Elektromobiliai teršia labiau už varomus degalais?

Grįžti į straipsnį

ot

ot portretas
ot tai naujieną sužinojo. Galima pagalvot, kad vakaruose kitaip yra...

nėra

nėra portretas
Ne nu tūpi straipsniai paskutiniu metu.

Algis

Algis portretas
Degalų magnatų užsakomas tyrimas :D Nepirks kuro - nebus biznio...

Petras

Petras portretas
Kaip kauno dienai negeda tokiu paistalu rasinet..

Sv Jonas

Sv Jonas portretas
?

antanas

antanas portretas
na as apie tai jau rasiau komentara,kai klaipedoi pradejo reklamoti el.auto.Cia pasakisiu ,juk rusu mokslininkai apie tai ir sake...o is kur ta elektra mes imsim jai visi auto bus elektros variklis,na pirmas pavizdis Kinija.

nesvarbu

nesvarbu portretas
ziuriu ir nebesuprantu ka skaitau: ar kauno diena, ar klaipeda? straipsniai tie patys, komentarai bendri.... kazkas parase kauno dienoj, o as juos skaitau klaipedoj.... kas per š****???

GEDA KAUNADIENEI

GEDA KAUNADIENEI portretas
Idiotiškesnio parašymo dar neteko skaityt. Geda. Naftos magnatų paistalai... VISIŠKAS ABSURDAS GĖDA KAUNO DIENAI

pritariu

pritariu portretas
gedam, nusivaziavo laikrastis

s

s portretas
Kvailas straipsnis. ne elektomobiliai tersia aplinka, o elektrines- gamyklos (tos kur gamina elektra is anglies). Patys elektromobiliai neismeta jokiu tersalu.

Faktai

Faktai portretas
Eismo prievaizdai vis džiaugiasi mažėjančiu žuvusiųjų skaičiumi. Pagal juos, didžiuliai sužeistųjų skaičiai, tuo labiau – sumaitoti automobiliai - nėra taip jau blogai. Svarbu, kad tik ne lavonas, nors ir invalido vežimėlyje... Iš Lietuvos emigravo virš 700.000 jaunų žmonių. Keliuose akivaizdžiai mažiau automobilių, negu 2005-2008 m. Avarijų turėjo sumažėti kur kas daugiau. Be to, neskelbiamas techninių avarijų skaičius, o jų, kiek žinau, net padaugėjo. Kad jose niekas nežuvo ar nebuvo sužeistas - naujesnių ir saugesnių automobilių nuopelnas. Paskaičiuota, jeigu pradėtų Didžiojoj Britanijoj važinėti dieną su įjungtom automobilių šviesom, CO2 išmetimas į Jungtinės Karalystės atmosferą kasmet padidėtų apytiksliai 1.85 milijonų metrinių tonų/m. Aplinkos tarša padidėtų ir dėl lempučių gamybos bei dėl perdegusių lempų - jei naudojamos dieną, jos perdega po 10 000 - 12 000 mylių. Kruopščiai išanalizavus šalių, kuriose važinėjama su šviesomis, avaringumo statistiką ir priežastis, nustatyta, jog dieną įjungtos automobilių šviesos PADIDINA AVARINGUMĄ apie 8%. Ypač padaugėja užvažiavimų ant pėsčiųjų, dviratininkų, susidūrimų su motociklininkais, atsitrenkimų į priekyje sustojusį automobilį dėl pavėluotai pastebimų „stop“ signalų... Važinėjant su įjungtom artimosiomis šviesomis, sunaudojama 2-3% daugiau degalų - apie 1 ltr per 5 val. - tai seniai nustatyta. Degalų pardavimai Lietuvoje: Benzino/dyzelino? 2008 - 428/788 mln. tonų, 2009 – 373/695 mln. tonų, 2010 – 283/810 mln. tonų. Šviesoms 2010 m. (2-3%) - 22-33 mln. tonų. Šviesiam paros metui ~ 70% - 15-23 mln. tonų Ar kas pasidomėjo, kiek dėl to išauga oro tarša? Kiek tai yra pinigine išraiška, galite pasiskaičiuoti patys. Akumuliatorių gamintojų instrukcijose aiškiai rašoma, jog važinėjant su nuolat įjungtom šviesom, akumuliatorių būtina kartą per mėn. PAPILDOMAI ĮKRAUTI. Kitaip, jo tarnavimo laikas SUTRUMPĖJA TREČDALIU! Visi puikiai žinome, kad tos sąlygos 90% vairuotų įvykdyti negali. Negana to, užsienyje nustatyta, kad nuolatinis artimųjų šviesų naudojimas yra nemažos dalies automobilių gaisrų priežastis. Deja, viso šito nenori girdėti naftininkams bei lempučių ir akumuliatorių pardavėjų klanams tarnaujantys valdžios veikėjai...

Suvalkietis

Suvalkietis portretas
Aš vairuoju jau 41 metai - nuo 1970 taigi Sutinku kad galima važiuot ir be šviesų - taip aš važinėjau virš 20 metų BET tamsta labai stipriai persūdėt tų šviesų nuolatinio degimo žalą >>>> Man kur kas baisiau, kada važiuodamas pavakare, jau temstant, matydavau (ir dabar kartais matau) per veidrodėlį asfalto spalvos automobilį važiuojant BE ŠVIESŲ. Idiotiškas taupumas ar užmaršumas šiuo atveju tikrai yra bėda. Dėl akumuliatorių tai mano patirtis kitokia. Pas mane visada stovu ger Warta akumuliatoriai (ar panašūs) - ir važinėjant ar su šviesom ar be šviesų jie laiko 5 - 7 metus. Jokių problemų nematau. Jei kas mato - teegul pasitikrina pakrovimo srovę. Veikiant varikliui įtampa ant akumo gnybtų turi būt ne mažiau 13,9 Volto. Aš važinėju dabar tik 9 - 10 tūkst. km per metus ir tik po miesta. Ir krovos užtenka. Vyrai - mes su Žiguliukais 1970 - 1990 puikiai vertėmės - tai jau dabar tylėkit apie akumų bėdas. Jų visiškai nėra. Nepirkit kinietiškų Š... ir sekit krovimą. Bet dabar niekam tas nerūpi ir niekas to neišmano.. Kas bišky - lekiat į servisą o ten jums "makaronus kabina". Ir tokius makaronus (ypač dailiajai lyčiai) kad baisu. Žinau - mačiau - tai yra absoliuti tiesa... Litai liejasi laisvai Lietuvos bėda BMW-3 ir visi jų vairuotojai . Aš tokiems iškart liepčiau užsidėt klevo lapo ženklą amžiams, tikrint alkosteteriu kasdien ir uždraust važinėt autostradom aplamai :-)) O elektromobiliai bus - ir tai puiku - būt fantastika kad Lietuva didžiuotųsi elektromobilio inovacijų ir išradimų srityje, kaip Suomija - Nokia.

Wind Power

Wind Power portretas
Ne, na tai jau viršunė. Jūsų straipsnis švelniai tariant - neatitinka tikrovės. Prie ko čia elektroautomobiliukai, kai viskas pokol kas yra senovės energetikos monopolistų rankose, tokiose valstybėse kaip JAV, Kinija, ne atsilieka nuo jų ir mūsų LDK. Užtenka žmonėms smegenis "pudrinti". Jau nebe tie laikai, Smetonos ar "geležinės uždangos". Matem pasaulį, kaip tvarkosi protingose valstybėse, kur vertybės yra ne vien tik pinigai. Kažkodėl kaimynai-danai nerašo tokių nesamonių ir važinėja tokiais automobiliukais, o pasikrauna puikiai, be jokios taršos aplinkai, nuo vėjo jėgainių paskirstimo skydelių-pakrovėjų. Savo akim mačiau.

kns

kns portretas
idiotiskas straipsnis

Jobsas

Jobsas portretas
Kinija sunkia paskutinius syvus. Tik jie ir rusai gali elektra gaminti naudojant akmens angli. Issivysciusios salys to nedaro bent 50 metu.Industrijos perkelimas i Kinija yra pati didziausia praeito amziaus klaida, prilygstanti pasauliniam karui.Kinija ir civilizuotos salys uz tai jau moka ir sumokes milziniskus pinigus.

ei

ei portretas
Zurnaliugos, nerasinekit nesamoniu!

Galerijos

Daugiau straipsnių