Naujos šviesoforų įrengimo taisyklės – saugesniam eismui

Grįžti į straipsnį

tomas

tomas portretas
Wow! Puiku, kad Lietuva pagaliau suprato, kas yra eismo saugumas. Užteks gyventi pagal sovietinę eismo reguliavimo tvarką.

Vytas

Vytas portretas
"Šiuolaikiniai šviesoforai yra gaminami su šviesos diodų matricomis, tad šviečia ypač ryškiai, yra gerai matomi iš tolo,"...ir ypac gerai akina nakti,kas sukelia spalvota aklumo zona,i kuria papuola perejos.Tai savo kailiu ne viena karta patyriau lyjant Vilniuje,kai tik nuojauta,arba atsvaitas parode pesciaji esant priesaky.Reiktu ta sviesuma sutemus mazinti iki protingo lygio,o ne palikti dienos sviesumo,kai per 100 m gali skaityti knyga.

As

As portretas
siulyciau irasyti nuostata,kad perejose butu pazymeta pesciuju ejimo kryptis desine puse,kad nesidauzytu gatveje vienas i kita kaip molekules vandeny.Vaziuojame mes tai desine puse,o jie irgi eismo dalyviai

To aš

To aš portretas
Pritariu idėjai, bet kitą vertus- reikia vaikščiot atsimerkus. Beje, būna kad perėjomis vaikšto ir su kastiliais.

Ei redaktoriai

Ei redaktoriai portretas
nesimato paveiksliuku pilnai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Greit pakeiciat!!!! Jei nemokate dirbti, eikite mokytis!!

Aure

Aure portretas
Viena nesamone po kitos kas toliau teises perlaikyt visiem pagal tuos sviesaforus:)

emigrantas

emigrantas portretas
Labai puiku, pagaliau bus tvarka kaip visoje europoje, o tai dabar tvarka kaip dziuglese...:)))))

ei nesvaikit

ei nesvaikit portretas
is kur cia tas briedas?? as suprantu kad kai naujas sankryzas statys jas statys pagal nauja standarta, o SENOS KAIP BUVO TAIP IR BUS. kaune per metus irengia gal 2-3 sviesoforus, tai realiai kazkokius pokycius pajausit gal po 20metu. be to jus isivaizduokit kur nors prie akropolio per pika sustabdyt visas masinas ir praleidinet koki viena pestiji...., del zaliu rodykliu i desine is viso absurdas, jas reikia irengt visur, ir dar reiktu visur irengt kameras ir pasodint mentus prie monitoriu, va tada baigtusi burdakas

to ei nesvaikit

to ei nesvaikit portretas
Geriau po nedaug, bet judėti į priekį. O žalios rodyklės pagal tyrimus rodo, kad jos beveik nepadidina pralaidumo, o daugiau sukelia chaoso. Piko metu nelabai pasuksi į dešinę, nes vyksta intensyvus eismas, kurį dar labiau trukdo pagal lenteles sukantys vairuotojai. O ne piko metu gali pastovėti ir prie raudono. Dėl minutės, max dviejų niekur nenuskubėsi. Europoje jų beveik niekas neturi ir nepasigenda.

to ei nesvaikit

to ei nesvaikit portretas
Geriau po nedaug, bet judėti į priekį. O žalios rodyklės pagal tyrimus rodo, kad jos beveik nepadidina pralaidumo, o daugiau sukelia chaoso. Piko metu nelabai pasuksi į dešinę, nes vyksta intensyvus eismas, kurį dar labiau trukdo pagal lenteles sukantys vairuotojai. O ne piko metu gali pastovėti ir prie raudono. Dėl minutės, max dviejų niekur nenuskubėsi. Europoje jų beveik niekas neturi ir nepasigenda.

to 9

to 9 portretas
laisvai pasuki ir piko metu, va pvz is Vytauto i Ciurlionio link tilto. dvi eiles vaziuoja nuo Barsausko puses, o i krastine desine be problemu suki jei koks asilas sukantis i kaire neatsistojo, turbut zinai ta vieta?. kitas pvz is Mindaugo pr i Birstono ir is Birstono link aleksoto tilto. pabandyk isivaizduoti jei ten nuimtu zalias rodykles. reikia visur statyt kameras ir gaudyt tuos kas vaziuoja per raudona, butu daug daugiau naudos

dar to 9

dar to 9 portretas
va ir pvz lenkijoj, nera zalios rodykles, bet tada yra sviesoforo atskira sekcija i desine,

to 11

to 11 portretas
Kodel asilas, jei Vyauto prospekte atsistoja į dešinę juostą sukti į kairę? Tai kam tam ženklas, leidžiantis sukti į kairę iš abiejų juostų? O dėl Birštono gatvės, tai ten pagal naujas taisykles turi būti atskiras šviesoforas su rodyklėmis - skaityk naujas taisykles.

to 12

to 12 portretas
Kai yra sekcija, ją gali valdyti. O kai yra lentelė, ji "šviečia" visą laiką. Eismo sauguno prasme ne tas pats.

nu nezinau

nu nezinau portretas
bet po situ reformu kamsciai tik dideja...

to 13

to 13 portretas
nu tvarkoj, per pika viskas ok, lai stovi, bet kai kaireje juostoje stovi TIK viena masina o kitas sukantis i kaire atsistoja ne paskui ji o desineje, paskui ji issirikiuoja kokie penki sukantys i desine. as pvz niekad taip nestoju(isskyrus per pika) o del rodykliu tia suki i desine ir sukdamas visus praleidi, jei nepraleidi - mentai aukleja per pinigine, ir visos bedos

tomas

tomas portretas
Labai nudziugino, kad pagaliau isigalios kazkoks bendras standartas visai Lietuvai. Seniai jau, ypac Siauliuose maciau problema, kai sviesoforai (plius minus visi) vienu metu perjungia vieniems raudona, kitiems zalia, nera jokio pereinamojo tarpo. Tai sukeldavo problemu tiek nebaigusiems manevro, tiek pestiesiems. Pagaliau! ;)

Tomui

Tomui portretas
va butent tokie sviesoforai ir nepasikeis, jie yra seni ir kitaip veikt "nemoka", tokius pakeis nebent kai rekonstruos sankryza

to 16

to 16 portretas
Va tas ir yra, kad tos lentelės įtakoja vairuotojus nevažiuoti pirma juosta. O tai prieštarauja kelių eismo taisyklėms. Nėra lentelių - važiuoti be streso, sustoji pirmoje juostoje prie raudono ir nesinervuoji, kad iš galo kažkas mindžiuokuoja.

the main

the main portretas
"Talinas su vakarietišku šviesoforų išdėstymu yra nepalyginamai pranašesnis už Vilnių" - tai va ko balvonai susijaudino. Kad skirtinguose LT miestuose šviesoforai veikia skirtingai (pvz. žalias Kaune mirksi 2-3 sek., Vilniuje - vos ne 10), nesvarbu, svarbu - stabdžiai estai aplenkė...

Tomas 18

Tomas 18 portretas
Nieko ten daug rekonstruoti nereikes, programuojamas plokstes pakeiti, padarai programa ir lempos mirkcioja kaip tu tik nori. Labai paprastai ir greitai viska cia pakeisti galima, tik noro reikia.

to the main

to the main portretas
Deja, Vilnius atnaujino visus šviesoforus pagal seną standartą. O taisyklės galios naujiems šviesoforams. Todėl išloš tie miestai, kuriuose yra senų šviesoforų.

idomūs tie kauniečiai

idomūs tie kauniečiai portretas
taisyklės visai Lietuvai, o jei Kaune norit atskirų taisyklių tai apsitverkit su spygliuota vėla, nieko neisileiskit ir susikurkit savo , kavenskas, taisykles, keisti jus žmogai viskas jums kauniečiams negerai, ar čia nėra kokios nors psihinės ligos simptomai?????

jelena

jelena portretas
Taline visi sviesoforai sulietinti turbut estams?? kols isijungia geltonas signalas praeina gal puse minutes, o pats geltonas siganals dega gal 10 sek..kapiec is viso...ir visose sviesoforose taip

alda

alda portretas
nemanau,kad tos naujoves padarys ka nors gero,gal kol iprasim servisai tures didesni pelna

bu

bu portretas
jei visoj Lietuvoj būtų vienodi signalai, tai ir visi suprastų - ir užsieniečiai. Tiesiog susitaikytų, kad Anglijoj eismas kairėje, o Lietuvoje šviesoforai kitokie. Blogai, jei vienas bus toks, o kitas - kitoks. O ką daryti vairuotojui, jei jis stabdys, sustabdys per toli nuo šviesoforo, ir pervažiuos STOP liniją, o už jo kitas atsistos? Išlipti iš automobilio, ir nuėjus atgal pažiūrėti, kada žalia užsidegs?

Galerijos

Daugiau straipsnių