Londone – naujojo hibridinio autobuso debiutas

38 numeriu pažymėtas, iš Viktorijos stoties į Haknio rajoną Londone, pradėjo kursuoti naujutėlaitis „Eco-Routmaster“ hibridinis autobusas.

Londoniečių akis džiuginantis hibridinis gražuolis jau spėjo tapti naujuoju miesto simboliu, sunaudojančiu dvigubai mažiau dyzelinio kuro nei standartiniai dyzeliniai autobusai.

Tai yra pirmasis iš aštuonerių „Eco-Routmaster“ autobusų, kuriuos planuojama išleisti į gatves iki gegužės mėnesio.

Stebina ne tik hibridinio autobuso dizainas bei efektyvumas, bet ir jo sukūrimo bei pagaminimo sparta. Londono meras Borisas Johnsonas savo viziją sukurti žalių, hibridinių autobusų parką sostinėje, pristatė dar 2008-aisias metais vykusios rinkiminės kampanijos metu, o tų pačių metų liepos mėnesį organizavo būsimo hibridinio autobuso dizaino konkursą.

Autobuso dizainą kūrti buvo patikėta D. Britanijos sostinėje įsikūrusiai studijai „Heatherwick Studio“, o gamyba rūpinosi Š. Airijoje įsikūrusi šeimos įmonė „Wrightbus“.

Pranešama, kad vieno naujojo autobuso kaina siekia net 1,4 milijono svarų (apie 5,7 milijonų litų). Reikia manyti, kad naujasis Londono simbolis vertas tokios milžiniškos investicijos nors ir sunkiu ekonominiu periodu. Hibridinio autobuso dizaino kūrėjai sugrąžino seniesiems sostinės autobusams būdingą atvirą galinę platformą.

Autobuse įrengtos trejos durys ir dveji laiptai – greitesniam keleivių įlaipinimui-išlaipinimui, sumontuotas LED apšvietimas, belaidžiai signaliniai mygtukai bei patogiau išdėstytos sėdynės. Londono meras neabejoja, kad hibridiniai autobusai taps nauju turistų dėmesio objektu bei prisidės prie vietos gamintojų palaikymo.

Emobility.lt pasisekė ir patiems užfiksuoti naująjį gražuolį Londono gatvėse po ranka pasitaikiusiu mobiliuoju telefonu.


Šiame straipsnyje: autobusashibridinis autobusas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių