„Regitroje“ - tradicinės Atvirų durų dienos

2013 m. balandžio 2–6 dienomis valstybės įmonėje „Regitra“ vyks tradicinės Atvirų durų dienos, kuriose bus galima susipažinti su naujausiais reikalavimais, taikomais išduodant vairuotojo pažymėjimus ir registruojant transporto priemones. Dalyvauti Atvirų durų dienose kviečiami tiek pavieniai lankytojai, tiek grupės iš vairavimo mokymo ar kitų įstaigų.

„Siekiame skirti kuo didesnį dėmesį veiklos skaidrumui, kokybiškam klientų aptarnavimui – tai vertybiniai mūsų siekiai. Siekdami su klientais palaikyti kuo artimesnius kontaktus, norėdami sužinoti jų lūkesčius, keliamas problemas, jau keleri metai organizuojame Atvirų durų dienas“, – sakė „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

„Regitros“ interneto svetainėje www.regitra.lt jau paskelbta informacija, kurią konkrečią dieną ir kuriomis valandomis įmonės padaliniai bus pasirengę priimti Atvirų durų dienų lankytojus, ten pat skelbiami ir telefonai, kuriais lankytojai prašomi iš anksto registruotis.

Renginiai vyks „Regitros“ Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Telšių, Utenos filialuose, o taip pat Telšių filialo Mažeikių grupėje.

Įmonės specialistai lankytojus konsultuos dėl klausimų, susijusių su teorijos ir praktikos egzaminais, vairuotojo pažymėjimų keitimu, transporto priemonių išregistravimu ir pan. Lankytojai turės galimybę susipažinti su praktinio vairavimo egzamino reikalavimais, jiems bus pademonstruota, kaip atliekami vairavimo pratimai aikštelėje.

„Juk daugelis prieš egzaminus nerimauja, patiria stresą, tad manome, kad galimybė pasižiūrėti, kur, kaip ir kokioje aplinkoje vyksta egzaminai, taip pat neformaliai pabendrauti su egzaminuotojais daugeliui išties gali būti naudinga“, – sakė įmonės vadovas.

Šiomis dienomis gyventojams taip pat bus teikiama informacija apie „Regitros“ elektronines paslaugas, mokoma, kaip jomis naudotis.

„Regitra“ yra valstybės įmonė, teikianti teisės aktais nustatytas viešąsias paslaugas; įmonės tikslas yra kuo geriau tenkinti viešuosius interesus. Įmonės veiklos strategijoje akcentuojamas siekis teikti kokybiškas, klientų lūkesčius atitinkančias paslaugas. Siekdama šio tikslo, „Regitra“ skiria daug dėmesio klientų aptarnavimui, yra sukūrusi klientų aptarnavimo standartą, sistemingai atlieka klientų apklausas. Atvirų durų dienos – viena iš galimybių palaikyti su klientais tiesioginį ryšį ir veiksmingiau spręsti jų keliamas problemas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių