Naujasis sportiškas visureigis „Chevrolet Captiva“

Naujasis „Captiva“ visureigis, pirmą kartą pristatomas Paryžiaus automobilių parodoje, lankytojų dėmesį patrauks savito dizaino išorės formomis, reikšmingais salono patobulinimais ir naujų variklių bei transmisijų gama. Neatsitiktinai „Captiva“ – tarp keturių „Chevrolet“ naujienų, Paryžiuje švęsiančių pasaulines premjeras.

Sportiškas „Captiva“ visureigis – pilnakraujis „Chevrolet“ kompanijos kūrinys. Jam suteikti patikimo ir veržlaus automobilio bruožai, kuriuos papildo elektronikos valdoma keturių varomųjų ratų sistema, pagal poreikį paskirstanti ratams variklio perduodamą jėgą.

Nepaisant ryškaus polinkio sportiškumui, „Captiva” išlaikė savo universalumą. Jį visureigio salone atspindi trejos eilės sėdynių, kuriose patogiai gali įsitaisyti iki septynių keleivių.

Pirmosios kartos „Captiva“ visureigiai, debiutavę 2006 m., pelnė daug liaupsių už išorės formas. Naujųjų įpėdinių dizainas dar labiau ištobulintas. Nauji akcentai, atsiradę naujojo „Captiva“ dizaine, išsyk krenta į akis. Žvelgiant į „Captiva“ iš priekio, žvilgsnį patraukia tvirtas, atletiškas stotas, naujos formos, ryškių formų variklio dangtis. Naujai sukurtose plačių dviejų dalių radiatoriaus grotelių centre įkomponuotas „Chevrolet“ ženklas. Išorės formų stilių papildo prizmės formos priekiniai žibintai bei LED posūkių signalai, įmontuoti šoninių veidrodžių korpusuose.

Šoninėms oro paėmimo angoms dabar suteikta kampuotesnė forma, pabrėžianti „Captiva” sportiškumą. Nuo A statramsčio iki pat “Captiva” galo išlaikytas dailus profilis, kurį paryškina grakščiai kylanti “pečių” linija.

„Captiva“ visureigio kėbulai dažomi nauja spalvų gama. Išraiškingose ratų arkose gali puikuotis didelio skersmens ratlankiai, dydžiu siekiantys nuo 17 iki 19 colių.

Ne mažiau už išorės formas naujovių įdiegta ir „Captiva“ viduje. Tai keturi nauji galingi varikliai, standartiškai komponuojami su naujomis mechaninėmis bei automatinėmis šešių laipsnių pavarų dėžėmis, garantuojančiomis veržlų ir tolygų važiavimą. Naujųjų jėgos agregatų gamą sudaro du benzininiai (2,4 ir 3,0 litro) varikliai bei dvi turbodyzelinio 2,2 litro versijos. „Captiva“ varikliuose įdiegtos naujausios technologijos garantuoja optimalią variklio galios ir nuosaikių degalų sąnaudų pusiausvyrą.

Naujasis benzininis 3,0 litro (258 AG) V6 variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu ir kintamu vožtuvų ciklo reguliavimu yra vienas iš galingiausių tarp šios klasės visureigių rinkoje. Kitos variklių gamos naujovės – turbodyzelinio 2,2 litro „common rail“ sistemos jėgos agregato versijos pasiekia 163 ir 184 AG pajėgumus.

Naujųjų variklių gamą vainikuoja benzininis 2,4 litro variklis su dvigubais paskirstymo velenėliais ir kintamu vožtuvų ciklo reguliavimu pasiekia 171 AG. Pastarasis jėgos agregatas, kaip ir dyzelinės 2,2 litro turbovariklio versijos, gali būti montuojamos į „Captiva“ modifikacijas, turinčias vien priekinės ar visų keturių varančiųjų ratų konfigūracijas.

Naujojo „Captiva“ visureigio važiuoklės patobulinimai pagerino automobilio dinamines ir posūkių įveikimo savybes, riedėjimo pobūdį bei važiavimo komfortą. Standartiškai montuojamos saugumą didinančios sistemos. Elektroninė stabilumo kontrolė ESC, sukibimo kontrolės sistema TCS ir stabdymo jėgos valdymas BAS kartu su priekinėmis, šoninėmis bei užuolaidinėmis saugos oro pagalvėmis suteikia „Captiva“ visureigiui aukštą saugumo lygį.

Pravėrus „Captiva“ salono duris žvilgsnį patraukia gracingas ir erdvus salonas, klasėje išsiskiriantis vienu didžiausiu krovinių skyriumi bei pasirenkama 5 ar 7 sėdimų vietų salono konfigūracija.

„Captiva” salono patobulinimų sąrašą pratęsia naujos vidaus formos ir medžiagos -visiškai naujai sukurti sėdynių audiniai bei apdailos detalės, suteikiančios interjerui prabangos pojūtį. Čia kūrėjai pritaikė kai kuriuos dizaino elementus iš naujausių „Chevrolet“ modelių: melsvos spalvos apšvietimą, vientisą priekinės panelės ir priekinių durų apdailos dizainą, dvigubos kabinos interjero konfigūraciją.

Naujajame „Captiva“ visureigyje apstu važiavimo komfortą didinančių patogumų: įkalnės įveikimo sistema „Hill Start Assist”, kuri apribos riedėjimą atgal įkalnėse bei elektrinis stovėjimo stabdys. Vietoj pastarojo rankenos išlaisvėjusioje centrinėje konsolėje atsirado vietos įrengti dviems 1 litro talpos indų laikikliams.

Naujojo „Captiva“ visureigio garso sistemos prieigose įdiegtos Aux-in, USB ir Bluetooth jungtys. Dėl pagerintos akustikos, sumažinto kelio ir variklio keliamo triukšmo keleiviai galės mėgautis aukšta garso sistemos kokybe. „Captiva“ visureigyje gali būti įkomponuota navigacijos sistema su lietimui jautriu ekranu bei galinio vaizdo kamera, palengvinanti automobilio parkavimą.

„Chevrolet“ visureigio kainą gerokai pranoksta „Captiva“ teikiami pranašumai. Tai galingų ir taupių variklių garantuojamas veržlumas, keturių varančiųjų ratų galimybės, salono universalumas ir erdvė, kurioje patogiai gali tilpti iki septynių keleivių. „Captiva“ premjera Europoje numatoma 2011 m. pavasarį.

„Chevrolet Captiva“:

• Nauja, sportiška, ryškių „Chevrolet” bruožų išorė;

• Tobulesnis ir kokybiškesnis salonas;

• Salonas pritaikytas 5 ar 7 vietoms; erdvus krovinių skyrius;

• Naujų, galingų bei efektyvių variklių gama;

• Naujos mechaninės ir automatinės šešių pavarų transmisijos;

• Priekinių ar visų keturių varomų ratų pavara;

• Viena iš keturių „Chevrolet” pasaulinių premjerų Paryžiaus automobilių parodoje.


Šiame straipsnyje: Chevrolet

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių