- Vytautas Kleinauskas, cargonews.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Tokius tikslus „Ford Trucks“ kompanijai kelia jos vadovybė. Daugiausiai vilčių siejama su nesenai sukurtu „Ford Cargo 1846T“ modeliu.
Šis modelis ne tik atitinka „Euro 5“ emisijos normas, bet ir turi šiuolaikinį dizainą ir daugybė novatoriškų sistemų, kurios yra naudojamos ir geriausiuose sunkvežimiuose.
„Ford“ atstovai teigia, kad su šiuo modeliu jie įsitvirtins vakarų Europoje ir ateityje jie taps vienu iš didžiųjų vilkikų gamintojų. Ar taip ir įvyks, be abejo, parodys laikas. Faktas, kad naujasis jų sunkvežimis iš ties stipriai priartėjo prie savo Europinių konkurentų. Ankstesni „Ford Cargo“ turėjo nemažai trūkumų, dėl kurių nepatekdavo į Europos rinkas. Naujasis modelis su tokiomis problemomis susidurti neturėtų.
Pagrindinės problemos iki šiol buvo susijusios su emisijos klase ir silpnokais varikliais. „1846T“ modelyje naudojamas 460 A. j. variklis. Iki šiol buvo naudojami 7 l. arba 9 l. darbinio tūrio varikliai, kurių maksimali galia siekė 380 A. j. Turkijos rinkoje toks variantas dar buvo toleruojamas ,tačiau kitur į jį rimtai nebuvo žiūrima. Tokie vilkikai buvo skirti statybų arba regioninių pervežimų darbams.
Klientams bus pasiūlytas ir 430 A. j. variklis, tiesa, jis bus skirtas Azijos ir rytų Europos rinkoms, nes šio variklio emisijos standartas yra „Euro 3“.
Iš kitų patobulinimų galima paminėti ir naudojamus diskinius stabdžius, atsirado papildomas kuro bakas, vilkiko masė sumažinta 500 kg.
Taip pat šiame modelyje gali būti sumontuota 12 laipsnių pavarų dėžė. Bazinis vilkiko variantas yra su aukšta kabina ir kondicionieriumi. Didžiojo septyneto vilkikų gamintojai paprastai šiuos privalumus siūlo kaip pasirenkamą dalyką ir bazinėse komplektacijose to nėra.
„Ford“ atstovai teigia, kad ir kaina bus itin patraukli. Kol kas ji nėra skelbiama, bet žadama, kad neblogos komplektacijos vilkikas bus apie 18 -20 proc. pigesnis už Europinius konkurentus.
Naujasis „Ford“ vilkikas turės ir tik jam būdingas detales, akcentus ar techninius sprendimus. Pvz.: Uždarinėjant duris, tuo pačiu metu bus galima uždengti ir įlipimo laiptelius specialiomis plokštėmis. Vilkike taip pat bus sistema, kuri leis įmonės administracijos darbuotojams realiu laiku žinoti kur yra vilkikas.
Šis vilkikas buvo kuriamos Turkijoje esančiame inžinerijos centre „Ford Trucks Otosan“. Investicijos į šį vilkiką siekė apie 75 mln. eurų. Išties tai yra nedidelė suma, jei lygintume ją su Europos gamintojų išleidžiamais pinigais, kuriant naujus produktus. Tačiau žinant didžiulį „Ford“ koncerno technologinį lobyną, gali būti, kad lengvųjų automobilių technologiniai laimėjimai buvo pritaikyti šiuose vilkikuose, o tai smarkiai turėjo sumažinti jų projektavimo ir kūrimo kaštus.
Jau dabar „Ford“ lūkesčiai susiję su šiuo vilkiku yra labai dideli. Šiais metais planuojama parduoti 3 tūkst. vnt šių vilkikų. Po metų tikimasi pasiekti 8 600 vnt. Ribą ir eksportuoti juos į 30 šalių. 2015 m. planai dar didesni – eksportas į 50 šalių, tarp jų ir vakarų Europos.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...