Svajonių darbas – kelionė aplink pasaulį

Ko gero kiekvienas kartais pasvajoja – viską palikti ir išvažiuoti. Kas gi nenorėtų pakeliauti aplink pasaulį?

Juk atostogaujame mėnesį, o štai keliauti visus metus ir pamatyti gražiausius pasaulio kampelius...

Viskas ko reikalaujama – komentuoti, vertinti, dalintis kelionės įspūdžiais. Šį svajonių darbą siūlo viena Didžiosios Britanijos kelionių agentūra, kuri tokiu būdu kurstys britų kelionių aistrą, rašo meniu.lt

Vienas kelionių portalas lowcostholidays.com ieško žmogaus, kuris per artimiausius 12 mėnesių keliautų po pasaulį, vertintų įvairius viešbučius ir kelionių pasiūlymus. Agentūra padengtų visas su kelionėmis susijusias išlaidas. Kelionės įspūdžiai būtų talpinami internetiniame dienoraštyje. Atrinktas kandidatas taip pat dalyvaus marketingo kampanijoje.

Kandidatuoti gali kiekvienas – universitetinis išsilavinimas nebūtinas. Vienintelis reikalavimas – meilė kelionėms ir puikūs bendravimo įgūdžiai. Privalumai: mokėjimas plaukti, gero maisto bei vartotojo akimis nepriekaištingo aptarnavimo išmanymas.

Kandidatai turi užpildyti trumpą klausimyną apie kelionės įpročius, ankstesnę keliavimo patirtį, kur svajoja nukeliauti ir t.t. Kadangi dalyvavimas TV laidose ir trumpi reportažai – neatsiejama šio darbo dalis, bus tikrinamas kandidatų sugebėjimas kurti informatyvius ir linksmas kelionių apžvalgas. Kiekvienas kandidatas turi „susukti“ 30 sekundžių filmuką, kuriame gali atskleisti svajones susijusias su kelionėmis.

Paulas Evansas iš lowcostholidays.com komentavo, jog tai puiki proga svajojantiems apie keliones ištisus metus, mėgstantiems degintis, taip pat nevengiantiems kalbėti apie ekonomikos recesiją. Laimingasis pirmas galės išbandyti naujus kelionių pasiūlymus, juos įvertinti bei pristatyti plačiajai auditorijai.

Verta pabrėžti, kad suma skirta kelionėms nemenka ir sudaro 20 000 D.Britanijos svarų (virš 75 tūkst. litų). Kandidatą iš atrinktųjų sąrašo balsavimu nulems britų auditorija. Laimingasis bus paskelbtas birželį.

Panašūs svajonių darbai, susiję su turizmu sukėlė nemažą susidomėjimą – tai puiki marketingo kampanija, kuri masina žmones ir populiarina šalį ar tam tikrą vietą. Australijos salos, JAV vyno ūkiai šį modelį jau išbandė. Įdomu ar sėkmė lydės ir britus?


Šiame straipsnyje: kelionėskelionė

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių