„Toyota“ ir jo kūrėjams – trys apdovanojimai

„Toyota“ sėkmingai atgaivino klasikinę sportinių automobilių dvasią savo naujajame „GT 86“ modelyje – taip mano patyrę „Vehicle Dynamics International“ 2012 m. apdovanojimų komisijos teisėjai.

Tarptautinė profesionalių inžinierių, technologų ir žurnalistų komisija suteikė šiam sportiniam kupė (drauge su „Subaru BRZ“) metų automobilio vardą, o vyriausiąjį inžinierių Tetsuya Tada kartu su projekto partneriu iš „Subaru“ Toshio Masuda įvardijo metų inžinieriais.

Pačiai „Toyota“ kompanijai ir jos prezidentui Akio Toyoda už pastangas kurti lengvai vairuojamus automobilius buvo suteiktas metų dinamikos komandos apdovanojimas.

Šią vasarą Jungtinėje Karalystėje pasirodysiantis „GT 86“ yra tarsi „Toyota“ vėliavnešys, skelbiantis apie šios kompanijos sportinių automobilių paveldo atgaivinimą. Automobilyje pritaikyta klasikinė konfigūracija – variklis priekyje, o varantieji ratai gale, taip pat sumontuotas kompaktiškas, lengvas 2,0 litrų „boxer“ tipo greitasūkis benzininis variklis. Visa tai kartu su žemu gravitacijos centru, maža inercija ir lengvu bendruoju svoriu suteikia užtikrintą vairavimo malonumą.  

Būtent šis paprastas požiūris ir padėjo „GT 86“ laimėti metų automobilio vardą, kaip paaiškino „Vehicle Dynamics International“ žurnalo redaktorius Graham Heeps: „Kadangi dabar varikliai darosi vis galingesni, o pavaros, pakabos ir vairo sistemos vis sudėtingesnės, didžiųjų gamintojų asortimente ėmė trūkti automobilių, kurie atspindėtų požiūrį „mažiau yra daugiau“ ir suteiktų galimybę mėgautis važiuojant leistinu greičiu. Štai kodėl mes manome, kad „Toyota GT 86“ ir jos dvynė sesuo „Subaru BRZ“ iš tiesų nusipelnė VDI 2012 metų automobilio apdovanojimo.“

Komentuodamas metų inžinieriaus titulą, vienas iš teisėjų, „Press Association“ automobilių skilties redaktorius Matt Joy, pasakė: „Vadovaudamiesi išbandyta ir patikrinta formule, Tada ir Masuda sukūrė entuziastų ilgai lauktą automobilį – tokį, kuris neseka amžina mada siekti kuo geresnio sukibimo, o verčiau pasižymi geru balansu, greita reakcija ir teikia vairavimo malonumą važiuojant realiu, kelyje leistinu greičiu.“

Teisėjų komisija labai teigiamai įvertino Akio Toyoda pastangas surasti „Toyota“ ir „Lexus“ modeliams naują dinamikos kryptį. Philas Morse'as iš JAV sakė: „Vos užmetus akį į „Toyota“ automobilių gretas, nelieka jokių abejonių, kad prie kompanijos vairo sėdi kovingas konkurentas, kuriam kelią nušviečia svarbiausi automobilių sporto priesakai: pažangi technologija ir vairavimo malonumas.“


Šiame straipsnyje: automobiliaiToyota

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaaip

Kaaip portretas
Kaip ten pasireiskia vairavimo malonumas su ~200nM +/- sukimu ir maziau nei 200ag? :) Apart to, kad galas varomas? Nesuprantu. Tiesa, dar nevaziavau, bet esu vairaves GTR'a Nissana. Va ten tikrai vairavimo malonumas. Pagauni save kai nebesupranti ar tikrai esi geras vairuotojas ar automobilis tave koreaguoja nuolat ir jauties f1 pilotu.

to kaip

to kaip portretas
turbut vairavai zaizdamas need for speed'a :D kietas bicas
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių