Naštą vežėjams siūloma mažinti keičiant Kelių transporto kodeksą

Pagal siūlomą  Kelių transporto kodekso pakeitimą vežėjams mažėtų administracinė našta. Jei būtų pritarta, licencijos nereikėtų vežant krovinius savivaldybės, kurioje įsisteigęs vežėjas, ir su ja besiribojančių savivaldybių teritorijose krovininėms transporto priemonėms, kurių didžiausia leistina masė ne didesnė nei 12 tonų.

„Kodekso pakeitimas yra būtinas, kad būtų išvengta kurioziškų situacijų, kai vežėjai, įregistravę veiklą savivaldybės teritorijoje, negalėjo jos vykdyti kaimyninėje savivaldybėje, nors krovinio gabenimo atstumas iš vienos savivaldybės į kitą, tarkim, – vos kilometras. Mūsų dabartinis siūlymas išplės ankstesnįjį Seimui pateiktą įstatymo projektą, be to, šis Kelių transporto kodekso pakeitimas atitiks  Europos Sąjungos teisės aktuose numatytus reikalavimus“, – teigė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Praėjusiais metais Seime buvo pateiktas įstatymo projektas, kuriuo buvo siūloma panaikinti licencijavimą vežti krovinius už atlygį savivaldybės teritorijos ribose. Susisiekimo ministerijos nuomone, atsisakyti kelių transporto veiklos licencijavimo tik vienos savivaldybės teritorijoje netikslinga dėl galimų nepatogumų vežėjams, todėl ministerija siekia  nustatyti, kad licencijos nereikėtų vežant krovinius savivaldybės, kurioje veiklą vykdo  vežėjas, ir su ja besiribojančių savivaldybių teritorijose.

Pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus kelių transporto priemonėms, kurių didžiausia leistina masė su priekaba ar puspriekabe yra didesnė nei 3,5 t, už atlygį krovinius gali vežti tik licencijas turintys vežėjai.


NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių