Kinija ruošiasi kietoms deryboms

Didelė ir sparčiai auganti Kinijos automobilių rinka it medus meškas vilioja viso pasaulio gamintojus. Atrodo, kinai nesiruošia leisti vakariečiams laisvai pelnytis savo namuose.

Jau seniai nusistovėjusi Kinijos politika buvo leisti gaminti vakarietiškus automobilius tik bendrose įmonėse su ženklia kinų dalimi.

Dabar kinai žengia naują žingsnį -atiduokite mums technologines paslaptis, arba pas mus neprekiausite.

Kinai pateikė pasiūlymą, pagal kurį Kinija gautų didesnę dalį akcijų visose įmonėse, kurios diegs naujas technologijas, tokias kaip ličio jonų akumuliatorių baterijos ir automobilių elektriniai varikliai, skelbia „Wall Street Journal“.

Taip Kinija gautų savo nuosavybėn technologijas, kurias mažumos akcininkai  – t.y. visi kiti – atsineštų į gamybą.

Panašu, kad Kinija nori padaryti didelį šuolį savo automobilių pramonėje – nebesirūpinti savo dabartinių automobilių tobulinimu (o kinai gerai mato, kaip dar jiems toli iki geriausių gamintojų), ir vietoje to žengti žingsnį į ateitį bei tapti elektrinių transporto priemonių gamybos lyderiais.

Finale Kinija tikisi turėti nuo trijų iki penkių pasaulinio lygio elektromobilių gamybos įmonių.

Toks planas gali pradėti veikti jau kitą mėnesį. Kinai užsimoja tikrai plačiai…


Šiame straipsnyje: kinijos rinkaAutomobilių rinka

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių