KET egzamino dalyviams koją pakišo klausimai apie dviratininkus

Jei šiandien tektų perlaikyti Kelių eismo taisyklių teorijos egzaminą, didžioji dauguma jo neišlaikytų.

Tai dar kartą įrodė tradicinis, jau trečiasis Nacionalinis kelių eismo taisyklių egzaminas, surengtas praėjusį savaitgalį.

Geriau spręsti užduotis sekėsi tiems, kas tai darė internete, tačiau pagal egzamino taisykles bus apdovanota ir po du geriausiai miestuose pasirodžiusius dalyvius. Šiemet egzamino dalyviai labiausiai klupo ties tais klausimais, kurie buvo susiję su dviratininkais.

Vienintelis egzamino dalyvis – Artūras Gailius – užduotis išsprendė be klaidų. Vieną klaidą padarė Alma Šileikaitė iš Šiaulių.

Abu geriausiai pasirodę dalyviai egzamino užduotis sprendė internete. Vilniuje geriausiai pasirodė Algimantas Ižganaitis, kuris suklydo 2 kartus, Laurynas Kazlauskas – 3. Kaune ir Klaipėdoje nugalėtojai padarė po 6 ir 7 klaidas: jais tapo Tomas Jankauskas, Rima Stončaitytė, Algis Papievis, Romas Čiaplinskas.

Panevėžyje Povilas Slavinskas neteisingai atsakė į du klausimus, Alvyda Kučinskienė suklydo 7 kartus. Klaipėdoje ir Panevėžyje antrosios vietos laimėtojai buvo išrinkti burtų keliu iš kelių vienodą skaičių klaidų padariusių dalyvių.

Visi geriausiai pasirodę egzamino dalyviai bus apdovanoti egzamino organizatoriaus „Lietuvos draudimo“ įsteigtais prizais – vairuotojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu metams. Nugalėtojų sąrašas skelbiamas interneto svetainėje www.ld.lt.

„Šiemet ypatingą dėmesį užduočių sudarytojai skyrė dviratininkams. Jų mūsų keliuose vis daugėja, dažnai pasitaiko situacijų, kai neaišku, kas kam privalo duoti kelią, o tokie atvejai – tik vienas žingsnis nuo nelaimės. Deja, kaip pastebėjome analizuodami dalyvių atsakymus, jiems sunkiausia buvo atsakyti būtent į tuos klausimus, kuriuose aptariamos įvairios situacijos su dviratininkais. Tikime, kad toks žinių patikrinimas padės prisiminti taisykles, o taisyklių mokėjimas – išvengti skaudžių autoįvykių keliuose“,- sako „Lietuvos draudimo“ Kompleksinių žalų direktorius Gytis Matiukas.

Galimybe pasitikrinti savo žinias šiemet pasinaudojo dvigubai daugiau dalyvių nei pernai, dauguma jų rinkosi egzaminą laikyti namuose prie kompiuterio. Iš viso egzaminą laikė daugiau nei 2000 dalyvių, miestuose daugiausiai žmonių atėjo laikyti egzaminą Panevėžyje. Egzamino metu dalyviams buvo pateikti 30 ekspertų atrinktų klausimų iš Kelių eismo taisyklių.

Klaidos dėl dviratininkų

Sunkiausiai vairuotojams sekėsi atsakyti į klausimą apie tai, kokie eismą draudžiantys kelio ženklai negalioja dviratininkams, jei jie yra pažymėti specialia lentele. Beje, tai, kad šis klausimas pasirodė nelengvai įkandamas, galėjo lemti ir tai, kad pastarasis taisyklių pasikeitimas įsigaliojo tik nuo šių metų balandžio 1 dienos.

„Sunku buvo teisingai atsakyti į klausimą, kas turi pirmumo teisę sankryžoje – tiesiai važiuojantis dviratininkas ar į dešinę sukantis automobilis. Dalyviai taip pat klydo atsakinėdami į klausimus, kur reikėjo nustatyti dviračių pirmumo teisę prieš kitus eismo dalyvius, ženklų, susijusių su dviračių eismo reguliavimu, reikšmėmis“, - sako G. Matiukas.

Nuo pernai metų galiojanti nauja, sugriežtinta mobiliųjų telefonų kontrolės tvarka taip pat labai dažnai kišo koją egzamino dalyviams. Kaip parodė jų atsakymai, dar daug kas nežino, kad kalbėti mobiliuoju telefonu be laisvų rankų įrangos vairuotojui galima tik tuo atveju, jei automobilis stovi ir jo variklis yra išjungtas. Ne visi egzamino dalyviai žinojo, kokiais atvejais galima Lietuvos keliuose važinėti automobiliais, kurių vairas yra dešinėje pusėje.

„Galime pasidžiaugti, kad mažiausiai klaidų buvo padaryta atsakinėjant į tuos klausimus, kuriuose reikėjo išspręsti važiavimo per šviesoforu, pagrindinio kelio ženklu ar kitaip reguliuojamą sankryžą, eiliškumą. Matyt, mūsų dalyviams lengvesni tie klausimai, kuriuose paveikslėlyje pavaizduojama konkreti situacija kelyje“, - komentuoja Gytis Matiukas.

Jei šiandien tektų perlaikyti Kelių eismo taisyklių teorijos egzaminą, didžioji dauguma jo neišlaikytų.

Tai dar kartą įrodė tradicinis, jau trečiasis Nacionalinis kelių eismo taisyklių egzaminas, surengtas praėjusį savaitgalį.

Geriau spręsti užduotis sekėsi tiems, kas tai darė internete, tačiau pagal egzamino taisykles bus apdovanota ir po du geriausiai miestuose pasirodžiusius dalyvius. Šiemet egzamino dalyviai labiausiai klupo ties tais klausimais, kurie buvo susiję su dviratininkais.

Vienintelis egzamino dalyvis – Artūras Gailius – užduotis išsprendė be klaidų. Vieną klaidą padarė Alma Šileikaitė iš Šiaulių.

Abu geriausiai pasirodę dalyviai egzamino užduotis sprendė internete. Vilniuje geriausiai pasirodė Algimantas Ižganaitis, kuris suklydo 2 kartus, Laurynas Kazlauskas – 3. Kaune ir Klaipėdoje nugalėtojai padarė po 6 ir 7 klaidas: jais tapo Tomas Jankauskas, Rima Stončaitytė, Algis Papievis, Romas Čiaplinskas.

Panevėžyje Povilas Slavinskas neteisingai atsakė į du klausimus, Alvyda Kučinskienė suklydo 7 kartus. Klaipėdoje ir Panevėžyje antrosios vietos laimėtojai buvo išrinkti burtų keliu iš kelių vienodą skaičių klaidų padariusių dalyvių.

Visi geriausiai pasirodę egzamino dalyviai bus apdovanoti egzamino organizatoriaus „Lietuvos draudimo“ įsteigtais prizais – vairuotojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu metams. Nugalėtojų sąrašas skelbiamas interneto svetainėje www.ld.lt.

„Šiemet ypatingą dėmesį užduočių sudarytojai skyrė dviratininkams. Jų mūsų keliuose vis daugėja, dažnai pasitaiko situacijų, kai neaišku, kas kam privalo duoti kelią, o tokie atvejai – tik vienas žingsnis nuo nelaimės. Deja, kaip pastebėjome analizuodami dalyvių atsakymus, jiems sunkiausia buvo atsakyti būtent į tuos klausimus, kuriuose aptariamos įvairios situacijos su dviratininkais. Tikime, kad toks žinių patikrinimas padės prisiminti taisykles, o taisyklių mokėjimas – išvengti skaudžių autoįvykių keliuose“,- sako „Lietuvos draudimo“ Kompleksinių žalų direktorius Gytis Matiukas.

Galimybe pasitikrinti savo žinias šiemet pasinaudojo dvigubai daugiau dalyvių nei pernai, dauguma jų rinkosi egzaminą laikyti namuose prie kompiuterio. Iš viso egzaminą laikė daugiau nei 2000 dalyvių, miestuose daugiausiai žmonių atėjo laikyti egzaminą Panevėžyje. Egzamino metu dalyviams buvo pateikti 30 ekspertų atrinktų klausimų iš Kelių eismo taisyklių.

Klaidos dėl dviratininkų

Sunkiausiai vairuotojams sekėsi atsakyti į klausimą apie tai, kokie eismą draudžiantys kelio ženklai negalioja dviratininkams, jei jie yra pažymėti specialia lentele. Beje, tai, kad šis klausimas pasirodė nelengvai įkandamas, galėjo lemti ir tai, kad pastarasis taisyklių pasikeitimas įsigaliojo tik nuo šių metų balandžio 1 dienos.

„Sunku buvo teisingai atsakyti į klausimą, kas turi pirmumo teisę sankryžoje – tiesiai važiuojantis dviratininkas ar į dešinę sukantis automobilis. Dalyviai taip pat klydo atsakinėdami į klausimus, kur reikėjo nustatyti dviračių pirmumo teisę prieš kitus eismo dalyvius, ženklų, susijusių su dviračių eismo reguliavimu, reikšmėmis“, - sako G. Matiukas.

Nuo pernai metų galiojanti nauja, sugriežtinta mobiliųjų telefonų kontrolės tvarka taip pat labai dažnai kišo koją egzamino dalyviams. Kaip parodė jų atsakymai, dar daug kas nežino, kad kalbėti mobiliuoju telefonu be laisvų rankų įrangos vairuotojui galima tik tuo atveju, jei automobilis stovi ir jo variklis yra išjungtas. Ne visi egzamino dalyviai žinojo, kokiais atvejais galima Lietuvos keliuose važinėti automobiliais, kurių vairas yra dešinėje pusėje.

„Galime pasidžiaugti, kad mažiausiai klaidų buvo padaryta atsakinėjant į tuos klausimus, kuriuose reikėjo išspręsti važiavimo per šviesoforu, pagrindinio kelio ženklu ar kitaip reguliuojamą sankryžą, eiliškumą. Matyt, mūsų dalyviams lengvesni tie klausimai, kuriuose paveikslėlyje pavaizduojama konkreti situacija kelyje“, - komentuoja Gytis Matiukas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių