„Hyundai“ pardavimai auga greičiau, nei atsigauna rinka

Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis rugpjūtį „Hyundai“ rinkos dalis Europoje išaugo iki 3,2 procento.

Iš viso per 2010 metų sausio – rugpjūčio mėnesius „Hyundai“ rinkos dalis išaugo iki 2,6 proc. lyginant su tuo pačiu 2009 metų laikotarpiu, kai „Hyundai“ pardavimai sudarė 2,4 proc. visos Europos automobilių rinkos.

Šiais metais Europoje buvo nupirkta 241 102 Hyundai automobilių, ir tai yra 5,6 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Nors pardavimai visoje Europos automobilių rinkoje per šių metų rugpjūtį sumažėjo net 12,1 proc. (lyginant su praėjusių metų rugpjūčio rezultatais), „Hyundai“ pardavimai (23 126 automobiliai) per šį laikotarpį sumažėjo tik 0,4 proc.

Šiais metais Lietuvoje buvo užregistruoti 78 nauji „Hyundai“ automobiliai, ir per aštuonis mėnesius „Hyundai“ rinkos dalis pasiekė 1,7 proc. Pačiu populiariausiu modeliu išlieka „i30“, kurių pardavimai šiuo metu sudaro apie 60 proc. visų „Hyundai“ parduodamų automobilių.

Šiuo metu „Hyundai“ ruošiasi Paryžiaus automobilių parodai, kurioje bendrovė pristatys visiškai naują B segmento automobilį „ix20“ su unikalia „Hyundai“ triguba penkerių metų garantija. Garantinį „Five Year Triple Care“ paketą sudaro penkerių metų garantija be ridos ribojimų, techninė pagalba kelyje penkerius metus ir kasmetinė nemokama techninė apžiūra penkerius metus.

„Mūsų penkerių metų garantinis paketas skiriasi nuo kitų automobilių rinkoje siūlomų garantinių paketų būtent tuo, jog nėra ridos apribojimų. Pirkėjai vis labiau suvokia šį pranašumą, ir tai daro jiems įtaką renkantis automobilį“, - sako „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas Allanas Rushforthas.

Šių metų rugpjūtį „Hyundai“ pirmavo tarp visų Azijos automobilių gamintojų daugelyje Europos rinkų, įskaitant ir Vokietijos – stambiausią Europos automobilių rinką.

Šiais metais „Hyundai“ nuolat yra dėmesio centre dėka ženklaus įnašo ir pagalbos organizuojant Pasaulio futbolo čempionatą Pietų Afrikoje, taip pat pirmosios vietos kokybės tyrimuose, kuriuos atliko vokiečių žurnalas „AutoBild“, bei „Automotive News Europe“ skirto „Eurostar“ apdovanojimo.

„Lyginant su praėjusių metų rugpjūčio mėnesiu, kai buvo teikiama pagalba senų automobilių savininkams perkant naujus, buvo tikimasi, kad pardavimai kris pasibaigus pagalbos programai. Mes esame labai patenkinti, kad „Hyundai“ sugebėjo padidinti savąją rinkos dalį. Paryžiaus automobilių parodoje pristatydami visiškai naują „ix20“ ir atnaujintą „i10“, mes užimsime puikias pozicijas ir 2010 metais padidinsime savo rinkos dalį iki 2,75 proc.“, - teigia Allanas Rushforthas.


Šiame straipsnyje: HyundaiEuropos rinka

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių