„Ford Trucks“ tikslas – didysis vilkikų gamintojų aštuonetas

Tokius tikslus „Ford Trucks“ kompanijai kelia jos vadovybė. Daugiausiai vilčių siejama su nesenai sukurtu „Ford Cargo 1846T“ modeliu.

Šis modelis ne tik atitinka „Euro 5“ emisijos normas, bet ir turi šiuolaikinį dizainą ir daugybė novatoriškų sistemų, kurios yra naudojamos ir geriausiuose sunkvežimiuose.

„Ford“ atstovai teigia, kad su šiuo modeliu jie įsitvirtins vakarų Europoje ir ateityje jie taps vienu iš didžiųjų vilkikų gamintojų. Ar taip ir įvyks, be abejo, parodys laikas. Faktas, kad naujasis jų sunkvežimis iš ties stipriai priartėjo prie savo Europinių konkurentų. Ankstesni „Ford Cargo“ turėjo nemažai trūkumų, dėl kurių nepatekdavo į Europos rinkas. Naujasis modelis su tokiomis problemomis susidurti neturėtų.

Pagrindinės problemos iki šiol buvo susijusios su emisijos klase ir silpnokais varikliais. „1846T“ modelyje naudojamas 460 A. j. variklis. Iki šiol buvo naudojami 7 l. arba 9 l. darbinio tūrio varikliai, kurių maksimali galia siekė 380 A. j. Turkijos rinkoje toks variantas dar buvo toleruojamas ,tačiau kitur į jį rimtai nebuvo žiūrima. Tokie vilkikai buvo skirti statybų arba regioninių pervežimų darbams.

Klientams bus pasiūlytas ir 430 A. j. variklis, tiesa, jis bus skirtas Azijos ir rytų Europos rinkoms, nes šio variklio emisijos standartas yra „Euro 3“.

Iš kitų patobulinimų galima paminėti ir naudojamus diskinius stabdžius, atsirado papildomas kuro bakas, vilkiko masė sumažinta 500 kg.

Taip pat šiame modelyje gali būti sumontuota 12 laipsnių pavarų dėžė. Bazinis vilkiko variantas yra su aukšta kabina ir kondicionieriumi. Didžiojo septyneto vilkikų gamintojai paprastai šiuos privalumus siūlo kaip pasirenkamą dalyką ir bazinėse komplektacijose to nėra.

„Ford“ atstovai teigia, kad ir kaina bus itin patraukli. Kol kas ji nėra skelbiama, bet žadama, kad neblogos komplektacijos vilkikas bus apie 18 -20 proc. pigesnis už Europinius konkurentus.

Naujasis „Ford“ vilkikas turės ir tik jam būdingas detales, akcentus ar techninius sprendimus. Pvz.: Uždarinėjant duris, tuo pačiu metu bus galima uždengti ir įlipimo laiptelius specialiomis plokštėmis. Vilkike taip pat bus sistema, kuri leis įmonės administracijos darbuotojams realiu laiku žinoti kur yra vilkikas.

Šis vilkikas buvo kuriamos Turkijoje esančiame inžinerijos centre „Ford Trucks Otosan“. Investicijos į šį vilkiką siekė apie 75 mln. eurų. Išties tai yra nedidelė suma, jei lygintume ją su Europos gamintojų išleidžiamais pinigais, kuriant naujus produktus. Tačiau žinant didžiulį „Ford“ koncerno technologinį lobyną, gali būti, kad lengvųjų automobilių technologiniai laimėjimai buvo pritaikyti šiuose vilkikuose, o tai smarkiai turėjo sumažinti jų projektavimo ir kūrimo kaštus.

Jau dabar „Ford“ lūkesčiai susiję su šiuo vilkiku yra labai dideli. Šiais metais planuojama parduoti 3 tūkst. vnt šių vilkikų. Po metų tikimasi pasiekti 8 600 vnt. Ribą ir eksportuoti juos į 30 šalių. 2015 m. planai dar didesni – eksportas į 50 šalių, tarp jų ir vakarų Europos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių