Kas taps Lietuvos metų automobiliu? (papildyta)

Lapkričio 8 d. startavęs 14-tą kartą paeiliui Lietuvos žurnalistų autoklubo surengtas konkursas „Metų automobilis 2011“ persirito į baigiamąją fazę. 

Po bandymų stovyklos Druskininkuose dar savaitę sugaišusi spręsdama nelengvus namų darbus  vertinimo komisija įvardijo septynis automobilius iš 32, pristatytų šiam konkursui, kurie toliau lygiomis teisėmis pretenduos į „Metų automobilio 2011“ karūną.

Sprendimą priimti nebuvo lengva

Septynis finalininkus ryžtasi įvardyti tik nuodugniai išbandžius visus 32 konkursui pateiktus automobilius. Kai kuriems komisijos nariams anksčiau yra tekę dalyvauti kelių automobilių europinėse premjerose ir ten su jais išsamiau susipažinti, tačiau visus pretendentus į Lietuvos „Metų automobilio 2011“ karūną jie dar kartą testavo baigiamojoje bandymų stovykloje, lapkričio pabaigoje surengtoje Druskininkuose ir jų apylinkėse.

Visi automobiliai buvo bandomi komisijos senbuviams gerai pažįstamuose bendro naudojimo keliuose, o visureigiai - atskirai surengtuose testuose sunkesnio pravažumo keliuose ir bekelėje.

„Šiemet tikrai buvo iš ko rinktis, tačiau 32 automobilių gausa gerokai apsunkina pasirinkimo laisvę, nes daugelis automobilių – apylygiai, pagal savo technines, saugumo ir kitas charakteristikas verti išganingojo septynetuko, - sako konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas ir vertinimo komisijos narys Valdas Valiukevičius. – Vertų būti tarp finalininkų buvo gerokai daugiau nei septyni. Komisijos nariai iš viso į septynetuką buvo pasiūlę net 16 automobilių“.  

Sprendimą, kuris iš jų labiausiai vertas patekti į geriausiųjų septynetą, komisija priėmė tik kruopščiai išanalizavusi gamintojų bei Lietuvoje dirbančių įgaliotųjų jų atstovų pateiktą informaciją apie bandymuose dalyvavusius modelius, įvertinusi mūsų šalyje teikiamas garantijas, serviso tinklą, aptarnavimo įkainius, eksploatacines išlaidas iki automobilis nuvažiuoja 100 tūkstančių kilometrų, bazinę paties automobilio ir papildomos įrangos kainą. 

Finalinis septynetukas

Susumavus žiuri narių simpatijų barometro parodymus, surinkę daugiausia balų į konkurso „Metų automobilis 2011” finalinį septynetuką pateko šie automobiliai:

  • ALFA ROMEO GIULIETTA
  • BMW 5
  • DACIA DUSTER
  • FORD C-MAX
  • KIA SPORTAGE
  • NISSAN JUKE
  • OPEL MERIVA

Visi jie pateikti abecėlės tvarka ir kiekvienas jų turi visiškai lygias ir vienodas galimybes iškovoti geidžiamiausiąją „Metų automobilio 2011” karūną. 

Pasak vertinimo komisijos, didelių netikėtumų nėra, tačiau išrinkti geriausiąjį iš šio septynetuko irgi nebus lengva, nes pretendentai verti vienas kito. Tad galima drąsiai prognozuoti, kad finalinis renginio vakaras, gruodžio 15 d. vyksiantis LNK studijoje, ir kova dėl titulų, kurią pirmą kartą antrą dešimtmetį įpusėjusio renginio istorijoje tiesiogiai transliuos ši televizija, bus įdomi ir intriguojanti, o šioms varžytuvėms neliks abejingų nei šiapus, nei anapus ekranų.    

Trys pretendentai į „Metų vairą“

Konkurso finalinio vakaro metu Lietuvos žurnalistų autoklubas tradiciškai paskelbs sportininką, labiausiai garsinusį Lietuvą ir jos automobilių sportą užsienio trasose. 

Šios nominacijos laimėtojui bus įteiktas tradicinis „Metų vairo” prizas.

Vertinimo komisija iš daugelio pretendentų atrinko tris sportininkus, jos nuomone labiausiai vertus gauti šią nominaciją. Tai Kazimieras Vasiliauskas, Jonas Gelžinis ir Rokas Lipeikis. Vienam iš jų konkurso finalinio vakaro metu ir bus įteiktas „Metų vairas“.


Šiame straipsnyje: Lietuvos metų automobilis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių