Nauja „Jetta“ – „Golf“ agregatai ir savita išvaizda

Naujoji Jetta – didelis automobilis. Modelis paaukštėjo 9 cm, ratų bazė padidėjo 7 cm, o bendras automobilio ilgis dabar – 4,64 m. Atsirado daugiau vietos gale ir bagažinėje (510 litrų).  Formaliai Jetta atsiduria tarp BMW 3 (4,53 m) ir Audi A4 (4,70 m). Sedanas gaminamas Meksikoje, o Amerikos rinkoje modelis pasirodys jau rugsėjo mėnesį ir kainuos nuo 15  tūkst. ir 900 dolerių (maždaug 13 tūkst. eurų).

Europoje Jetta debiutuos tik 2011 sausio monesį ir tikriausiai bus gerokai brangesnė – maždaug 22 tūkst. eurų. Tačiau Europai skirtas modelis  gerokai skiriasi nuo “amerikono”. Jetta, pirkta už eurus, turės brangią Golf galinę ašį ir tikslų elektromechaninį vairo mechanizmą. Europos rinkai skirtos Jetta važiuoklė bus sportiška, kietai subalansuota, automobilis tiksliai  ir greitai reaguos į vairuotojo komandas, visose valdomumo patikrinimo situacijose sudarys saugaus automobilio įspūdį.

Gera naujiena – labai žemas triukšmo lygis.

Kainoraštyje rasime du benzininius ir du dyzelinius variklius. Abiejuose siūloma “BlueMotion” versija. Bazinis 1.2 TSI pasieks 105 AG, jo degalų sąnaudos 5,3 l/100km.

“Start-Stop”  sistema ir stabdžių energijos sugrąžinimo sistema – serijinės įrangos dalis. 1.4 TSI variklis bus dviejų galingumų – 122 ir 160 AG. Jų degalų sąnaudos 6,2 ir 6,3 l/100 km. Galingiausias 2.0 TSI variklis pasieks 200 AG, suvartodamas 6,3 l/100 km.

Dyzelinių variklių mėgėjų laukia 1.6 TDI BlueMotion (105 AG, 4,1 l/100 km) ir 2.0 TDI (140 AG, 4,8 l/100 km).

Tai mums patinka

Savarankiška išvaizda. Nepaisant artimos giminystės, Jetta nėra Golf klonas.

To mums trūksta

Hibridinio varianto. Automobilių pasaulis juda į tą pusę – reikia ir hibrido.

Tai mus nustebino

Rimtas konkurentas. Jetta įžūliai klausia: kodėl rinktis Audi A4 ar BMW3?

Išvada

“VW” koncerno atstovai daug kalba apie Jettą. Jie aiškiai pozicionuoja modelio vietą rinkoje, tvirtai deklaruodami, kad tai Audi A4 ir BMW3 konkurentas.

Klausimas pirkėjams,  besirenkantiems šios klasės modelį: ar verta mokėti brangiau tik už prabangesnį ženklą? Dydis, važiuoklė ir surinkimo kokybė aukščiausio lygio, taigi galėtų vienas ar kitas A4 gerbėjas susimąstyti. Nebus Jettai taip lengva, kaip galėtų atrodyti. Į nugarą visuomet kvėpuos dar pigesni Škoda, Opel, Ford.


Šiame straipsnyje: Jetta

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių