Nomeda Marčėnaitė: didžiausias mano trūkumas – baimės jausmo stoka

Birželio 1 d., 10 val. Rygoje, Rotušės aikštėje bus duotas startas tarptautiniam Press raliui, kuriuos Lietuvos žurnalistų autoklubas be pertraukų rengia nuo 1996 metų.

Prie šių renginių istorijoje pirmąkart dviejų kaimyninių respublikų – Lietuvos ir Latvijos – keliais vyksiančių lenktynių starto linijos vienintelį ralyje elektrinį „Fiat Panda“ išvairuos BTV „Skanaus pokalbio“ laidos vedėja Nomeda Marčėnaitė.

„Iki šio ralio didžiausios mano lenktynės, kuriose teko dalyvauti, buvo „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje kasmet vietą randančios TV žvaigždžių lenktynės, kurių nostalgiją tebejaučiu iki šiol, - pasakoja N. Marčėnaitė. – Gerai prisimenu, kaip Jono Dereškevičiaus muštruojama šioms varžyboms rengiausi Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Iš pradžių kartu su šturmano kėdėje įsitaisiusiu J. Dereškevičiumi, vėliau – jam stebint važiavimus iš šalies. Iki šiol atmintyje įstrigę žinomo trenerio žodžiai, ištarti po eilinės treniruotės : „Žinai, Nomeda, gal būtum nebloga lenktynininkė, tačiau tau trukdo visiškas baimės jausmo neturėjimas...“

Šį įspėjimą ir kartu palinkėjimus prisimenu iki šiol ne tik įvairiose naujų automobilių lenktynėse, kurias organizuoja dileriai ir kuriose ne kartą teko dalyvauti. Tačiau didesnio baimės jausmo taip ir neatsirado. Nesu beatodairiška adrenalino fanatikė. Man daug didesnį įspūdį daro automobilio jautrumas į stipresnį momentinį akceleratoriaus spūstelėjimą, veržlumu alsuojanti jo jėga, juste plūstanti iš po variklio dangčio, nei beatodairiškas lėkimas kiek mustangas neša. Todėl ypač tarp sprortininkų vienu metu buvęs populiarus posakis „gazas-dugnas“ manęs nei žavi, nei teikia džiaugsmo.

Nomedos vairuotojos stažas artėja prie dvidešimtmečio. Žavi pokalbių vedėja su nostalgija prisimena pirmąjį „žiguliuką“ be vairo stiprintuvo, vėliau daugelį vakarietiškų, kuriuos teko vairuoti. Nomedai patiko ir jos turėti „Toyota Corolla“, ir šio gamintojo visureigis, ir „Mazda 323“, kuria dabar važinėja, o bene labiausiai – „Mini Cooper“ – toks staigus, menevringas ir tarsi prikaltas „stovintis ant kelio“.

Dailininkė ir televizijos žurnalistė neįsivaizduoja dienos be automobilio vairo.

„Mano namai nuo Vilniaus centro nutolę per 22 kilometrus, - sako Nomeda. – Tad kasdieną, žiemą ir vasarą, ten ir atgal, o kartais – ir ne po vieną kartą, dar keli ratai po Vilnių, žiūrėk ir arti šimto ar net daugiau. O kiekvieną vasarą daugiau nei 1000 kilometrų kelionės man seniai įprastas dalykas“.

Nomeda sako niekada neskaičiavusi ridos, kurią teko sukarti per beveik jau du dešimtmečius, praleistus prie vairo. Tačiau ji, sprendžiant pagal kasdieninį kilometražą, turėtų būti išties įspūdinga. Ir tik dvi nedidelės avarijos, kurių geriau nebūtų buvę, kaip sako Nomeda, ir kurių beveik nepavyksta išvengti dažnam nemažai laiko praleidžiančiam prie vairo.
N. Marčėnaitė tarptautiniame Press ralyje vairuos didžiausią šio renginio naujovę – be jokio triukšmo važiuojantį elektrinį „Fiat Panda“, kurį pagamino nagingi Lietuvos meistrai, vadovaujami Artūro Mrazausko ir kuris, ypač žiūrovams skirtuose etapuose, kokie birželio 2-ąją rengiami Rietave ar Plungėje, kels papildomą susidomėjimą. Tai bus istorinis momentas, mat pirmąsyk Lietuvos ir Latvijos automobilių sporto istorijoje prie starto linijos stos elektromobilis.

Ar elektrinis „Fiat „Panda“ taps Nomedos svajonių automobiliu, kurio ji sakė dar neturinti, sužinosime tik po ralio.

„Turiu tik svajonių vyrą“, - kaip visada linksmai nusiteikusi kalbėjo Press raliui besiruošianti tikra TV žvaigždė.

Pasiteiravus kas galėtų pretenduoti į Nomedos svajonių vyro titulą, „Skanaus pokalbio“ vedėja nesutriko ir ilgai negalvodama išvardino tris būtiniausias savybes : geras, švelnus, su humoro jausmu...

Birželio 1 d., 10 val. Rygoje, Rotušės aikštėje bus duotas startas tarptautiniam Press raliui, kuriuos Lietuvos žurnalistų autoklubas be pertraukų rengia nuo 1996 metų.

Prie šių renginių istorijoje pirmąkart dviejų kaimyninių respublikų – Lietuvos ir Latvijos – keliais vyksiančių lenktynių starto linijos vienintelį ralyje elektrinį „Fiat Panda“ išvairuos BTV „Skanaus pokalbio“ laidos vedėja Nomeda Marčėnaitė.

„Iki šio ralio didžiausios mano lenktynės, kuriose teko dalyvauti, buvo „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje kasmet vietą randančios TV žvaigždžių lenktynės, kurių nostalgiją tebejaučiu iki šiol, - pasakoja N. Marčėnaitė. – Gerai prisimenu, kaip Jono Dereškevičiaus muštruojama šioms varžyboms rengiausi Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Iš pradžių kartu su šturmano kėdėje įsitaisiusiu J. Dereškevičiumi, vėliau – jam stebint važiavimus iš šalies. Iki šiol atmintyje įstrigę žinomo trenerio žodžiai, ištarti po eilinės treniruotės : „Žinai, Nomeda, gal būtum nebloga lenktynininkė, tačiau tau trukdo visiškas baimės jausmo neturėjimas...“

Šį įspėjimą ir kartu palinkėjimus prisimenu iki šiol ne tik įvairiose naujų automobilių lenktynėse, kurias organizuoja dileriai ir kuriose ne kartą teko dalyvauti. Tačiau didesnio baimės jausmo taip ir neatsirado. Nesu beatodairiška adrenalino fanatikė. Man daug didesnį įspūdį daro automobilio jautrumas į stipresnį momentinį akceleratoriaus spūstelėjimą, veržlumu alsuojanti jo jėga, juste plūstanti iš po variklio dangčio, nei beatodairiškas lėkimas kiek mustangas neša. Todėl ypač tarp sprortininkų vienu metu buvęs populiarus posakis „gazas-dugnas“ manęs nei žavi, nei teikia džiaugsmo.

Nomedos vairuotojos stažas artėja prie dvidešimtmečio. Žavi pokalbių vedėja su nostalgija prisimena pirmąjį „žiguliuką“ be vairo stiprintuvo, vėliau daugelį vakarietiškų, kuriuos teko vairuoti. Nomedai patiko ir jos turėti „Toyota Corolla“, ir šio gamintojo visureigis, ir „Mazda 323“, kuria dabar važinėja, o bene labiausiai – „Mini Cooper“ – toks staigus, menevringas ir tarsi prikaltas „stovintis ant kelio“.

Dailininkė ir televizijos žurnalistė neįsivaizduoja dienos be automobilio vairo.

„Mano namai nuo Vilniaus centro nutolę per 22 kilometrus, - sako Nomeda. – Tad kasdieną, žiemą ir vasarą, ten ir atgal, o kartais – ir ne po vieną kartą, dar keli ratai po Vilnių, žiūrėk ir arti šimto ar net daugiau. O kiekvieną vasarą daugiau nei 1000 kilometrų kelionės man seniai įprastas dalykas“.

Nomeda sako niekada neskaičiavusi ridos, kurią teko sukarti per beveik jau du dešimtmečius, praleistus prie vairo. Tačiau ji, sprendžiant pagal kasdieninį kilometražą, turėtų būti išties įspūdinga. Ir tik dvi nedidelės avarijos, kurių geriau nebūtų buvę, kaip sako Nomeda, ir kurių beveik nepavyksta išvengti dažnam nemažai laiko praleidžiančiam prie vairo.
N. Marčėnaitė tarptautiniame Press ralyje vairuos didžiausią šio renginio naujovę – be jokio triukšmo važiuojantį elektrinį „Fiat Panda“, kurį pagamino nagingi Lietuvos meistrai, vadovaujami Artūro Mrazausko ir kuris, ypač žiūrovams skirtuose etapuose, kokie birželio 2-ąją rengiami Rietave ar Plungėje, kels papildomą susidomėjimą. Tai bus istorinis momentas, mat pirmąsyk Lietuvos ir Latvijos automobilių sporto istorijoje prie starto linijos stos elektromobilis.

Ar elektrinis „Fiat „Panda“ taps Nomedos svajonių automobiliu, kurio ji sakė dar neturinti, sužinosime tik po ralio.

„Turiu tik svajonių vyrą“, - kaip visada linksmai nusiteikusi kalbėjo Press raliui besiruošianti tikra TV žvaigždė.

Pasiteiravus kas galėtų pretenduoti į Nomedos svajonių vyro titulą, „Skanaus pokalbio“ vedėja nesutriko ir ilgai negalvodama išvardino tris būtiniausias savybes : geras, švelnus, su humoro jausmu...


Šiame straipsnyje: Press ralisnomeda marčėnaitė

NAUJAUSI KOMENTARAI

ha

ha portretas
O man, iš jos pasisakymų televizijoje, susiformavo įspūdis, kad didžiausias Marčėnaitės trūkumas yra proto stoka. Pasirodo, dar ir baimės jausmo neturi.

kulipka

kulipka portretas
pritariu

klaipeda

klaipeda portretas
ko ko o jau baimės pas ją pilnos kelnės
VISI KOMENTARAI 5
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių