„Hyundai“ pristatė visuomenei savąjį elektromobilį „BlueOn“

„BlueOn“ yra pirmasis korėjiečių elektromobilis. Jis išvysto 130 km/val. greitį, vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 140 km.

Nuo 0 iki 100 km elektromobilis įsibėgėja per 13,1 sekundės.

„Mes didžiuojamės galėdami pristatyti pasauliui savo elektromobilį „BlueOn“, kuris nuo pradžių iki galo sukurtas ir pagamintas Korėjoje, ir perteikia naujausias bendrovės technines idėjas,“ sako „Hyundai“ bendrovės Tyrimų ir plėtros centro direktorius Hyun-Soonas Lee.

Vyksta automobilio bandymai

Kurdama elektromobilį „BlueOn“, gamintojas per metus investavo apie 40 milijardų vonų (apie 27 milijonus eurų). „BlueOn“ pagrindu buvo paimtas mažalitražis „Hyundai i10“. Elektrinė „i10“ modelio versija pirmą kartą buvo parodyta Frankfurto automobilių parodoje 2009 m.

Spalio mėnesį „Hyundai“ perduos Korėjos valstybinėms įstaigoms išbandyti 30 „BlueOn“ elektromobilių. Dvejus metus šie automobiliai bus naudojami infrastruktūrai, reikalingai šiuos automobilius įkrauti, sukurti ir išbandyti.

Naujoviški „LiPoly“ akumuliatoriai

Kompaktiško „BlueOn“ kėbulo ilgis 3585 mm, plotis – 1595 mm, aukštis – 1540 mm. Galingam elektriniam varikliui energiją tiekia naujoviškas 16,4 kWh galios ličio jonų polimerinis (LiPoly) akumuliatorius. Šis akumuliatorius turi keletą pranašumų, lyginant jį su kitokio tipo akumuliatoriais. Variklio galingumas 61 kW, didžiausias sūkio momentas – 210 Nm.

„Hyundai“ pasirinko „LiPoly“ akumuliatorius vietoje anksčiau naudotų nikelio metalo hibrido akumuliatorių (NiMH), nes jie yra tokio paties galingumo, tačiau 30 proc. lengvesni ir 40 proc. mažesni.

Bandant elektromobilio „BlueOn“ patikimumą, buvo pravažiuota keli šimtai tūkstančių kilometrų.

Garsas važiuojant

Nedideliu greičiu automobilis važiuoja beveik be garso. Pėsčiųjų saugumui elektromobilyje „BlueOn“ montuojama virtuali variklio garso sistema VESS (Virtual Engine Sound System), kuri sukuria važiavimo garsą.

Įkrovimas

Automobilis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 140 km. Galimi du įkrovimo būdai: įprasta buitinė 220 V įtampa arba pramoninė 360 V įtampa, kurią naudojant akumuliatorius įkraunamas greičiau. Naudojant 220 V įtampą, akumuliatorius pilnai įkraunamas per šešias valandas, greituoju būdu 80 proc. akumuliatoriaus įkrovos pasiekiama per 25 minutes. Kurdama įkrovimo taškų infrastruktūrą, „Hyundai“ bendradarbiauja su Seulo savivaldybe ir kitomis viešojo sektoriaus įstaigomis.

Visi elektra maitinami elektromobilio „BlueOn“ komponentai (variklis, elektrinis vairo stiprintuvas, elektrinis vandens siurblys), taip pat stabdymo energijos kaupimo įrenginys, yra sujungti į vieningą sistemą. Važiuoti padeda naujoviška automobilio informacinė sistema, kuri rodo akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir artimiausias įkrovimo vietas.

Ateinančiais metais „Hyundai Motor Group“ planuoja didinti elektromobilių „BlueOn“ gamybą. Pirmiausia bus pagaminti bandomieji automobiliai, o 2012 metų pabaigoje bus pagaminta 2,5 tūkst. automobilių, kurie atiteks įvairioms Korėjos valstybinėms įstaigoms.


Šiame straipsnyje: Hyundaielektromobilis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių