- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naujasis „Captiva“ visureigis, pirmą kartą pristatomas Paryžiaus automobilių parodoje, lankytojų dėmesį patrauks savito dizaino išorės formomis, reikšmingais salono patobulinimais ir naujų variklių bei transmisijų gama. Neatsitiktinai „Captiva“ – tarp keturių „Chevrolet“ naujienų, Paryžiuje švęsiančių pasaulines premjeras.
Sportiškas „Captiva“ visureigis – pilnakraujis „Chevrolet“ kompanijos kūrinys. Jam suteikti patikimo ir veržlaus automobilio bruožai, kuriuos papildo elektronikos valdoma keturių varomųjų ratų sistema, pagal poreikį paskirstanti ratams variklio perduodamą jėgą.
Nepaisant ryškaus polinkio sportiškumui, „Captiva” išlaikė savo universalumą. Jį visureigio salone atspindi trejos eilės sėdynių, kuriose patogiai gali įsitaisyti iki septynių keleivių.
Pirmosios kartos „Captiva“ visureigiai, debiutavę 2006 m., pelnė daug liaupsių už išorės formas. Naujųjų įpėdinių dizainas dar labiau ištobulintas. Nauji akcentai, atsiradę naujojo „Captiva“ dizaine, išsyk krenta į akis. Žvelgiant į „Captiva“ iš priekio, žvilgsnį patraukia tvirtas, atletiškas stotas, naujos formos, ryškių formų variklio dangtis. Naujai sukurtose plačių dviejų dalių radiatoriaus grotelių centre įkomponuotas „Chevrolet“ ženklas. Išorės formų stilių papildo prizmės formos priekiniai žibintai bei LED posūkių signalai, įmontuoti šoninių veidrodžių korpusuose.
Šoninėms oro paėmimo angoms dabar suteikta kampuotesnė forma, pabrėžianti „Captiva” sportiškumą. Nuo A statramsčio iki pat “Captiva” galo išlaikytas dailus profilis, kurį paryškina grakščiai kylanti “pečių” linija.
„Captiva“ visureigio kėbulai dažomi nauja spalvų gama. Išraiškingose ratų arkose gali puikuotis didelio skersmens ratlankiai, dydžiu siekiantys nuo 17 iki 19 colių.
Ne mažiau už išorės formas naujovių įdiegta ir „Captiva“ viduje. Tai keturi nauji galingi varikliai, standartiškai komponuojami su naujomis mechaninėmis bei automatinėmis šešių laipsnių pavarų dėžėmis, garantuojančiomis veržlų ir tolygų važiavimą. Naujųjų jėgos agregatų gamą sudaro du benzininiai (2,4 ir 3,0 litro) varikliai bei dvi turbodyzelinio 2,2 litro versijos. „Captiva“ varikliuose įdiegtos naujausios technologijos garantuoja optimalią variklio galios ir nuosaikių degalų sąnaudų pusiausvyrą.
Naujasis benzininis 3,0 litro (258 AG) V6 variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu ir kintamu vožtuvų ciklo reguliavimu yra vienas iš galingiausių tarp šios klasės visureigių rinkoje. Kitos variklių gamos naujovės – turbodyzelinio 2,2 litro „common rail“ sistemos jėgos agregato versijos pasiekia 163 ir 184 AG pajėgumus.
Naujųjų variklių gamą vainikuoja benzininis 2,4 litro variklis su dvigubais paskirstymo velenėliais ir kintamu vožtuvų ciklo reguliavimu pasiekia 171 AG. Pastarasis jėgos agregatas, kaip ir dyzelinės 2,2 litro turbovariklio versijos, gali būti montuojamos į „Captiva“ modifikacijas, turinčias vien priekinės ar visų keturių varančiųjų ratų konfigūracijas.
Naujojo „Captiva“ visureigio važiuoklės patobulinimai pagerino automobilio dinamines ir posūkių įveikimo savybes, riedėjimo pobūdį bei važiavimo komfortą. Standartiškai montuojamos saugumą didinančios sistemos. Elektroninė stabilumo kontrolė ESC, sukibimo kontrolės sistema TCS ir stabdymo jėgos valdymas BAS kartu su priekinėmis, šoninėmis bei užuolaidinėmis saugos oro pagalvėmis suteikia „Captiva“ visureigiui aukštą saugumo lygį.
Pravėrus „Captiva“ salono duris žvilgsnį patraukia gracingas ir erdvus salonas, klasėje išsiskiriantis vienu didžiausiu krovinių skyriumi bei pasirenkama 5 ar 7 sėdimų vietų salono konfigūracija.
„Captiva” salono patobulinimų sąrašą pratęsia naujos vidaus formos ir medžiagos -visiškai naujai sukurti sėdynių audiniai bei apdailos detalės, suteikiančios interjerui prabangos pojūtį. Čia kūrėjai pritaikė kai kuriuos dizaino elementus iš naujausių „Chevrolet“ modelių: melsvos spalvos apšvietimą, vientisą priekinės panelės ir priekinių durų apdailos dizainą, dvigubos kabinos interjero konfigūraciją.
Naujajame „Captiva“ visureigyje apstu važiavimo komfortą didinančių patogumų: įkalnės įveikimo sistema „Hill Start Assist”, kuri apribos riedėjimą atgal įkalnėse bei elektrinis stovėjimo stabdys. Vietoj pastarojo rankenos išlaisvėjusioje centrinėje konsolėje atsirado vietos įrengti dviems 1 litro talpos indų laikikliams.
Naujojo „Captiva“ visureigio garso sistemos prieigose įdiegtos Aux-in, USB ir Bluetooth jungtys. Dėl pagerintos akustikos, sumažinto kelio ir variklio keliamo triukšmo keleiviai galės mėgautis aukšta garso sistemos kokybe. „Captiva“ visureigyje gali būti įkomponuota navigacijos sistema su lietimui jautriu ekranu bei galinio vaizdo kamera, palengvinanti automobilio parkavimą.
„Chevrolet“ visureigio kainą gerokai pranoksta „Captiva“ teikiami pranašumai. Tai galingų ir taupių variklių garantuojamas veržlumas, keturių varančiųjų ratų galimybės, salono universalumas ir erdvė, kurioje patogiai gali tilpti iki septynių keleivių. „Captiva“ premjera Europoje numatoma 2011 m. pavasarį.
„Chevrolet Captiva“:
• Nauja, sportiška, ryškių „Chevrolet” bruožų išorė;
• Tobulesnis ir kokybiškesnis salonas;
• Salonas pritaikytas 5 ar 7 vietoms; erdvus krovinių skyrius;
• Naujų, galingų bei efektyvių variklių gama;
• Naujos mechaninės ir automatinės šešių pavarų transmisijos;
• Priekinių ar visų keturių varomų ratų pavara;
• Viena iš keturių „Chevrolet” pasaulinių premjerų Paryžiaus automobilių parodoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...