Mūsų vairuotojams dažniausiai pagalbos prireikia Lenkijos keliuose

Daugiau nei trečdaliui vairuotojų dėl automobilio gedimo ar avarijos yra tekę kviestis pagalbą Lietuvos ar užsienio keliuose.

 

Ypač skaudžiai vairuotojų kišenei gali atsiliepti netikėtas sustojimas Vakarų Europoje ir Skandinavijoje, kur išlaidos automobilio transportavimui, pakaitinio automobilio nuomai ar nakvynei viešbutyje yra vidutiniškai penkis kartus didesnės nei mūsų šalyje.

 

Sprogusi padanga, elektros ar variklio sisitemos gedimai – su tokiomis kliūtimis dažnai susiduria Lietuvos vairuotojai ne tik savo šalyje, bet ir keliaudami po užsienį. Nepavykus pašalinti gedimo savomis jėgomis, į pagalbą vairuotojai kviečiasi ir techninės pagalbos ekipažą. Jei remontas vietoje neįmanomas, automobilis transportuojams į autoservisą, o vairuotojui ir jo pakeleiviams gali būti suteikiama nakvynė,  padengiamos taksi ar pakaitinio automobilio nuomos išlaidos, kol kelionė vėl galės būti tęsiama.

„Praėjusiais metais vairuotojui, kurio automobilis susidūrė su techniniais gedimais ar pateko į eismo įvykį, suteikta paslaugų  vidutiniškai už 350 litų, o vairuotojui, kuris į bėdą pateko užsienyje - 1700 litų“, - pasakoja „Gjensidige Baltic“ Lietuvos filialo Kasko draudimo skyriaus vadovė Asta Andriukaitienė.

Vairuotojų iškvietimai į pagalbą Lietuvos keliuose praėjusiais metais sudarė beveik 90 proc., o iš užsienio apie 10 proc. visų kreipimųsi, tačiau pastariesiems  suteiktų paslaugų suma prilygo apie 40 proc. bendros suteiktų techninės pagalbos paslaugų sumos.

Daugiausiai (36 proc.) kreipimųsi dėl techninės pagalbos kelyje tarp užsienio valstybių fiksuojama Lenkijoje. Būtent iš šios Lietuvos kaimynės dažniausiai sulaukiama Lietuvos vairuotojų skambučių. Beje, Lenkijoje po kiekvieno įvykio suteikiama transportavimo ar kitų  paslaugų vidutiniškai už 1400 litų.

Tuo tarpu didžiausia apmokėta suma už techninės pagalbos kelyje paslaugą užsienyje pernai siekė 7260 litų ir buvo užfiksuota Suomijoje. Didelės sumos pagalbai buvo skiriamos ir vairuotojams, susidūrusiems su kelionės kliūtimis Prancūzijoje (vidutiniškai 4200 litų) ir Vokietijoje (vidutiniškai 3000 litų). Palyginimui, didžiausia draudimo bendrovės apmokėta suma už pagalbą Lietuvos keliuose buvo apie  2000 litų.

A. Andriukaitienė primena, kad techninės pagalbos kelyje paslauga „Autohelp24“  nemokamai teikiama lengvųjų automobilių KASKO draudimą turintiems „Gjensidige Baltic“ klientams.

„Iš visų vairuotojų, turinčių techninės pagalbos paslaugą ir patyrusių gedimą ar eismo įvykį kelyje, 84 proc. pasinaudojo automobilio transportavimu, 8 proc. prireikia smulkaus remonto kelyje, o likusiems - pakaitinio automobilio nuomos ar nakvynės viešbutyje”, - sako „Gjensidige Baltic“ Lietuvos filialo Kasko draudimo skyriaus vadovė.

Tyrimą atliko „Vilmorus“, panaudoti draudimo bendrovės „Gjensidige Baltic“ Lietuvos filialo surinkti žalų administravimo duomenys.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių