Kaune troleibusas pervažiavo keleivio galvą

Grįžti į straipsnį

kaunas

kaunas portretas
nu kuri troliko vairuotoja vepla suvezinot zmogu!Greit pavarde prasom!

fast

fast portretas
ŽIAURU

bijau

bijau portretas
troleibusistų--grubūs.keikiasi,nekenčia žmonių.Ypač moterys.Nieko nenori matyt....

OUGHOUGFGOU

OUGHOUGFGOU portretas
Čia kupčinsko gatvėse gali nejaust ar į duobę, ar per galvą važiuoji.

aš portretas
Ypač šokiruojančiu, įžeidžiančiu ir grubiu elgesiu yra pasireiškusi 030-3 -čio troleibuso vairuotoja Roma J.

batareika

batareika portretas
Bobos nesavo rogese

taip

taip portretas
Labai ,,kultūringai'' 3-čio troleibuso vairuotoja Roma (030) man yra pareiškusi ,,mauk su smirdančiu maišu į galą , o tai tuoj išmesiu''. Ji nesugeba privažiuoti net prie šaligatvio. Noriu paklausti vadovybės, ar tik tokias ,,kokybiškas" paslaugas sugebat teikti mums keleiviams???

na

na portretas
Visiem ziopliam. Vairavo:vyras. Antra dziaukites kad vairuotojai nepraleidzia be bilieto. Jūm tik loti pirmas dalykas o ne suprast kaip istikruju yra.!.!

tikras ISGAMA

tikras ISGAMA portretas
Troleibuso vairuotojas nepajuto, kad pervažiavo žmogų ir nuvažiavo toliau. KAM YRA VEIDRODELIAI ISGAMA??? ZIUREK I JUOS, O NE STEBEK KAS ILIPO IR PASIZYMEJO BILIETUS!!! ATIMT TEISES IS TOKIO JAABNO VAIRUOTOJO!

Kaunietis

Kaunietis portretas
Žinome, kaip elgiasi (vairuoja) troleibusų vairuotojai...

Copy D

Copy D portretas
Tokios nelaimės jau seniai reikėjo laukti! Pasinaudojus viešuoju transportu, tiek Kaune, tiek Vilniuje, susidaro įspūdis, kad ten už vairo sėdi ne žmonės, bet žvėrys!

taitai

taitai portretas
O jus nors vienas ar pagalvojot kaip girtuoklio galva atsidure po ratais? Seip dazniausiai tai turetu but koja. Tai vat nesnekėkiit jei nieko nezinot. Vairuotoja NEKALTA kad lietuva girduokliu krastas. O jei ir vienu maziau chronium tai valstybei nereikes islaikyt dykaduoniu!

W

W  portretas
Uzuojauta Troleibuso vairuoojui !!

Vincas

Vincas portretas
Kauno tarybos deputatus reikia teisti, nes neskiria pinigų gatvių tvarkymui, vairuotojai važiuoja kaip per arimus ir nejaučia net kaip per žmogų pervažiuoja

kobbee

kobbee portretas
tas kur isgama rasai ant vairuotojo pas toks esi matosi.vairuotojas turi ziuret kaip keleivei atsizimi daune.o jis jai lipo per galines pats kaltas.

Galva uz galva

Galva uz galva portretas
Tam vairuotojui ................. galva uz galva. Neteisinkit troleibusistu. Retas troleibusistas yra normalus vairuotojas. Jie vaziuoja nieko nematydami ir nejausdami. Tai koja, tai ranka , tai rankine , tai palto skverna priveria, tai pusiau ilipusi traukia vaziuodami.

To 12 asilui

To 12 asilui portretas
Duomenų, kad po troleibusu pargriuvęs ir tragiškai žuvęs žmogus buvo neblaivus, kol kas nėra. Atvykę medikai nustatyti galimo girtumo negalėjo, nes žmogus jau buvo miręs. Išvadas pateiks teismo medicinos ekspertai. žuvęs vyras nepanašus į benamį ar asocialų asmenį, su savimi nešėsi krepšelį, jame rastos kelios naujos grožinės knygos.

To17protingajam

To17protingajam portretas
O tai vairuotojas atsiprasant uzpakalyje turi turet akias ar kiekviena kart islipinet -ziuret ar kas neguli po ratais ( per veidrodzius galejo ir nematyt ) Pasedek 8 val uz vairo ir dar mieste tada snekek ...!

...

... portretas
Nekaltinkit vairuotojo,galejo ir nematyti sustojimas neapsviestas.

kaune

kaune portretas
i troleibusus,daunu nurodymu,ilipama tik per priekines duris,susidaro ilipimo spustys,kadangi vairuotojas turi dirbti bilietu pardaveju,nes ne visi keleiviai turi elektonines korteles, juolab miesto sveciai,kitiems keleiviams tenka laukti saltyje kol ilip i troleibusa,Šalygatviai ir gatves nenuvalomi slidus,duobeti, TAI GAL REIKETU KAD KONTROLIERIAI PASTOVIAI DIRBTU TROLEIBUSE SU ALKOTESTERIAIS IR MATUOTU KELEIVIU GIRTUMA

JO

JO  portretas
DAUNU IR GIRTUOKLIU SALIS

16am

16am  portretas
tokiem debilam kaip tu nesiseka visur

vilte

vilte portretas
tokia nelaime gali atsitikti kiekvienam vairuotojui (neduok dieve)...Kitas klausimas apie vairavimo kultura , jos reiktu pasimokyti gal is labiau issivysciusiu saliu .PVZ. Londone autobusu vairuotojams neleidziama naudotis net "laisvu ranku iranga" - ir teisinga , nes juk kalbos uz vairo ir yra , ar tave kalbins draugas , ar tu kalbesis telefonu , o tai demesys ne tas . O kad mes nemylime vieni kitu - matosi is "graziu" komentatoriu repliku...

Vidas

Vidas portretas
Palyginti mažai dar tokių nelaimių: nenuvalytos stotelės, slidu, vairuotojai vairuoja chuliganiškai, visiškai nepasidomi per dešinį veidrodėlį kas dedasi. Tai liečia tiek troleibusų, tiek "mirtininkų" mikriukų vairuotojus. Vairavimo kultūra Kaune - svetimas dalykas.

to 15. kobbee

to 15. kobbee portretas
Visiškai nusišnekėjai.

Baisu

Baisu portretas
Vakar irgi teko vykti troleibusu iki Basanavičiaus g-vės. Troleibusui sustojus nebuvo kaip iš jo išlipti, kadangi ant šaligatvio kūpsojo apšalusio sniego kupetos. Keleiviai kepurnėjosi. kol šiaip taip pateko ant šaligatvio. Gerai, kad neįvyko nelaimė, gerai, kad troleibusas kantriai laukė, kol visi keleiviai saugiai pasiekė šaligatvį.

Košmaras ir pyktis

Košmaras ir pyktis portretas
Atsitiko tai, kas turėjo atsitikti. Ten, kur žmogus yra šiukšlė, kurią galima pervažiuoti net nepastebėjus. 100 proc. pritariu, kad autobusų ir troleibusų vairuotojai neatidūs keleiviams, vairuodami kalba telefonais, kad ir laisvų rankų įranga. Tai turi būti uždrausta. Tik vienas kitas privažiuoja prie šaligatvio krašto, nežiūri uždarydami duris. Teisingai sako - vairuotojai chuliganai. Kiti chuliganai - nesirūpinantys gatvių ir šaligatvių tvarkymu, kur gali ne tik kojas bet ir sprandą nusisukti. Ir chuliganizmas ne smulkus ir neapgalvotas, o piktybiškas ir nusikalstamas. Galima tik įsivaizduoti, kaip dabar jaučiasi žuvusiojo šeima, bet gyvenimą sau susi...ko ir vairuotojas. Kaip baisu - tu niekur neesi saugus.

YR

YR portretas
Gal but galejo jis ta galva kaip nors apvaziuoti. Kam vaziuoti butinai per galva? Yra ir kitu kuno daliu.

Nesąmonės

Nesąmonės portretas
Oi negaliu, kas ten toks tas 15-tas, manantis, kad vairuotojas pirmiausiai turi žiūrėti, kad bilietus atsižymėtų. Labai gudrūs visi, kol patys nepakliūna. Dabar tas vairuotojas raunasi plaukus, kad neįleido to žmogaus per vidurines duris ir nusispjaut jam ant to bilieto. Kad jis dabar galėtų ką nors pakeisti...

jolanta

jolanta portretas
nekaltinkit vairuotojo-jaigu zmogus butu lipes per ten kur priklauso sitos nelaimes butu nebuve.Keleiviaims yra nustatyta viesojo transporto naudojimosi tvarka ir bukit malonus ir jos laikykites,nelaimiu nebus.Tik nekulturingi keleiviai kurie negerbe saves braunasi per vidurines ir galines duris ,o po to visi kalti tik ne jie.Gaila to vairuotojo,kuris ta diena dirbo.

Jolantai

Jolantai portretas
Ponia, ar tvarkos turi laikytis tik keleiviai, o vairuotojai - ne? ir ką reiškia kažkokios sumautos taisyklės prieš žmogaus gyvybę? Primityvus jūsų mąstymas, ponia.

NA NA

NA  NA portretas
atsimenu ,pernai buvo parašytas straipsnis ,apie tai kad kaunas lengvai isisavino naujoves , dėl naujos tvarkos ilipimo į viešą transportą ,bei apsibilietavimąs .mane labai supykino ,kad nebuvo paminėta, kauno troleibuso parko vairuotojų indelis . tada parašiu savo komentarą ,kad visas negatyvus keleivių smūgis kliuvo vairuotojams ,,vairuotojai buvo koliojami ,apspjaudomi ,spardomi troleibusai ,trukdoma vairuoti ,grasinimai ,buvo prieinama iki sumušimu ,grudimasis keleivių vienas kitam per galvas ,o jau ką kalbėti apie lengvų mašinyčių vairavimo kultūrą ,pastovus užkišinėjimai ,siaubingas eismo taisyklių nesilaikymas ir dar tos kauno miesto reprezentacinės duobės ,kurios viską pasako apie dėmesį žmogui vairuotojui ,.dar rašiau ..kad tik troleibuso vairuotojo meistriškumo dėka yra išvengiama skaudžių nelaimių ir jei nesikeis troleibusų parke psichologinė atmosfera ,nesumažės negatyvi širvinsko įtaka ,vairuotojų atžvilgiu ,nebus skaitomasi su jų poilsiu ,nebus geros priežiuros troleibuso remontui ir tt,tai vairuotoja vieną dieną nugalės negatyvus žmogiškasis faktorius ,tai aš rašiau pernai ,tai kas ivyko dabar ,tai pasekmė tų priežaščių ,kurias aš išvardinau dar pernai ..,aš turiu troleibuso vairuotojo kategoriją ir esu kažkada vairaves troleibusą ,todėl žinau kokia yra nenormali padėtis autrolyje .mažai beliko gerų vairuotojų ,nes jie kėlė rūpeščių ,nes norėjo geresnių darbo sąlygų ir tt užjaučiu vairuotoją ,nes pilnai suprantu ,kad jis irgi yra auka ,užjaučiu ir žuvusiojo artimuosius ,nes jis tapo aukos auka .sėkmės susimąstyti .manau , daryk gerą ir tau bus gera .

MEGZTA ZALIAKALNIO BERETE

MEGZTA ZALIAKALNIO BERETE portretas
KONCERVATORIAI IR MUSU NUOSTABUSIS MERAS SU TARYBA LABAI RUPINASI VISUOMENINIU TRANSPORTU,DIEGIA MODERNIAS TECNOLOGIJAS, SUTVARKE LAISVES ALEJA,KAUNAS DIDZIUOJASI PUIKIOMIS - LYGIOMIS GATVEMIS,GREITAI MUMS MEGZTOMS BERETEMS PASTATYS KONGRESU RUMUS

jo

jo portretas
vairuotojui turbūt viskas nusispjaut-ten lipa žmonės ar ne, krenta, nekrenta, laikas uždaryti duris ir važiuoti. Kam tie veidrodėliai milžiniški?

veidrodis

veidrodis portretas
vairuotojas turi ziuret kaip keleivei atsizimi daune O jus nors vienas ar pagalvojot kaip girtuoklio galva atsidure po ratais? Seip dazniausiai tai turetu but koja. Tai vat nesnekėkiit jei nieko nezinot. Vairuotoja NEKALTA kad lietuva girduokliu krastas. O jei ir vienu maziau chronium tai valstybei nereikes islaikyt dykaduoniu O tai vairuotojas atsiprasant uzpakalyje turi turet akias ar kiekviena kart islipinet -ziuret ar kas neguli po ratais ( per veidrodzius galejo ir nematyt ) Pasedek 8 val uz vairo ir dar mieste tada snekek ...! Cia citatos is pasisakymu,parodo vairuotoju ir juos palaikanciu intelekta.Komentaru turbut nereik.

Užuojauta

Užuojauta portretas
Užuojauta vairuotojui ir žuvusio artimiesiems. Niekaip nesuprantu, iš kur atsiranda piliečių, nežinančių, kad reikia lipti pro priekines troleibuso (autobuso) duris? Niekaip nesuprantu, kaip galima nepajusti, kad per kažką (šiuo atveju galvą) pervažiavai? Kuo reikia būti užsiėmus, kad pervažiavus ir kurį laiką palaikus vilkus, esi sustabdomas?

kaunietė

kaunietė portretas
Ypač bjaurios nemandagios yra moterys vairuotojos. Dažniausiai jos labai piktos ir stengiasi keleivius įvairiai "paaukleti". Sykį lipant į troleibusą mane specialiai staigiai priverė durimis, nors nei pries mane nei paskui mane nieks tuo metu nelipo. Kai išlaisvino pažvelgiau į ją, o ji "kas yra?". Važinėju kasdien visko prisižiūriu.

USA

USA portretas
CIA JUMS NE JAV,KUR LIPAMA PRO PRIEKINES DURIS,CIA KAUNAS, NUSTEKENTAS KONCERVATORIU IR JU KVAILU SPRENDIMU,KVAILU MOKESCIU, TAD VIRKAUKIT IR TOLIAU, YRA TOKIA ZMONIU GRUPE,KURIUOS MUSA, SPAUDZIA,VISAPUSISKAI TYCIOJASI, O JIE PRIKLAUSOMI NEPALATINAMAI TAMPA NUO SAVO SKRIAUDEJU

36am

36am  portretas
trolikas sveria 10 tonų o gatvė vien katakombos , kaip tu balvone pajaustum kad per kažką kitokio važiuoji ir dar galiniu ratu

mo

mo portretas
Zmogaus kaulai labai kieti ir nepajausti neimanoma. Ryskiai "tepe slides".

z

z portretas
Cia tie kurie varo ant girtuoklio greiciausiai troleibusu parko vairuotojai.

pilietis

pilietis portretas
Aišku, dabar nurašys žmogu, girtas buvo, reikia dar irodyti ar girtas, taip is karto rasyti negalima, tai izeidzia jo gimines, o kas bus jai jis buvo blaivus.

Baisu

Baisu portretas
Mačiau, kaip troleibuso vairuotojas uždarė duris prieš nosį neįgaliajam, kuris negali greitai prieiti prie durų ir greitai įlipti. O kartais sustoja prie duobės (suprantu, o kur jam sustoti?), kurioje auga medžiai. Niekam gi nesvarbu, patogu tau įlipti ir išlipti ar ne. Kiek šnekėta, kad tie stotelėse augantys medžiai trukdo. Vis dėlto, vairuotojų advokatai - geriau patylėkite, nenervinkite žmonių, kurie kasdien važinėja miesto transportu ir mato, ką išdirbinėja vairuotojai.

to na na

to na na  portretas
yra kas is vairuotoju atvirai sako ,kad kaip tik mazai dirba ir perdaug iseiginiu.tai kiek dienu dirbama kiek laisva gal paviesinkit ,idomu visiems.

Taigi

Taigi portretas
tegul dar ,,nukarpo" grafiko minutes, tuomet apie saugų važiavimą, gerbiamieji, galėsite tik svajoti. Beje, blokiruotės neleidžia troleibusui pajudėti iš vietos, kol neuždarytos durys. O jeigu durys jau buvo užsidarę, tai klausimas, kaip tas pilietis sugebėjo pakišti galvą po ratais, juk pirmiausia paprastai nukenčia kojos. O tiems, spjaudantiems ant vairuotojų palinkėčiau tos ,,skanios" duonos. Ir dar būtų įdomu sužinoti, ar jie yra super specialistai savo darbe. Tuo suabejočiau

to taigi

to taigi portretas
butent taigi ,kad ji vilko ir kokiu momentu papuole galva po ratais tik ekspertai nustatys.o kad vilko laikrasty ir parasyta.beje o begant ir norint tarkim isokt i trolika ,kad ir tegul tarkim per vidurines duris,jeigu jos tokiu momentu uzsidarineja ,ar imanoma prisitrenkt i besiuzsidarancias duris ir nukristi?gal kaip panasiai

tam mo

tam mo portretas
pajutes ką nors įtartino pavažiuok atbulas , ar ne taip bukiau ?

aptarinejamos

aptarinejamos portretas
darbo salygos,tokiu geru darbo salygu nei viena imone nesudarius vairuotojams,nieko praktiskai nereikia rupintis apie troleibuso tech.stovi,viskas padaroma tik uzrasnt i knyga gedima ir paliekant ,o kitur pagrinde didesne darbu dali atlieka patys vairuotojai .Siltnamio salygos vairuotojams troleibusu parke sudarytos.ta duona sunki ,bet apmokama,pameginkit lengvesnes pvz.MAXIMOJ vezimelius pastumdyti ir gauti 4 kart maziau.

to aptarinėjamos

to aptarinėjamos portretas
kad tave taip suremontuotų kaip remontuojami troleibusai, kogi neatejai i tas siltnamio salygas, mat, baisiai nusidirbę vezimelius stumdydami, kurgi ne

to aptarinejamos

to aptarinejamos portretas
o gal noretum su siltnamio salygom ir tiesu kelia i belange pasiimt, kuris gresia kiekviena diena, vos pradejus darba???

Saliska nuomone

Saliska nuomone portretas
Ar tas keleivis "girtas"buvo, tai dar klausimas; lryte raso, kad zmogus nepanasus i toki , krepselyje nesesi kelias naujas grozines literaturos knygas...Tiems, kas ant vairuotoju varo, irgi nepritariu: jus paziurekit, kiek funkciju tam vairuotojui uzkrauta be tiesiog vairavimo: uzsiimineti bilietu prekyba(kas l. trukdo grafika, ir, beje, kt.keleivius!), stebeti, kaip atzymimas bilietas, teikti konsultacijas nesugebantiems jo atsizymeti (nors visur kabo taisykles ir dar per garsiakalbi istisai zaunijama), stebeti, kad neiliptu per vidurines ir galines duris...Cia kazkas bando juos chuliganais vadinti,bet as maciau tik chiliganus mikriuku ir lengvuju vairuotojus: baisu, ka jie isdarineja, bandydami aplenkti- uzlisti , tipo, pries nerangius ir letus troleibusus . Nenuostabu, kad dauguma vairuotoju nervingi ir pikti, kt. nusispjauna ir palieka viska savieigai. Kad nesakytumet, kad esu is Autrolio- esu medicinos, tai galiu pasakyt, kad suprantu Autrolio vairuotojus, nes lygiai, kaip medicinoj, ivykus kazkokiai nelaimei del vieno mediko apkaltina, tarkim visa ligonine, taipo ir cia, tuoj buki zmones skuba visus tempt ant vieno kurpalio.Tai, ka vaziuojant i darba tenka matyt, tarkim, is Nemuno gatves i pagrindine- tai tiesiog aukstasis pilotazas, kaip troleibusai sugeba i ja ivaziuoti, kadangi "dzentelmeniski lengvieji" tiesiog piktybiskai neileidzia, uzlenda (skuba?). Taciau savivaldybei priekaistas tikrai yra: tiesa ta, kad Kaune gatves valomos tikrai prastai, ledukas buna gatvej prie saligatvio, del ko ir tas nelaimelis galejo paslisti...Keikiamais tarybiniais laikais valancioji technika (net po dvi masinas kartu) budavo isleidziama 5 (!!) ryto...Palyginkim dabar... Tad uzjauciu mirusio artimuosius ir vairuotoja, o savivaldybes ponaiciai galetu patys pagremzti stotelese, jei jau nesugeba suorganizuoti ju normalaus valymo!

trolis

trolis portretas
paskaiciau dauguma komentaru ir noreciau pasakyt is savo varpines:bilietus parduodam vaziuojant nes kitaip be sansu laikytis grafiko,atvaziuoji i galini punkta tau stovet 7 min o tu veluoji 5 min tau lieka 2min padaryt sysiuka ir vel pirmyn o jei slidu ir to nelieka,sestadieni,sekmadieni isvis reik vaziuot sportiniu rezimu nes ziauriai sutrumpintas laikas rato apvaziavimui,kas liecia uzdaryma duru panosej tai padarius ilipima per priekines duris kartais net nesupranti is kur tas zmogus atsirado prie duru nes veidrodis tiek nenesa kad matytum ta ka matai kai lipdavo per vidurines ir galines duris,lengviausias budas kaltinti ir saukti kokie blogi vairuotojai,kokia visuomene tokie ir vairuotojai,aciu uz demesi ir atsiprasau uz klaidas

paziurekim

paziurekim portretas
autrolio tinklalapyje autrolis lt aiskiai nurodoma vairuotojo darbo uzmokestis uz 2012.m.4 ketvirti 2957 litai.taigi kokia alga tiek ir reikalaujama.O kas liecia belange tai jos niekas niekur niekada negali issizadeti,nes ji visur tyko kiekvieno.Tigi isteriju nereiketu.

to trolis

to trolis portretas
Gerbiamasis senoveje dedavom sferinius veidrodukus papildomai,ko ger dabar neimanoma to padaryt,bet jie padedavo apzvalgai

Va

Va portretas
čia lietuviškas komentaras, kai nėra ką pasakyti, tai paskaičiuojam svetimoj piniginėj. Prie ko čia pinigai, ir kokia isterija, gal aš ne tą straipsnį paskaičiau?

o

o portretas
taip,vairuotojas ir eismo taisykles,darbo kruvis ir uzmokestis.uz pazeidimus atsakomybe viesiems vairuotojams,gal kiek koreguojam nuo iki ,bet eismo taisyklese aiskiai iskaitiniai eismo ivikiai apibrezti.

O

O portretas
as, kaip keleivis, kitu keleiviu noreciau paklausti: kodel jus atkakliai sturmuojat vidurini ar galini ilipima, jei zinot, kad reikia pro priekines?! Debilai, ar cia azartas koks? Zuikiai? Suprantu tik matancius, kad is kito nespes perlipt, pro priekines, o kiti?

vezimeliu stumdytojas

vezimeliu stumdytojas portretas
tai tamstos sakote yra laisvu vietu vairuotojams?Kazkaip niekada darbo birzos tinklalapiuose nemaciau kad siame "nesiltnamio salygu parke"truktu taip blogai "apmokamose darbo vietose vairuotoju

jonė

jonė portretas
reikia grąžinti įlipimą per visa duris ir kiekvienas turi dirbti savo darbą. Vairuotojo darbas ir taip nelengvas ir dar turi kontroliuoti, pardavinėti bilietus. Be to, piko metu ilgai stovi kol visi sulipa per priekines duris, o paskui lekia kaip akis išdegę.

Bėda

Bėda portretas
Niekas nieko ir niekada nemauna ant vieno kurpaliaus. Bet kol viskas gerai, atrodo, kad taip ir bus visada. O kai atsitinka nelaimė, suvokiame, kad esame atbukę ir abejingi vienas kitam. Tada ir tampa vienas ar keli tokie darbuotojai visos įmonės veidrodžiu (Autrolio, ligoninės ir t.t.). Neduok Dieve pakliūt į tokią bėdą kaip tas vairuotojas pakliuvo. Deja, tai gali būti neatidumo ir abejingumo kaina. Ir koks, galų gale, skirtumas, išgėręs buvo tas žuvusysis ar ne, jis buvo žmogus, toks pat kaip tas vairuotojas.

gerb.Jone

gerb.Jone portretas
Piko metu keleivius privaloma ilaipinti bei islaipinti pro visas duris.

vaje

vaje portretas
kiek cia autrolio vairuotoju isterikuoja, lygiai kaip troleibuse sededami uz vairo

autrolio vairuotojams

autrolio vairuotojams portretas
Jum ryt anksti keltis i darba, tai geriau eikit miegoti, nes nedamige keleiviams vel per galvas vaziuosit

001

001 portretas
Kur dingo policija kodel troleibusai nekontroliuojami?! paziurekit kiek troleibusu vairuotoju vaziuoja kalbedami telefonu. kiek zmoniu nepraleidzia per pesciuju perejas. kaip jie dalyvauja eisme, uzkisineja, vaziuoja vos ne kiaurai, turi staigiai stabdyti arba trauktis kur tik begali ( turbut masto lysiu vienodai vis tiek pagailes savo masinos nesitrenks i troleibusa ) .

to autrolio vairuotojams

to autrolio  vairuotojams  portretas
būtų gerai ,kad tau pervaziuotu ir paplonintu , kas nors tavo liežuvį ,nres šūdą mali .

61-am

61-am portretas
įdomu kur parašyta, kad keleivius privalo piko metu įlaipinti per visas duris? Ant transporto durų užrašyta, kad įlipimas draudžiamas. Tada turi nurodyti valandas kada galima lipti per visas duris. O jeigu piko metu stotelėje nebus keleivių, tada per kurias duris galėsiu įlipti?

kauniete

kauniete portretas
kazin, ar gera mintis butu sugrazinti senaja tvarka- ilipineti pro visas duris. Jau kaip ir pripratome ilipti pro priekines iskyrus piktybiskus nesusipratelius. Nes nebetenka kesti bomzeliu smarves, kas budavo masiskai, kai galedavo lipti ne pro priekines. Ypac tai budinga 5 truliui. As ne pries bomzdelius, suprantu, kad taip jau jiems atsitiko, bet nepatiko, kad jie be bilietu, purvini ir sesdavo i svarias sedynes, platindami savo uteles. Prie naujos tvarkos tai bomzeliu ryskiai sumazeje, nes ne visi turi bilietui...

kauno

kauno portretas
kaunoautobusu komentaruose parasyta apie tai, kad piko metu pro visas duris lipama.taip pat valdzia trimitavo pries ivedant ta tvarka apie lanscia sistema visuose laikrasciuose.TAIGI SUSIDOMEJUSIAI galit dar ir dar karta kaunoautobusu tinklalapyje uzklausti ir jums atrasys.autobusai ir troleibusai naudojasi tomis paciomis keleiviu vezimo taisyklemis

to 66

to 66 portretas
atsakymas zemiau

tikrai

tikrai portretas
pasiziurejau ,uzdirba 2957 lt. ,nesuprantu ko tada isterikuoti ir nepasitenkinima rodyti del darbo,dirbi ir uzdirbi.DZIAUKTIS REIKIA

tiesiog as

tiesiog as portretas
Kauniete, kas cia gero kai pensininkai stumia tave arba per galvas lipa, kad tik greiciau iliptu pirmi, kad gautu atsisesti?

taigi

taigi portretas
cia panasu i pabegima is ivikio vietos.kitur parasyta vilko zmogu kokitai atstuma ir vistiek vaziavo kol sustabde ,taciau kas ir kaip sustabde neradau kur parasyta.

daugumas

daugumas portretas
uz vairo sedintys tikri idiotai,jiems visai nerupi keleiviai ,o svarbu tik grafikas!tai pries pat nosi duris uzdaro ir nuvaziuoja,tai tarpdury suspaudzia ir net neatsipraso,vairuoja taip,lyg malkas veztu,nesvarbu kad keleiviai vos ant koju issilaiko,reiktu jiems pasimokyti is uzsienio viesojo transporto vairuotoju,oi reiketu,neprosal butu ir sedynes autobusuose bei troleibusuose isvalyti

Sovietinės moteriškės

Sovietinės moteriškės portretas
Reikia palaipsniui keisti sovietines moteriškes - vairuotojas, kurios pastoviai dirbdamos plepa telefonu kad ir su laisvų rankų įranga. AR TAI LEIDŽIAMA?Jų ir orientacija sulėtėjusi, ir elgesys kaip turguje.Argi nusikaltimas vairuotojui išleisti senyvo amžiaus keleivį išlipti pro priekines duris, jei jis sėdėjo ant priekinės sėdynės,kad nereikėtų irtis per važiuojantį troleibusą?Ar didelis nusikaltimas, jei keleivis įlips per antras ar trečias duris, jei troleibusas sustoja taip, kad PASTOVIAI PRAVAŽIUOJA 10m nuo pažymėtos stotelės vietos?O dar dažnai sustoja toli iki šaligatvio ir sunku išlipti. VAIRUOTOJAI TURI BŪTI KASMET ATESTUOJAMI,nes dirba darbą susijusį su žmonių gyvybe ir NEATITINKANTYS REIKALAVIMŲ TURI BŪTI KEIČIAMI .

vilte

vilte portretas
tu pati sena sovietine tarka ! Ar tavo smegeneles visai praskydo , kad nesiorentuoji realybeje : ar bent zinai , kas nustate keleiviu ilipimo ir islipimo , bei apsibilietavimo taisykles ?

20komentarui

20komentarui portretas
daugumoje ES šalių į transportą lipama per priekines duris,gal jums reikėtų kur nors nuvažiuoti toliau Kauno?be to kur kas saugiau,nes vairuotojas mato ar visi keleiviai sulipo,ir niekas nekelia problemos kad reikia palaukti kol kiti sulips,per tokiu kaip jūs ir atsitinka nelaimės nes jūs visur skubate,isteriškai lipdami per kitus,skubate parduotuvėje jei kas nors ilgiau krapštosi pradedat burnoti,tai mes patys sau nelaimes prišaukiame per neapdairumą ir skubėjimą,tarkuoti reikia savivaldybę,kad neprižiūrėtos gatvės ir nėra jokio pasiteisinimo kad trūksta pinigų,tegul ponai atsisako užmokesčio kad sudalyvavo mišiose,parduoda būtus už 400Lt.yra pinigų juk pirkdami benziną surenka mokesčius,tik nėra tvarkos ir mokančių juos skaičiuoti,o auksinis WC?,tai tegul išmoksta ūkiškai tvarkytis UŽUOJAUTA žuvusio šeimai taip pat ir vairuotojo šeimai tikrai jis tyčia nevažiavo ant to žmogaus,jam reikės visą likusį gyvenimą gyventi su kaltės jausmu juk ne šunį pervažiavo,taip trūksta kultūros pas kai kuriuos vairuotojus ir ypatingai pastebėjau kad moterys vairuotojos kur kas žiauresnės nei vyrai,matomai ne savo rogėse sėdi poniutės

aloha

aloha portretas
Ramiakas vairai,vienas artimiausius 5 ar 10 metu tikrai nieko nepervaziuos,linkiu visiem vairam atsipust lageryje. :)

A.Bece

A.Bece portretas
butina grazinti vienkartiniu bilietu pardavima kioskuose!

JONUKAS

JONUKAS portretas
Labai gaila žmogausir...vairuotojo. E S U k e l e i v i s , bet tankiai matau, kaip už pačių keleivių, troleibusų vairuotojų viršininkų ar savivaldybės klerkų klaidas ... atsako vairuotojas, gaudamas nuo keleivių pylos. Žiūrėkim: "Soliariuose" durys užsidaro ne iš karto o po perspėjamųjų signalų, tačiau "vėluojantieji"-atbėgę iš už veidrodžio matymo šoka į vidų ir jei spusteli durys (nes jos neprispaudžia - atsidaro, jei kas kliudo ir važiuoti transportas negali)..tada "šoperiukas" gauna "porciją pylos". J e i kas užkiša, ir reikia staigiau stabdyti (nors ir mokina tr. viduje esantis garsiakalbis , kad "saugumu pasirūpinkite patys", juk dalyvaujame eisme , o ne ant "sofkutės" gulime) - vėl "porcija"; dėl nesutvarkytų gatvių, kad troleibusasstipriau sukrypavo - eilinė porcija; pakeitė p . Keras (iš savivaldybės) ar panaikino kokį maršrutą - vėl kaltas vairuotojas...Gal atidžiau pasižiūrėkime kiekvienas į save, o ne kaltinkime vairuotojus , kurių tikrai nėra lengvas darbas. Manau , kad tas nelaimingas atsitikimas ir įvyko, kai vairuotojas uždaręs duris , pasuko galvą į gatvės pusę, jog matytų kad netrukdo kitiems vairuotojams pajudant iš stotelės. Tuo metu "su pavėlavusia reakcija" (skaičiau kad buvo girtas)keleivis ir atsitrenkė į uždarytas duris bei nukrito po ratais...

NA NA

NA  NA portretas
jonukai ,jei nori truputi daugiau informacijos apie ivykį ,dėl vairuotojo veiksmų ir kaip elgėsi keleiviai ir stovintis sustojime žmonės ,perskaityk lietuvos ryte straipsnį ,,kaune troleibusas pervažiavo vyriškio galvą ,,atnaujintą ,bet būtinai perskaitik 273 komentarą , tai rašo liūdininkas ,kuris matė šį ivikį... ,kodėl taip elgėsi vairuotojas visai nekreipes dėmesio į žmones galiu tik aš pasakyti .kad vairuotojas yra auka aplinkybių ,kurias sudarė jo darbovietė ,,,

juokinga

juokinga portretas
Jau atsibudo vairai po vakarines pamainos :)

Copy LR

Copy  LR portretas
273. Mačiau 2013-03-02 21:47 IP: 85.255.50.211 19 -4 Mačiau kas įvyko. Žmogus pargriuvo, gulėjo galva po ratais (kojos ant šaligatvio). Vairuotojas uztrenkė duris, rengėsi važiuoti, stotelėje buvo žmonių, mačiusių kas vyksta, bandė atkreipti vairuotojo dėmėsį, beldė į galines duris, rėkė, kad nevažiuotų. Bet troleibusas vis tiek pradėjo važiuoti ir žmogų pervažiavo. Troleibusas STIPRIAI susvyravo, be vairuotuojas nesustojo. Manau, kad nelaimė įvyko dėl to, kad vairuotojui buvo ABSOLIUČIAI dzin, kodėl beldžia garsiai į duris žmonės (nes neįmanoma to neišgirsti), kodėl troleibusas susvyravo (juk pervažiuota didelė kliūtis, kodėl nesusteojus ir neišiaiškinus kas nutiko). jei būtų pažiūrėjęs į tuos šoninius veidrodėlius, tikrai būtų matęs, kad aplinkiniai bando jį sulaikyti nuo važiavimo. Kraupu.

duokim

duokim portretas
zmonems darbo,nuimam nuo vairuotoju betkoki kontakta su bilietais ir pinigais ,sodinam prie galiniu duru konduktore,viduriniu duru nenaudojam isskyrus ipatigiem tikslam(invalidai,vezimukai),atitinkamai koreguojam atlyginimus,pvz.siai dienai vairuotojui 2000,konduktorei 1500 ir sekmingai dirbam su sypsena,maziau bedarbiu didesnis mokesciu surinkimas ir be panasiu nelaimiu.

to maciau

to maciau portretas
Jei matei reikejo ciupt uz koju ir isvilkt is po troleibuso,o tai ne geriau paziureti kaip viskas pasibaigs. Visiskas nuzmogejimas mat ispudziu truksta,paskiau rasineja nesamones.

duokim

duokim portretas
gal net galimybe tarkim jeigu iki 3 stoteliu vaziuji ,tai bilietas tik lita kainuotu,aisku kai kas gudrautu,bet tam turim kontrole,poierinis bilietas irgi taptu su privalumais ,maziau vaziuoji maziau moki.e bilietas tai turi persedimo galimybe.

to aloha

to aloha portretas
as manau kad visi vairai palinketu tau to paties, ir tai butu teisinga:)

Irena

Irena portretas
pati mačiau, kaip Girstupio sustojime islipant žmogui užveriamos durys jam stovint tarpduryje, gerai kad zmogelis tvirtas buvo issprudo is suspaustu duru siaips taip, ir pradejo garsiai rektim žudike moteris, galejo mane tisti troleibusas, ka jis daro. Po to jis pasake, ji kalbejo mobiliu, su ausinemis, gal tiesio g gerai nepastebejo kad stovi dar zmogus, nes ju islipo labai daug. Labai rįeikia aukleti troleibusu vairuotojus, jie labai nekantrus, ju nervai istampyti, bet visi gi dirbame, nervai visu silpni, ir tas kas vairuota, tas kas mokinius moko, ir tas kas gydo liginius, visi atsakingi, bet vairuotojai tai padidintos rizikos šaltinis, ju akys turi buti akylios, nera ko skubeti, o kad su telefonais kalba, tai ryte kai vaziuoju 3 troleibuso vairuotoja kalba isvien,o eismas labai sudetingas, rizikuoja moteryte.

Vidas

Vidas portretas
Gyvenu prie pat stotelės, tad dažnai per langą matau vaizdus, kurie verčia mąstyti apie troleibusų vairuotojų psichikos sutrikimus. Nekart mačiau, kai žmogui dar neįlipus užsidaro durys, arba troleibusas pradeda važiuoti ir po nosimi žmogui užveriamos durys. Jau nekart norėjau skambinti į troleibusų parką, kad imtųsi priemonių prieš vairuotojus. Palyginti dar mažai tų nelaimių, nes vairuotojai išsiblaškę, nedėmesingi ir keleivis jiems sntroje vietoje.

vbaisu

vbaisu portretas
Kaip galima nematyti-kas lipa ar išlipa? Bet, žinoma, visko būna. Užjaučiu žuvusį, taip pat suprantu ir vairuotojus-jų labai įtemptas, atsakingas, sunkus darbas.

nesuprantu kodel

nesuprantu kodel portretas
vairuotojas turi vairuot pardavinet bilietus ir dar tikrint ar ji atzymi , tai kam treikalinga ta dviguba kontrole , va prie misos viskas buvo gerai , gera alga , vairuoji troleibusa ir vargo nematai o dabar jau baudiava atejo , isnaudoja kaip reikalas tuos vairuotojus

Galerijos

Daugiau straipsnių