Neįprastos saugumo didinimo priemonės Vokietijos keliuose

Vokietijos  Federalinis Greitkelių tyrimų institutas (BAST), kaip geriausias kovos prieš avaringumą prie gyvenviečių priemones, įvardina greičio matuoklių ir specialių lenkimo juostų įrengimą. Taip pat nutarta skirti daugiau dėmesio kelių atkarpoms, kuriose lenkimas būtų draudžiamas.

Dažniausiai nelaimės įvyksta vairuotojui praradus automobilio kontrolę arba nesėkmingai baigiant lenkimo manevrą, skelbia auto.de.

Skelbiama, kad greičio stebėjimo sistemos plėtra nelaimingų atsitikimų skaičių sumažintų  52 procentais.

Papildomos eismo juostos lenkimui įrengimas vienos eismo juostos dvikrypčiame kelyje nelaimingų atsitikimų skaičių sumažintų  net 64 procentais.

Daugiau nei pusė 2012 metais Vokietijos keliuose įvykusių eismo nelaimių – avarijos krašto ir užmiesčių keliuose. Jų metų praėjusiais metais žuvo 2 441 žmonių, o kartu ir su magistraliniais keliais – 4009 žūtys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
tai, kad hansai vaziuot nemoka. Jie tikri Staumacheriai. Didink ar nedidink pas juos ta sauguma, bet avariju nemazes

Overspeed

Overspeed portretas
Yra labai paprasta priemonė kaip "kovoti" - tereikia nebegaminti automobilių, kurie gali važiuoti virš 100 km/h (ar 90 km/h, gal 80 km/h) - ir nereikės brangiai kainuojančių "stebėjimo priemonių, barjerų, kelių policijos ir t.t.
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių