Pigiau nei dviratis

Mūsų bandomasis automobilis Golf III.

(Kaina 250 eurų. Rida 233 342 km).

Neįtikėtina, ką gali padaryti keletas vandens kibirų, dulkių siurblys ir prietaisų skydelio polirolis. Golfas net tviska, salonas atrodo nepriekaištingai. Spidometras rodo 233 342  kilometrus, kai kurie puošybos elementai išduoda, kad vienas iš šešių ankstesnių savininkų buvo tiuningo mėgėjas.

Puikios sėdynės, medžiagos neprairusios, čia yra net stoglangis. Neįtikėtina, kad šis automobilis toks pigus.

Mūsų bandomasis važiavimasVingiuotas kelias. Fotografas ketina padaryti daug nuotraukų? Smagu.

Golfas puikiai įveikia posūkius, niekas nebarška, o vairas nevibruoja. Gerai, kad visos priekinės pakabos guminės  svirčių įvorės pakeistos naujomis. 1.8 variklis traukia užtikrintai, be to, jis laikomas vienu labiausiai patikimu VW varikliu.

Tačiau atminkite, kad kas 30 000 km reikia patikrinti dantytąjį  diržą.Mūsų nuosprendis. 250 eurų ir dveji metai ant ratų – pigiau nebūna. Jei kas nors suges, tam yra internetas arba laužynas, kur viskas tikrai pigu.Viso labo tik 250 eurų. Už tiek nenusipirksi net padoresnio dviračio – visų geresnių kaina prasideda nuo 300 eurų. Be to, akivaizdu, kad vieno dviračio šeimai tikrai nepakaks. “Auto  Bild” skaitytoja Carmen (38 m.) ir jos draugas Michaelis (44 m.) iš Oberaulos (Hesseno žemė) sumokėjo 250 eurų už Golfą, kurio technine patikra galioja dar dvejus metus. O buvo taip.

Rūdys: Golf III skylėtas lyg olandiškas sūris. Slenksčiai gausiai sulopytiPrieš keletą savaičių mechanikas Michaelis, eidamas į parduotuvę, kelkraštyje pastebėjo Golf III Variant. Baltą, su benzininiu 1.8/75 AG varikliu, kurio spidometras, savaime  suprantama, rodė daugiau kaip 200 tūkst. km ridą.

Automobilis buvo pakeitęs šešis savininkus ir jo technine apžiūros terminas jau buvo pasibaigęs.

“Pardavėjas prašė 200 eurų, tačiau  tai buvo derybų objektas,” – pasakoja 44 metų vyras. Prašoma suma už tokį surūdijusį Golfą jam pasirodė gerokai per didelė, tad jie sulygo už 100 eurų.

O tada naujasis savininkas ėmėsi darbo. Sutvarkė skardas, internete išsiderėjo keturis lengvojo lydinio ratlankius už 16,05 euro, visiškai naują išmetamųjų dujų sistemos vidurinįjį  bakelį įsigijo už visai juokingą sumą – 9,07 euro. Nupirko naujas detales priekinei pakabai, suvirino skardas ir susuko veržles.

Į senuką Golfą jis iš viso investavo 10 valandų darbo, o  tada nuvyko į techninę apžiūrą, kur istorija sulaukė sėkmingos pabaigos.Išmetamųjų dujų patikrą Golfas praėjo bravūriškai, tikrinantis specialistas automobilio būklę įvertino teigiamai ir nustatė tik keletą smulkių trūkumų.

Michaelis suskaičiavo –  automobilis iš viso jam atsiėjo 248 eurus ir septynis centus – 50 eurų pigiau nei padoresnis dviratis.

Senučiukame Golfe vietos pakanka visai šeimai, o ir techninė apžiūra galioja dvejus metus. Štai kaip galima taupyti šiandien!

Mechanikas Michaelis sako: “Kiekvienas, kuris sugeba  virinti ir sukti veržles, gali važinėti tokiu pigu automobiliu”. Na, žinoma, geriausia tokiu, kaip šis masiškai gamintas Golf III (1991–1999). Pigių detalių galima įsigyti laužyne, kurių ten  yra tikrai daug.

Sausa: transmisija sandari. Tai nebūdinga Golf III. Gal nėra alyvos?

Privalumai:

  • Daug ir pigių atsarginių dalių
  • Kokybiškas salonas
  • Patikimas benzininis variklis

Trūkumai:

  • Labai rūdija
  • Netvirta pakaba
  • Erzina gendančios smulkmenos

Išvada

250 eurų už šį Golfą. Pigiau galima tik vaikščioti pėstute, nes net geras dviratis kainuoja daugiau.

Tačiau būkime sąžiningi: ką nors panašaus gali pirkti tik tas, kurio garaže yra  suvirinimo aparatas, o savininkas sugeba pats juo naudotis.

O kas pasitiki savo jėgomis ir drįsta remontuoti silpną pakabą bei moka pakeisti dantytąjį diržą, gali įsigyti net ir tokį  surūdijusį Golf III.

Maža kaina už dar tinkamą techninę apžiūrą pereiti egzempliorių ir pigios atsarginės detalės kalba pačios už save.


Šiame straipsnyje: golf

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių