- Loreta Šeibak
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilniaus patrulių vadas Marius Putrimas sako, kad radaras – bene vienintelė priemonė gaudyti automobiliams, savavališkai važiuojantiems autobusams skirta kelio juosta, tačiau jų sostinėje per mažai.
Rytais ir vakarais Vilniaus gatves „užkemša" mašinos - visi skuba į darbą, neturi kantrybės laukti kamščiuose. Neretai „nekantrūs" vairuotojai neištveria ir „įlenda" į visuomeniniam transportui skirtą kelio juostą.
Dar praeitą savaitę ant Šeškinės kalno buvo galima išvysti galybę tokių „nusidedančių" automobilių - ištisa jų eilė važiavo autobusų juosta.
Vilniaus Kelių patrulių vadas Marius Putrimas portalui sakė, kad savaitę ant Šeškinės kalno buvo išjungtas fotografuojantis radaras, o vairuotojai greitai „užuodžia" tokius dalykus. Radaras nuo Šeškinės kalno laikinai buvo pervežtas į Konstitucijos prospektą, bet pastebėjus, kad automobiliai „savivaliauja" ant Šeškinės kalno, jis vėl perkeltas atgal.
Šiuo metu Vilniuje yra apie 30 radarų, apie penki iš jų fotografuoja autobusų liniją. Radarų vieta periodiškai keičiama. Iki metų pabaigos visoje Lietuvoje turėtų būti pastatyta dar 50 radarų.
Anot Mariaus Putrimo, radaras - bene vienintelė priemonė sutramdyti automobiliams, kad šie nevažiuotų visuomeniniam transportui skirta juosta. Budint policijos ekipažui, gaudyti pažeidėjus sudėtingiau - vieną sustabdai, kiti tuo metu pravažiuoja.
Kasdien radarai padeda išaiškinti apie 50 pažeidėjų. Už važiavimą autobusų kelio juosta gresia nuo 50 iki 100 litų bauda. Marius Putrimas sakė, kad būtų daug paprasčiau, jei radaro užfiksuotą nuotrauką būtų galima tiesiog nusiųsti pažeidėjui į namus, o šis galėtų susimokėti baudą net nevykdamas į policijos komisariatą. Šiuo metu policija dėl tokių pažeidimų pernelyg apkraunama - nemažai laiko sugaištama, kol pažeidėjai pristatomi į komisariatą.
Visuomeninį transportą Vilniaus mieste reguliuojančios įmonės „Susisiekimo paslaugos" direktorius Vaidotas Antanavičius portalui sakė, kad automobiliai, žinoma, trukdo autobusams ir troleibusams, bet situacija nėra labai kritiška.
„Kad pažeidėjai būtų efektyviau gaudomi, bendradarbiaujame su policija; prašom, kad jų ekipažai pastovėtų probleminėse vietose, pavyzdžiui, Kalvarijų gatvėje, Savanorių prospekte, kur nėra radarų, - sakė jis. - Be to, numatomas įgyvendinti projektas, kad autobusų ir troleibusų priekyje bus įrengta fotokamera, kuri fiksuos pažeidėjus. Tai būtų netgi efektyvesnė priemonė, nei stacionarus radaras, kurį galima aplenkti".
Anot V.Antanavičiaus, visuomeniniam transportui trukdo ne tik tie automobiliai, kurie važiuoja ne jiems skirta kelio juosta, bet ir tie, kurie suka draudžiama kryptimi. Sukdami draudžiama kryptimi dažnai jie „užkiša" visą eismą. Praeitą savaitę policija aktyviai gaudė automobilius, sukančius į kairę iš Kalvarijų gatvės į Apkasų gatvę. Tokį „persekiojimo" darbą taip pat galėtų atlikti visuomeninės transporto priemonės, kuriose būtų įrengtos fotokameros.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...