„Porsche“ ribos priėjimą prie socialinių tinklų

Automobilių gamintojo „Porsche" vadovai savo darbuotojams uždraudė darbo metu lankytis įvairiose socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook" ar „Twitter".

Tokio radikalaus žingsnio buvo imtasi ne todėl, kad darbuotojai daug laiko praleidžia internete.

„Porsche" vadovybė bijo... pramoninio šnipinėjimo.

Automobilių gamintojo atstovas Dirkas Eratas įsitikinęs, kad pavojus tikrai didelis.

Pasak jo, šnipai įdėmiai studijuoja kai kurių bendrovės darbuotojų dienoraščius, o pastarieji, patys to neįtardami, gali išplepėti vidines paslaptis.


Šiame straipsnyje: Porsche

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių