- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Ford of Europe“ kuria virtualią gamyklą, kuri leis išbandyti pilną surinkimo linijos veikimo ciklą. Tokia technologija leis ištaisyti klaidas ir pagerinti surinkimo efektyvumą dar prieš pradedant naujo automobilio gamybą.
„Mes jau pradėjome įgyvendinti virtualios gamyklos projektą, todėl mums nebereikės keisti esamos gamybos linijos tam, kad galėtumėm išbandyti kelis būsimų pakeitimų variantus ir pasirinkti tinkamą“, - sakė Jose Terrades, „Ford of Spain“ simuliacijų inžinierius.
„Virtuali gamykla leis išbandyti ir optimizuoti ateities modelių surinkimo linijas bet kurioje iš egzistuojančių pasaulyje “Ford„ gamyklų. Pažangios simuliacijos galimybės ir itin tikroviška virtuali aplinka – tai technologijos, kurias mes jau turime, todėl manau, kad virtuali gamykla yra labai artimos ateities tikslas“, - pridūrė jis.
„Ford“ surenka tūkstančius atskirų dalių į vieną užbaigtą automobilį. Kompiuterinė šio proceso simuliacija leis bendrovei išbandyti surinkimo procedūras prieš investuojant į labai brangios surinkimo linijos pirkimą. Koncernas buvo pirmasis, kuris 1997 metais pradėjo taikyti kompiuterinės simuliacijos metodus gamybos procesų optimizavimui.
„Užbaigiamojo surinkimo procesų simuliacija, kurią mes jau naudojame koncerne, leidžia daug daugiau nei tiesiog tiksliai suplanuoti veiksmų seką. Virtualioje erdvėje mes galime surinkti automobilį tarsi didžiulę dėlionę ir tiksliai nustatyti kiekvienos smulkios dalies vietą, o tai dar tik pradžia“, pažymėjo įdiegimo inžinierius Nickas Newmanas iš „Ford of Germany“.
„Ford“ naudoja sudėtingą vaizdo technologiją, kuri leidžia nuskenuoti ir skaitmenizuoti realias koncerno gamyklas ir paversti jas itin realistiškai atrodančiais 3D vaizdais. Valensijos gamykla Ispanijoje yra viena toliausiai pažengusių virtualiame pasaulyje.
Specialūs projektoriai ir judesį fiksuojantys akiniai naudojami kuriant trimatę aplinką. Specialistai taip pat imituoja surinkimo linijų operatorių darbą, o ergonomikos specialistai virtualioje erdvėje pritaiko kiekvieną darbo vietą taip, kad linijos darbuotojui būtų patogu, jo judesiai būtų optimalūs, o atliekamos operacijos kuo paprastesnės.
Virtualus darbuotojas, pavadintas Džeku, gali imituoti tiek vyrus, tiek moteris, dirbančius prie surinkimo linijos ir analizuoti smulkiausias jų atliekamas operacijas iki pat pirštų galiukų judesių. Turima programinė įranga leidžia imituoti ir analizuoti maždaug 80 procentų surinkimo proceso operacijų.
„Ford“ taip pat naudoja automobilius su išplėstosios realybės („augmented reality“) funkcijomis. Šiuose virtualiuose trimačiuose automobiliuose yra „įsiūta“ ne tik realių prototipų trimačiai vaizdai, bet ir inžineriniai duomenys, todėl specialistai gali kompiuteryje įvertinti atskirų komponentų integracijos efektyvumą.
Visi šie elementai sumažina realių prototipų gamybos poreikius ir pagreitina derinimo procesus.
„Ford“ automatinės virtualios aplinkos (CAVE) padalinyje Kelne kuriami trimačiai automobilių salono modeliai, kurie leidžia kompiuteryje įvertinti matomumą, prietaisų pasiekiamumą, sėdėseną ar salono erdvės išnaudojimą nekuriant materialaus automobilio modelio.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...