Neveikiančius radarus vairuotojai greitai „užuodžia“

Vilniaus patrulių vadas Marius Putrimas sako, kad radaras – bene vienintelė priemonė gaudyti automobiliams, savavališkai važiuojantiems autobusams skirta kelio juosta, tačiau jų sostinėje per mažai.

Rytais ir vakarais Vilniaus gatves „užkemša" mašinos - visi skuba į darbą, neturi kantrybės laukti kamščiuose. Neretai „nekantrūs" vairuotojai neištveria ir „įlenda" į visuomeniniam transportui skirtą kelio juostą.

Dar praeitą savaitę ant Šeškinės kalno buvo galima išvysti galybę tokių „nusidedančių" automobilių - ištisa jų eilė važiavo autobusų juosta.

Vilniaus Kelių patrulių vadas Marius Putrimas portalui sakė, kad savaitę ant Šeškinės kalno buvo išjungtas fotografuojantis radaras, o vairuotojai greitai „užuodžia" tokius dalykus. Radaras nuo  Šeškinės kalno laikinai buvo pervežtas į Konstitucijos prospektą, bet pastebėjus, kad automobiliai „savivaliauja" ant Šeškinės kalno, jis vėl perkeltas atgal.

Šiuo metu Vilniuje yra apie 30 radarų, apie penki iš jų  fotografuoja autobusų liniją. Radarų vieta periodiškai keičiama. Iki metų pabaigos visoje Lietuvoje turėtų būti pastatyta dar 50 radarų.

Anot Mariaus Putrimo, radaras - bene vienintelė priemonė sutramdyti automobiliams, kad šie nevažiuotų visuomeniniam transportui skirta juosta. Budint policijos ekipažui, gaudyti pažeidėjus sudėtingiau - vieną sustabdai, kiti tuo metu pravažiuoja.

Kasdien radarai padeda išaiškinti apie 50 pažeidėjų. Už važiavimą autobusų kelio juosta gresia nuo 50 iki 100 litų bauda. Marius Putrimas sakė, kad būtų daug paprasčiau, jei radaro užfiksuotą nuotrauką būtų galima tiesiog nusiųsti pažeidėjui į namus, o šis galėtų susimokėti baudą net nevykdamas į policijos komisariatą. Šiuo metu policija dėl tokių pažeidimų pernelyg apkraunama - nemažai laiko sugaištama, kol pažeidėjai pristatomi į komisariatą.

Visuomeninį transportą Vilniaus mieste reguliuojančios įmonės „Susisiekimo paslaugos" direktorius Vaidotas Antanavičius portalui sakė, kad automobiliai, žinoma, trukdo autobusams ir troleibusams, bet situacija nėra labai kritiška.

„Kad pažeidėjai būtų efektyviau gaudomi, bendradarbiaujame su policija; prašom, kad jų ekipažai pastovėtų probleminėse vietose, pavyzdžiui, Kalvarijų gatvėje, Savanorių prospekte, kur nėra radarų, - sakė jis. - Be to, numatomas įgyvendinti projektas, kad autobusų ir troleibusų priekyje bus įrengta fotokamera, kuri fiksuos pažeidėjus. Tai būtų netgi efektyvesnė priemonė, nei stacionarus radaras, kurį galima aplenkti".

Anot V.Antanavičiaus, visuomeniniam transportui trukdo ne tik tie automobiliai, kurie važiuoja ne jiems skirta kelio juosta, bet ir tie, kurie suka draudžiama kryptimi. Sukdami draudžiama kryptimi dažnai jie „užkiša" visą eismą. Praeitą savaitę policija aktyviai gaudė automobilius, sukančius į kairę iš Kalvarijų gatvės į Apkasų gatvę. Tokį „persekiojimo" darbą taip pat galėtų atlikti visuomeninės transporto priemonės, kuriose būtų įrengtos fotokameros.


Šiame straipsnyje: radarasautobusastroleibusas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių