PBK laida „Gyvenamoji aplinka“ atskleis automobilių pardavėjų triukus

Automobilio pirkimas – tai didelė rizika. Vietoje naujos transporto priemonės jums gali parduoti perdažytą, užsienyje pavogtą automobilį, o oficialūs prekybos atstovai gali iš viso neatiduoti jo savininkui. Trečiadienį Pirmojo Baltijos kanalo laida „Gyvenamoji aplinka“ papasakos, kaip sužinoti, ar jūsų automobilio neieško Interpolas, kaip derėtis su oficialiais prekybos atstovais, kad gautumėte nuolaidą naujam automobiliui ir kaip sutaupyti perkant jau panaudotą transporto priemonę.

Daugelis pritartų, jog geriausia automobilį pirkti salone. Čia jie nauji, su garantija, ką tik nuriedėję nuo konvejerio. Pirkėjas tiksliai žino, kad būsimas automobilis nedaužtas ir niekad nebuvo patekęs į eismo įvykį. Teoriškai. Praktikoje taip nutinka ne visada. Laidos herojus Dmitrijus Safiulinas kaip tik ir pateko į tokias pinkles. Automobilis už 100 tūkst. litų atrodė prabangiai: graži spalva, odinis salonas. Bet Dmitrijui labai patiko ir papildomos dovanos – naujos žieminės padangos ir garantinis aptarnavimas. Tiesa, pasinaudoti dovanomis Dmitrijui taip ir neteko. Pasirodo, automobilis buvo daužtas.

Statistika rodo, kad beveik 20 proc. naujų automobilių apgadinami transportavimo metu. Bet pritaikyti nuolaidą pardavėjai negali – tai juk ne daržovės, kurios transportuojant gali susitraukti. Geležis yra geležis. Atvykę automobiliai kruopščiai remontuojami ir restauruojami taip, kad jokių pakeitimų neįmanoma pastebėti. Tai reiškia, kad už daužtą automobilį mes sumokame kaip už naują. Bet tai dar ne visos staigmenos, kurias gauname nusipirkę naują automobilį. Laidos kūrėjai palygino penkias sutartis su stambiais automobilių salonais. Išaiškėjo, kad daugumą sutarčių mes sudarome ne su stambiu automobilių gamintoju, o su mažai žinoma įmone, kurios oficialus adresas – palapinė turguje, o visas turtas – vienas kompiuteris.

Beje, mažai kas žino, kad derėtis galima ir automobilių salone. Daugelis pardavėjų gali nuleisti tam tikrą procentą nuo kainos. Tarp kitko, mieliau jie tai daro mėnesio pabaigoje, kai reikia įvykdyti pardavimų planą. Buvęs automobilių salono darbuotojas papasakojo, kaip derėtis ir kokiomis dienomis geriausia pirkti automobilį.

Tačiau daugiausiai dėmesio vis dėlto sulaukia naudoti automobiliai. Jie parduodami automobilių turguose, internetu, per skelbimus ir net oficialių atstovų salonuose. Bet ekspertų manymu, pirkti naudotą automobilį – tai tas pats, kas pirkti katiną maiše. Turguose parduodami automobiliai „skenduoliai“, automobiliai „konstruktoriai“. Tai pelningas verslas – pigiai nusipirkti krūvą metalo laužo, sutaisyti ir parduoti kaip beveik naują automobilį.

Viena „Gyvenamosios aplinkos“ herojė turguje įsigijo vos kelių metų senumo „Porsche Cayenne“ markės automobilį. Kai naujoji „Porsche“ savininkė nuvyko jį registruoti, paaiškėjo, kad mašina vogta. Prasidėjo problemos... Automobilį areštavo, pavyko surasti pardavėją, bet vėliau išaiškėjo, kad jis irgi ją nusipirko iš kito žmogaus. Nei pinigų, nei automobilio Olga taip ir neatgavo. Ekspertai papasakos, kaip sužinoti ar jūs dominantis automobilis vogtas, ar ne.

Kaip nusipirkti automobilį ne iš kartono, o iš plieno? Kad jis važiuotų, o ne stovėtų autoservise. Kaip išvengti reikalų su Interpolu ir sutaupyti perkant automobilį? Apie tai trečiadienį vakare laidoje „Gyvenamoji aplinka“ pasakos autosalonų darbuotojai, turgaus prekeiviai, defektų maskavimo ekspertai ir profesionalus sukčiai.

Automobilio pirkimas – tai didelė rizika. Vietoje naujos transporto priemonės jums gali parduoti perdažytą, užsienyje pavogtą automobilį, o oficialūs prekybos atstovai gali iš viso neatiduoti jo savininkui. Trečiadienį Pirmojo Baltijos kanalo laida „Gyvenamoji aplinka“ papasakos, kaip sužinoti, ar jūsų automobilio neieško Interpolas, kaip derėtis su oficialiais prekybos atstovais, kad gautumėte nuolaidą naujam automobiliui ir kaip sutaupyti perkant jau panaudotą transporto priemonę.

Daugelis pritartų, jog geriausia automobilį pirkti salone. Čia jie nauji, su garantija, ką tik nuriedėję nuo konvejerio. Pirkėjas tiksliai žino, kad būsimas automobilis nedaužtas ir niekad nebuvo patekęs į eismo įvykį. Teoriškai. Praktikoje taip nutinka ne visada. Laidos herojus Dmitrijus Safiulinas kaip tik ir pateko į tokias pinkles. Automobilis už 100 tūkst. litų atrodė prabangiai: graži spalva, odinis salonas. Bet Dmitrijui labai patiko ir papildomos dovanos – naujos žieminės padangos ir garantinis aptarnavimas. Tiesa, pasinaudoti dovanomis Dmitrijui taip ir neteko. Pasirodo, automobilis buvo daužtas.

Statistika rodo, kad beveik 20 proc. naujų automobilių apgadinami transportavimo metu. Bet pritaikyti nuolaidą pardavėjai negali – tai juk ne daržovės, kurios transportuojant gali susitraukti. Geležis yra geležis. Atvykę automobiliai kruopščiai remontuojami ir restauruojami taip, kad jokių pakeitimų neįmanoma pastebėti. Tai reiškia, kad už daužtą automobilį mes sumokame kaip už naują. Bet tai dar ne visos staigmenos, kurias gauname nusipirkę naują automobilį. Laidos kūrėjai palygino penkias sutartis su stambiais automobilių salonais. Išaiškėjo, kad daugumą sutarčių mes sudarome ne su stambiu automobilių gamintoju, o su mažai žinoma įmone, kurios oficialus adresas – palapinė turguje, o visas turtas – vienas kompiuteris.

Beje, mažai kas žino, kad derėtis galima ir automobilių salone. Daugelis pardavėjų gali nuleisti tam tikrą procentą nuo kainos. Tarp kitko, mieliau jie tai daro mėnesio pabaigoje, kai reikia įvykdyti pardavimų planą. Buvęs automobilių salono darbuotojas papasakojo, kaip derėtis ir kokiomis dienomis geriausia pirkti automobilį.

Tačiau daugiausiai dėmesio vis dėlto sulaukia naudoti automobiliai. Jie parduodami automobilių turguose, internetu, per skelbimus ir net oficialių atstovų salonuose. Bet ekspertų manymu, pirkti naudotą automobilį – tai tas pats, kas pirkti katiną maiše. Turguose parduodami automobiliai „skenduoliai“, automobiliai „konstruktoriai“. Tai pelningas verslas – pigiai nusipirkti krūvą metalo laužo, sutaisyti ir parduoti kaip beveik naują automobilį.

Viena „Gyvenamosios aplinkos“ herojė turguje įsigijo vos kelių metų senumo „Porsche Cayenne“ markės automobilį. Kai naujoji „Porsche“ savininkė nuvyko jį registruoti, paaiškėjo, kad mašina vogta. Prasidėjo problemos... Automobilį areštavo, pavyko surasti pardavėją, bet vėliau išaiškėjo, kad jis irgi ją nusipirko iš kito žmogaus. Nei pinigų, nei automobilio Olga taip ir neatgavo. Ekspertai papasakos, kaip sužinoti ar jūs dominantis automobilis vogtas, ar ne.

Kaip nusipirkti automobilį ne iš kartono, o iš plieno? Kad jis važiuotų, o ne stovėtų autoservise. Kaip išvengti reikalų su Interpolu ir sutaupyti perkant automobilį? Apie tai trečiadienį vakare laidoje „Gyvenamoji aplinka“ pasakos autosalonų darbuotojai, turgaus prekeiviai, defektų maskavimo ekspertai ir profesionalus sukčiai.


Šiame straipsnyje: automobilio pirkimas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių