių „Toyota“ ir „Lexus“ automobilių prekybos dalį iki 14% (šiuo metu ji siekia apie 10%).

Pradedant nuo šių metų, „Toyota Prius“ modelių seriją Europoje sudarys „Toyota Prius“, septynvietis „Toyota Prius+“ ir „Toyota Prius Plug-in Hybrid“. Taigi „Prius“ aplinką tausojančiomis savybėmis galės mėgautis platus ratas pirkėjų. „Tylus“ perversmas įvyko ir Europos automobilių B segmente, neseniai pasirodžius Europoje pagamintam „Toyota Yaris Hybrid“.

„Toyota“ ir toliau deda visas pastangas, siekdama sukurti pažangiausią ekologišką automobilį, todėl ji lieka ištikima savo požiūriui į tvarią veiklą, mažinant išskiriamo anglies dvideginio kiekį per visus gamybos ir prekybos etapus. Bendrovė taip pat stengiasi tausoti gamtos išteklius, pakartotinai panaudodama ir perdirbdama medžiagas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių