Mažasis „Renault 5“ švenčia 40 metų jubiliejų

Pristatytas 1972-aisiais, nepaklusnus 68-ųjų gegužės naujagimis „Renault 5” šiemet švenčia 40 metų jubiliejų.

Šiame universaliame „Renault 5” automobilyje derėjo paprastas, modernus, patrauklus ir įvairiapusis dizainas. „Renault 5” vartotojams buvo daugiau nei automobilis – tai automobilis, kuris tinka visiems.

„Renault 5” automobilio modelis, pradėjęs tikrą perversmą automobilių industrijoje, priskiriamas legendinių  modelių kategorijai.

Vienas iš „Renault” kompanijos darbuotojų Bernard Hannon perprato jaunosios kartos pokyčius bei sugebėjo įsigilinti į slapčiausius jos troškimus.

Bernard Hannon dirbdamas „Renault” kompanijos padalinyje JAV taipogi dirbo vadybos profesoriumi Niujorko universitete. Bendraudamas su savo studentais jis pastebėjo, kokie gilūs socialiniai pokyčiai vyksta jaunojoje kartoje bei suvokė jų norą išsiskirti iš minios.

Specialistui pasisekė įsidarbinti kompanijoje, kur nuolat diegiamos inovacijos buvo itin svarbios išlikimui ir klientų poreikių tenkinimui.

1961 ir 1965 m. „Renault” jau buvo pristačiusi rinkai kelis revoliucinius automobilių modelius. Bernard Hannon savo idėją pristatė tuometiniam kompanijos valdybos pirmininkui ir vykdančiajam direktoriui Louis Dreyfus, kuris patvirtino ir davė leidimą pradėti projekto įgyvendinimą. Kodinis projekto pavadinimas buvo 122.

Įvedimo į rinką laikotarpiu – 1972-aisiais – „Renault 5” buvo reklamuojamas ne mažiau inovatyvia animuota reklama, kurioje buvo naudojama superautomobilio sąvoka.

Šio automobilio moderni ir originali išvaizda pažymėjo revoliuciją automobilių industrijoje.

Pristatant automobilį buvo akcentuojamos jo lenktos ir aptakios formos, kurios išgautos pašalinus durų rankenėles (šios buvo integruotos automobilio korpuse) ir įkomponavus naujo tipo bamperį (tai buvo pirmoji mašina, kurios dizaine panaudotas plastikinis bamperis).

Siekiant paneigti įsivyravusią prekybininkų nuostatą, kad šeimoms skirti automobiliai turi būti penkių durų, naujasis „Renault 5” buvo gaminamas trijų durų hečbeko tipo kėbulo.

Realybėje tokio tipo automobilio salone buvo sukurta daug erdvės, kur lengvai galėjo tilpti keturi suaugusieji.
Daugiau erdvės buvo sukurta užpakalinėje automobilio dalyje integravus sulankstomą kelių vietų galinę sėdynę. Priešingai nei „Renault 4”, „Renault 5” automobilio modelis išsiskyrė vientisa struktūra. Automobilio variklis korpuse buvo įmontuotas skersai.

Atsargiai pasirinkus kainodaros strategiją, „Renault 5” atsiribojo nuo ekonominės klasės žemos kainos automobilių ir buvo laikomas elegantišku, madingu miesto automobiliu. Šio automobilio gabaritai buvo idealūs važiavimui mieste – automobilio ilgis buvo 3,5 m., o plotis – 1,52 m. „Renault 5” automobilis taipogi buvo gaminamas L versijos, kurioje buvo naudojamas „Renault 4” automobilio modelio variklis (722c/36 AG), ir TL versijos, kur buvo naudojamas „Renault 8” variklis (956cc/47 AG) bei papildoma standartinė šio modelio įranga (rankų atlošai, bagažinės lentyna, du valytuvai ir kt.).

„Renault 5” modelio populiarumas žaibiškai pranoko visus lūkesčius ir užsisakius automobilį tekdavo ilgokai laukti, kol šis būdavo pagaminamas. Gamyklos nespėdavo atlikti sparčiai padidėjusio užsakymų skaičiaus.

Beveik 5,5 mln. „Renault 5” automobilių buvo parduoti penkiuose pasaulio žemynuose.

Pradedant produkto įvedimo laikotarpiu 1972 m. ir baigiant 1992 m. įvairių versijų „Renault 5” automobilių buvo parduota 5 325 890 vnt.

Pristatytas 1972-aisiais, nepaklusnus 68-ųjų gegužės naujagimis „Renault 5” šiemet švenčia 40 metų jubiliejų.

Šiame universaliame „Renault 5” automobilyje derėjo paprastas, modernus, patrauklus ir įvairiapusis dizainas. „Renault 5” vartotojams buvo daugiau nei automobilis – tai automobilis, kuris tinka visiems.

„Renault 5” automobilio modelis, pradėjęs tikrą perversmą automobilių industrijoje, priskiriamas legendinių  modelių kategorijai.

Vienas iš „Renault” kompanijos darbuotojų Bernard Hannon perprato jaunosios kartos pokyčius bei sugebėjo įsigilinti į slapčiausius jos troškimus.

Bernard Hannon dirbdamas „Renault” kompanijos padalinyje JAV taipogi dirbo vadybos profesoriumi Niujorko universitete. Bendraudamas su savo studentais jis pastebėjo, kokie gilūs socialiniai pokyčiai vyksta jaunojoje kartoje bei suvokė jų norą išsiskirti iš minios.

Specialistui pasisekė įsidarbinti kompanijoje, kur nuolat diegiamos inovacijos buvo itin svarbios išlikimui ir klientų poreikių tenkinimui.

1961 ir 1965 m. „Renault” jau buvo pristačiusi rinkai kelis revoliucinius automobilių modelius. Bernard Hannon savo idėją pristatė tuometiniam kompanijos valdybos pirmininkui ir vykdančiajam direktoriui Louis Dreyfus, kuris patvirtino ir davė leidimą pradėti projekto įgyvendinimą. Kodinis projekto pavadinimas buvo 122.

Įvedimo į rinką laikotarpiu – 1972-aisiais – „Renault 5” buvo reklamuojamas ne mažiau inovatyvia animuota reklama, kurioje buvo naudojama superautomobilio sąvoka.

Šio automobilio moderni ir originali išvaizda pažymėjo revoliuciją automobilių industrijoje.

Pristatant automobilį buvo akcentuojamos jo lenktos ir aptakios formos, kurios išgautos pašalinus durų rankenėles (šios buvo integruotos automobilio korpuse) ir įkomponavus naujo tipo bamperį (tai buvo pirmoji mašina, kurios dizaine panaudotas plastikinis bamperis).

Siekiant paneigti įsivyravusią prekybininkų nuostatą, kad šeimoms skirti automobiliai turi būti penkių durų, naujasis „Renault 5” buvo gaminamas trijų durų hečbeko tipo kėbulo.

Realybėje tokio tipo automobilio salone buvo sukurta daug erdvės, kur lengvai galėjo tilpti keturi suaugusieji.
Daugiau erdvės buvo sukurta užpakalinėje automobilio dalyje integravus sulankstomą kelių vietų galinę sėdynę. Priešingai nei „Renault 4”, „Renault 5” automobilio modelis išsiskyrė vientisa struktūra. Automobilio variklis korpuse buvo įmontuotas skersai.

Atsargiai pasirinkus kainodaros strategiją, „Renault 5” atsiribojo nuo ekonominės klasės žemos kainos automobilių ir buvo laikomas elegantišku, madingu miesto automobiliu. Šio automobilio gabaritai buvo idealūs važiavimui mieste – automobilio ilgis buvo 3,5 m., o plotis – 1,52 m. „Renault 5” automobilis taipogi buvo gaminamas L versijos, kurioje buvo naudojamas „Renault 4” automobilio modelio variklis (722c/36 AG), ir TL versijos, kur buvo naudojamas „Renault 8” variklis (956cc/47 AG) bei papildoma standartinė šio modelio įranga (rankų atlošai, bagažinės lentyna, du valytuvai ir kt.).

„Renault 5” modelio populiarumas žaibiškai pranoko visus lūkesčius ir užsisakius automobilį tekdavo ilgokai laukti, kol šis būdavo pagaminamas. Gamyklos nespėdavo atlikti sparčiai padidėjusio užsakymų skaičiaus.

Beveik 5,5 mln. „Renault 5” automobilių buvo parduoti penkiuose pasaulio žemynuose.

Pradedant produkto įvedimo laikotarpiu 1972 m. ir baigiant 1992 m. įvairių versijų „Renault 5” automobilių buvo parduota 5 325 890 vnt.


Šiame straipsnyje: Renault 5automobilisRenault

NAUJAUSI KOMENTARAI

Renault

Renault portretas
Ši kompanija pirmoji pagamino "sedaną". Iki tol visi gamino tik Cabrio.
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių