Naujasis „Hyundai Trago Xcient“ skirtas Europos rinkai

Kompanija „Hyundai“ Seule vykusios komercinės parodos metu pristatė naują savo vilkiką „Trago Xcient“. Nors gamintojas to neteigia, tačiau akivaizdu, kad su šiuo vilkiku siekiama įsitvirtinti pasaulinėse rinkose, Europoje taip pat.

Vilkikas išsiskirs taupumu, komfortu ir išskirtiniu dizainu. „Hyundai“ deda labai daug vilčių į šį vilkiką ir tikisi iki 2017 m. jų parduoti po 60 tūkst. vnt. per metus. Tokie rezultatai įmanomi tik pardavinėjant vilkiką pasaulinėse rinkose.

Taip pat akcentuojama labai daug detalių, kurios svarbios būtent Europos rinkai. Pabrėžiamas Europos vilkikų gamintojų transporto priemonėms artimas dizainas. Kuro bakuose telpa 1046 l. degalų. Kol kas siūlomi du varikliai. Abu jie atitinka aukščiausius ekologijos reikalavimus. Jų galia 320 arba 520 A. j. Senesniame „Trago“ modelyje buvo naudojama „ZF ASTronic“ pavarų dėžės. Net neabejojama, kad naujajame modelyje bus pasirinktas toks pat sprendimas. Naudojant šiuos komponentus, gamintojas teigia pasiekęs 7 proc. mažesnes kuro sąnaudas, jei lygintume su ankstesniu „Trago“.

„Hyundai“ teigia, kad vidinis kabinos aukštis, siekiantis 1895 mm., leis vilkikų vairuotojams pilnai stovėti kabinoje ir padidins komfortą. Šis aukštis yra pakankamai komfortiškas, bet „Hyundai“ greičiausiai pamiršo įvertinti fiziologinius azijiečių ir europiečių ūgio skirtumus. Europos gamintojai kalbėdami apie itin komfortiškus modelius paprastai siūlo bent 2 m. aukštį siekiančias kabinas.

Rinkoje vilkikas atsiras antrojoje šių metų pusėje. Artimiausia proga iš arčiau susipažinti su šiuo vilkiku bus parodos „Comtrans“ Maskvoje metu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių