„Ryanair" tyčiojasi iš keleivių

Praėjusią naktį pusę dviejų „Ryanair" kompanija atšaukė pakartotinai skelbtą skrydį iš Kauno oro uosto į Liverpulį ir paliko apie du šimtus keleivių likimo valiai. Po lėktuvo gedimo vakar vidurdienį, kompanija „Ryanair" iki pakartotinio skrydžio jo nesuremontavo ir neatsiuntė kito, jį pakeisti galinčio orlaivio.

Kaip šiandien rašo "Atgimimas", iš visų Lietuvos kampelių į Kauno oro uostą susirinkusiems neįvykusio skrydžio keleiviams oro uosto personalas negalėjo pasiūlyti nei nakvynės viešbučiuose, nei užsakyti kelionių autobusu namo. Viduryje nakties buvo raginama transporto ir nakvynės ieškoti ir už jas susimokėti patiems, o kompensacijos individualiai kreiptis į „Ryanair" atstovybę Dubine.

Neturėję kur dėtis pigių skrydžių bendrovės klientai - jaunimas, senjorai, vyrai ir moterys su mažais vaikais - rytą sutiko oro uosto laukiamuosiuose. Parą oro uoste praleidę taip ir neišskridę žmonės baiminasi būti išmesti iš darbų emigracijoje, netekti pajamų, būti priversti ieškoti naujų darboviečių. Daliai keleivių žlugo jų atostogų planai, sugedo lauktuvių užsienyje gyvenantiems artimiesiems vežtas maistas. Visi išleido krūvą pinigų neplanuotiems skambučiams į Lietuvą ir į užsienį, maistui oro uosto kavinėje ir naujiems, patikimesnių aviakompanijų bilietams įsigyti, rašo „Atgimimas“.

Su keleiviais bendravę oro uosto darbuotojai guodėsi, kad jie už kilusias problemas nėra atsakingi, yra mažai informuoti ir visiškai niekuo šioje situacijoje keleiviams pagelbėti negali.

Skrydis į Liverpulį ketvirtadienio vidurdienį pirmąkart buvo atidėtas dėl gedimo lėktuvo navigacinėje sistemoje. Lėktuvas buvo beįsibėgėjantis pakilimo take, kai, pastebėjus gedimą, buvo sustabdytas. Išlaipinti keleiviai pirma buvo informuoti, kad skrydis atidedamas iki 21 valandos. Paskui skrydžio pradžia buvo vėlinama iki 22 ir 23 valandos. Vakare antrą registraciją praėję keleiviai apie galutinį reiso atidėjimą sužinojo po 2,5 valandų laukimo - pusę dviejų nakties.

Bilietų kitais „Ryanair" siūlomais reisais į Angliją nepasirinkę keleiviai pasiryžę laukti šios dienos 19 valandos, kai, oro uosto personalo tikinimu, numatomas sugedusiojo lėktuvo pakilimas.

"Bilietas perkamas aviakompanijoje ir ji atsakinga už keleivio aptarnavimą. Kiekvienas keleivis turi susipažinti su taisyklėmis, pareigomis ir teisėmis. Gaila, kad keleivių supratimu, visada kaltas oro uostas. Mūsų personalas turi atremti visus keleivių skundus. Aviakompanijos teisė ir pareiga yra aptarnauti keleivius. Kiek galėjome, tiek padėjome šio skrydžio keleiviams, tačiau visus nesklandumus turi spręsti "Ryanair", - portalui kaunodiena.lt sakė Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas. 

Vien už atšauktą reisą „Ryanair", pagal Europos Sąjungos reglamentavimą, kiekvienam keleiviui turi atlyginti 400 eurais vertinamą žalą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių