„Dacia“ sėkmės raktas

Po „Dacia“ modelio išleidimo 2004 m., šis automobilis per vos šešerius metus įsitvirtino kaip pagrindinis automobilių pramonės dalyvis.

Keleivinių automobilių pardavimai per pirmuosius aštuonis 2010 m. mėnesius (lyginant su 2009 m.) siekė:

- „Dacia“ automobilių pardavimai visame pasaulyje pasiekė 221,1 tūkst. vienetų (išaugo 12,1 procentų), o rinkos dalis sudarė 0,6 procento.

- Prancūzijoje „Dacia“ modelis tapo šeštuoju geriausiai parduodamu automobiliu Prancūzijoje, čia jo rinkos dalis sudarė 5,1 procento, o pardavimai išaugo 118,4 procentų.

- „Dacia“ yra lyderiaujantis prekinis ženklas Rumunijoje, kur šio modelio rinkos dalis išaugo 2,5 proc. ir dabar siekia 33,6 procentų.

- „Dacia“ LCV pardavimai visame pasaulyje siekė 15 839 automobilių, o tai, lyginant su 2009 metais, sudaro 43,9 procentų augimą.

Po sėkmingo „Logan Saloon“ (sedano), „Sander“ hečbeko, „Logan MCV Estate“ ir „Logan Van“ bei pikapų pristatymo, „Dacia“ toliau išplėtė savo asortimentą pristatydama visureigį „Duster“.

„Dacia Duster“, išleistas 2010 m. balandį, jau dabar susilaukė didžiulės sėkmės visose tarptautinėse rinkose. Iki 2010 m. rugpjūčio visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 64 tūkst. „Duster“.

Nuo 2010 m. gruodžio „Dacia Duster“ bus galima įsigyti su 4x4 transmisija, derinama su dCi 90 DPF dyzeliniu varikliu, kuris išskiria tik 139 g CO2/km, o kuro sąnaudos sudaro 5,3 l/100km. Dėl to „Dacia Duster“ 4x4 dCi 90 DPF bus žymimas „Dacia eco²“ ženklu.

Prancūzijoje 2010 m. rugsėjo 19 d. surengtas antrasis „Dacia Picnic“ (dabar rengiamas kasmet) ne tik susilaukė sėkmės, bet ir pritraukė daug prekinio ženklo gerbėjų, kurie galėjo mėgautis smagia diena bei draugiška, šeimynine atmosfera.

Kaip pernai, „Dacia“ dalyvaus ir šios žiemos „Trophée Andros“ lenktynėse ant ledo. Alainas Prostas, pasirinkęs „Dacia“ dėl paprastumo, efektyvumo bei tvirtumo, vėl turės atskleisti bei pademonstruoti  geriausias „Dacia Duster“ modelio varianto, skirto lenktynėms ant ledo, savybes.

„Dacia“ – augantis prekės ženklas
Nepaisant 3,1 procento smukimo rinkoje, Magrebo regione bendras „Dacia“ pardavimų skaičius išaugo 4,5 procento ir dabar siekia 26 310 parduotų automobilių. „Dacia“ rinkos dalis Alžyre padidėjo vienu procentiniu tašku iki 10,4 procento, Maroke – dviem procentais, iki 20,4 procento.

Europoje pardavimų lygis išaugo iki 20,9 procento ir dabar siekia 161 317 parduotų automobilių, o rinkos dalis sudaro 1,7 procento.

2010 m. rugpjūčio pabaigoje „Dacia“ automobiliams Europoje geriausiai sekasi Prancūzijoje (76 255 automobiliai), po to - Vokietija (23 949), Italija (15 368) ir Ispanija / Kanarų salos (14 285).

Siekiant atitikti augantį pardavimų lygį ir klientų paslaugų poreikius, dėl didelio pardavimų skaičiaus ir augančio asortimento, „Dacia“ plečia savarankiškų salonų tinklą (nors šie salonai ir toliau priklausys „Renault“ tinklui).

Prancūzijoje yra 220 „Dacia“ automobilių pardavimo punktų (52 „Dacia“ aikštelės ir 168 salonai).

Įspūdingas „Dacia“ prekinio ženklo augimas parodo kintantį vairuotojų mąstymą. Anksčiau klientai dvejojo, ar verta pirkti „pigius“ automobilius, tačiau 2010 m. Prancūzijoje atliktas bendrovės „Cetelem“ tyrimas atskleidė, kad vidutiniškai 29 procentai klientų iš daugumos Europos rinkų planavo pirkti naują automobilį ir tikėjosi šiam pirkiniui skirti mažiau nei 8000 eurų. Nors ir tiesa, kad kokybės ir kainos santykis svarbesnis tapo dėl dabartinės ekonomikos krizės, tačiau atrodo, kad įsivyrauja nauja tendencija – vartoti mažiau ir sumaniau. „Dacia“ nujautė šį pokytį ir nusprendė rinkoje pristatyti už prieinamą kainą parduodamų patikimų automobilių, pasižyminčių puikiomis eksploatavimo savybėmis bei įranga, asortimentą. 

Pasirodys dvi naujos „Dacia eco²“ versijos

• Nuo 2010 m. gruodžio daugumoje Europos šalių bus prieinamas „Dacia Duster“ 4x4 automobilis, su dCi 90 DPF dyzeliniu varikliu. Dėl vos 139 g/km siekiančių CO2 emisijų ir 5,3 litro/100 km kombinuoto ciklo kuro sąnaudų, ši „Dacia Duster“ versija pasižymi ypatinga kuro ekonomija ir aplinkos tausojimu.

• Nuo 2010 m. pabaigos daugumoje Europos šalių „Dacia Logan“ ir „Dacia Sandero“ modelio versijas bus galima rinktis su 1.2 16V 75 LPG varikliu (pakeičiant 1.4 MPI 75 LPG variklį) . „Dacia Sandero“ ir „Dacia Logan“ 1.2 16V 75 LPG išskirs vos 122 g CO2/km (laukiamas UTAC patvirtinimas).

Ypatingos sėkmės susilaukė „Dacia“ modeliai, kuriems tinka LPG (suskystintų naftos dujų) degalai: iki 2010 m. rugpjūčio pabaigos, „Sandero“ versija su 1.4 MPI 75 LPG varikliu Vakarų Europoje sudarė 43 proc. kompaktiškų hečbekų pardavimų.


Šiame straipsnyje: Dacia

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių