Patarimai, kad akumuliatorius tarnautų ilgiau

Grįžti į straipsnį

zurnaliugos

zurnaliugos portretas
visiski debilai, ar jie patys to straipsnio neskaite? antraste "Patarimai, kad akumuliatorius tarnautų ilgiau" nors is viso straipsnio tik dvi mazos pastraipos parasytos siek tiek i tema, t.y. kad negalima klausytis muzikos, palikti ijungtu prietaisu ir kad dar generatorius turi buti geras ir viskas. ziauriai informatyvus straipsnis. lopai.

Pritariu

Pritariu portretas
Debilavotas redaktorius- taip ir nesupratau, ka daryt, kad akumas laikytu ilgiau... bet kad nest i skupke sena akuma, tai jo... gal cia REKLAMA?

sss

sss portretas
Bukesnio straipsnio parasyti nebeimanoma. Matomai rasytojas apskritai nesuvokia kas tai yra akumuliatorius, kur jis automobilyje randasi, ir kam reikalingas. Sekmes rasant toliau :)

To sss

To sss portretas
Pritariu, kad bukesnio straipsnio jau negali buti, nes negali buti niekada.

Antilempa

Antilempa portretas
Akumuliatorių gamintojų instrukcijose aiškiai rašoma, jog važinėjant su nuolat įjungtom šviesom, akumuliatorių būtina kartą per mėn. PAPILDOMAI ĮKRAUTI. Kitaip, jo tarnavimo laikas SUTRUMPĖJA TREČDALIU! Visi puikiai žinome, kad tos sąlygos 90% vairuotų įvykdyti negali. Negana to, užsienyje nustatyta, kad nuolatinis artimųjų šviesų naudojimas yra nemažos dalies automobilių gaisrų priežastis. deja, viso šito nenori girdėti naftininkams bei lempučių ir akumuliatorių pardavėjų klanams tarnaujantys valdžios veikėjai...

kazkiek pritariu nepatenkintie

kazkiek pritariu nepatenkintie portretas
geriauses budas ikrauti akuma tai prie kokiu -18 parsinesti namo, o eletrolitas gerai isala ir ikrautuose akumuose nereikia skiesti tik jo procentas gali buti 20,30,50 akumo talpos. rimtas patarimas akumus pirkti šiaures šaliu gamintoju kaip ir alyvas, tokiu kredo naudojantis problemu ziema neturiu jau 12 metu.

siaip

siaip portretas
antraste neatitinka turinio, ka cia per nesamones rasynejat, tiksliau vertinejat

asas

asas portretas
Puse straipsnio apie nuolaidas arba kaip tvarkyti atliekas... O patarimo kaip ir neradau nei vieno... O viena fraze tai aplamai uzmuse... - "vienas iš paprasčiausių būdų patikrinti, ar akumuliatorius yra kokybiškas – pamėginti jį pakelti"... Kokie idiotai raso straipsnius...?

Grand Sigutis

Grand Sigutis portretas
Straipsnio autoriu(-e) gyvuliniais vagonais i Sibira !!! blyn tada pradetu gerbt savo skaitytojus! Situos marazmus galetu savo dienorastyje rasyt! Visichkas bredas! Gaidys!

na jo

na jo  portretas
straipsnis,apie nieka,kur patarimai?:) kiek krauti? kada krauti? ar verta krauti? nieko,apie sandeliavima didesne dalis straipsnio:))

Aleksas.

Aleksas. portretas
Kad straipsnio pavadinimas neatitika kas parsyta,aisku,bet kur patarimai,kaip priziureti pati akuma,kiek laiko krauti ir kaip prailginti jo tarnavimo laika,neparasyta! Klausiu temos autoriaus,gal tamsta susiprotesi artimiausiu laiku parasyti nauja straipsni,kad daugelis apie tai zinotu! Manyciau,kad autorius krauna turtus,pagal uzsakyma,parduotuviu tinklui,kad ispirktu naujus akumuliatorius!:)

9 am grand balvonui

9 am grand balvonui portretas
yra tokia" Š "raidė

LLL

LLL portretas
Straipsnio autorius visiškas neišmanėlis, neturi net elementariausių žinių apie automobilius. pavadinimas visiškai neatitinka turinio. Komentatoriams, kurie domisi akumuliatorių pakrovimu trumpai galiu paaiškinti: pagal senas technologijas, normatyvinis akumuliatoriaus krovimo laikas - 10 val., kraunant 1/10 akumuliatoriaus talpos srove, t.y 70 Ah akumuliatorius kraunamas 7 A, o 45 Ah talpos - 4,5 A

LLL

LLL portretas
Patikslinu komentarą. Duotas krovimo laikas taikomas naujam visiškai iškrautam akumuliatoriui įkrauti.. Kai akumuliatorius yra dalinai iškrautas - viskas keičiasi. Tuomet reikia orientuotis į elektrolito tankį (pilnai pakrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis turėtų būti 1,27, o šiaurėje, kur ypač dideli šalčiai, elekrolitas naudojamas 1,30; iškrauto akumuliatoriaus elektrolito tankis būna 1,2 - 1,22) ir į krovimo srovę ( pasikraunant akumuliatoriui įtampa jo gnybtuose kyla, o krovimo srovė mažėja)

HR to LLL

HR to LLL portretas
Siaip pacio tavo zinios labai ribotos ir netgi gali buti prazutingos. Krauti 1/10 talpos srove skaitosi nepavojinga, taciau pirma reikia pamatavus itampa po 4 val. ramybes busenoje, nustatyti kokia dabar yra akumuliatoriaus ikrova. 12.6V-12.8V - 90%-100% ikrovos. Akumuliatoriaus krauti nereikia.12.4-12.6V - 60%-90% ikrovos, krauti akumuliatoriu butinybes nera. 12V - faktiskai pilnai issikroves akumuliatorius. Galima krauti pagal kolegos pateikta formule 10 val. jei akumuliatoriaus itampa zemiau 12.4V, akumuliatoriu patartina pakrauti. Jei itampa pvz bus 12.3V, kraukite pagal kolegos pateikta formule 5 val. Siaip visa sita krovimo schema, tinkama paprasciausiems pakrovejams. Dabar ju yra daug modernesniu, visiskai automatiniu. Ar pusiau automatiniu. Su tokiais krauti akumuliatoriu zymiai paprasciau ir nesudetinga. SU PARASTAIS PAKROVEJAIS, APIE KOKIUS KALBEJO LLL. LABAI NESUNKU PERKRAUTI IR SUGADINTI AKUMULIATORIU. Tad zmonems, kurie nelabai zino ka daro - nepatariu tokiais naudotis. Be to tokiu pakroveju kraunant akumuliatoriu, negalima ilgai palikti krauti be prieziuros.

HR to LLL

HR to LLL portretas
Saunuolis kad pasitaisei, kad aktualu ikrovos lygis :). Pagal elektrolito tanki tikrai tiksliai galima nustatyti ikrova. Taciau dabar nemazai akumuliatoriu yra neaptarnaujami. Ir is sekciju pamatuoti elektrolito tanki kartais net neimanoma. Tada gelbeja itampos matavimas.

HR To Aleksas

HR To Aleksas portretas
Jei nori kad akumas ilgiau tarnautu, tera kelios taisykles: 1.Stengtis nelaikyti akumo iskrauto daugiau kaip 60%. (jei reikia pakrauti pakroveju) 2. Palaikyti tvarkinga visa automobilio elektrine dali.(starteris, generatorius ir netgi (Babinos, aukstos itampos laidai ir zvakes benziniam varikliui) ir pakaitinimo zvakes(dyzeliniam varikliui). 2. Punktas is tikro be galo svarbus, nors daugelis tai nuvertina. Kiek laiko tau reikia sukti starteri - yra labai svarbu. Labai gerai jei automobilis uzsiveda is keleto starterio sukiu, tuomet net ir trumpais atstumais vazinejant, akumuliatorius puikiai pasikraus(jei idetas toks koks priklauso).

balvonas

balvonas portretas
o man patiko straipsnis ,pasijuokiau iš rašytojo

zurnalistai

zurnalistai portretas
idijotai turetumet straipsnio pavadinima pakeisti i "keletas dalyku apie akumuliatoriu"

akumuliatorius

akumuliatorius portretas
Mane, kaip akumuliatorių, labai sudomino straipsnio pavadinimas tad puoliau skaityti straipsnį norėdamas sužinoti, kaip galėčiau prasiilginti savo gyvenimą. Deja, apie tai nesužinojau nieko, nes autorius pamiršo straipsnio pavadinimą ir ėmėsi mokyti, kaip mane numirusį palaidoti. Dėl to straipsnio autoriui sakau - eik tu šikt, sklerozuotasis asile.

čiki

čiki portretas
Va čia tai humoreska! Taip pakėlė nuotaiką, kad dar tebežvengiu. Dar ir komentarai nieko :) Kažkas panašaus: šiandien nesnigs- nes išjungtas šaldytuvas, yra logikos?

bikas

bikas portretas
Straipsnis skirtas blondinems, o jus uz rimta priemet :)))

www

www portretas
Nu, straipsnelis - tai totalus briedas, daugiau nieko. Įrašykite ,,Google'' paieškoje žodžius ,,akumuliatorių priežiūra'' ir išmes visą plejadą nuorodų. Domėkitės į valias. Sėkmės.

Galerijos

Daugiau straipsnių