“Bridgestone” kuria ir bando konceptinę padangą

Bridgestone korporacija paskelbė apie sėkmingą “Didelės ir Siauros” konceptinės padangos kūrimo ir bandymų procesą. Naujoji konceptinė padanga taps visiškai naujos kategorijos produktu – ji yra gerokai siauresnė ir gerokai didesnio diametro negu dabar naudojamos įprastos padangos. Ji buvo sukurta stengiantis pasiekti kuo ekologiškesnius ir ekonomiškesnius rodiklius panaudojant naujausias technologijas.

Konceptinių padangų technologijos dėka ateityje automobiliai galės pasiekti kur kas didesnius kuro ekonomijos rodiklius ir dar mažesnes CO2 emisijas. Naujos kartos padangose bus naudojamas kur kas didesnis oro slėgis, negu dabar, o protektoriaus raštas ir gumos sudėtis sukurti specialiai šioms padangoms. Naujoji “Didelės ir Siauros” konceptinės padangos technologija pasižymi neįprastai mažu pasipriešinimu riedėjimui ir gerokai didesniu sukibimu ant šlapios kelio dangos.

Kompanija skiria itin daug dėmesio naujai kuriamoms padangoms ir pasistengs, kad jos kuo greičiau atsirastų rinkoje ir būtų pradėtos naudoti praktikoje. Tikimasi, kad ši technologija bus panaudota Bridgestone ECOPIA padangose, skirtose ekonomiškiems ir ekologiškiems automobiliams. Naujosios padangos gali būti naudojamos kaip originali įranga naujos kartos automobiliuose ar kitose transporto priemonėse.

Naujoji konceptinė padanga yra demonstruojama Bridgestone stende 83-joje Ženevos automobilių parodoje, kuri prasidėjo kovo 5 d.

Kaip didžiausias pasaulyje padangų gamintojas, Bridgestone grupės tikslas yra pasiekti 100 procentų perdirbamų medžiagų naudojimą gaminant padangas ir padėti automobilių gamintojams dar labiau sumažinti CO2 išmetimą į atmosferą dar labiau mažinant padangų pasipriešinimą riedėjimui. Mes tikime, kad tai padės išlikti lyderiais ir mes toliau galėsime pasiūlyti pirkėjams pasaulinės klasės padangas, kurios padės ne tik efektyviau tvarkyti verslą, bet ir saugoti gamtą. Be to, Bridgestone ir toliau skirs išskirtinį dėmesį kuriant įvairias technologijas, skirtas tvariai visuomenei, neabejingai gamtos išsaugojimui.

Naujosios technologijos charakteristikos

Aplinkosauginis efektyvumas

Naudojant didesnio diametro padangas ir aukštesnį oro slėgį jose, tapo įmanoma labiau įtakoti padangos kontakto su kelio paviršiumi savybes. Naudojant naująją technologiją optimizavus padangų struktūrą ir panaudojus tinkamas medžiagas, mes pasiekėme pasipriešinimą riedėjimui, kuris yra apie 30 procentų mažesnis, palyginus su įprastomis 175/65R15  dydžio padangomis. Be to, siauresnės padangos pasižymi mažesniu aerodinaminiu pasipriešinimu, o tai yra pagrindinis veiksnys, kuriant degalus padedančias taupyti padangas. Panaudojant visus šiuos privalumus, padangos, kurios pagamintos naudojant naująją technologiją, yra gerokai efektyvesnės degalų taupymo kategorijoje, negu tos, kurios dabar yra naudojamos Bridgestone produktų gamoje.

Saugumas

Siauresnės padangos, kurios sukurtos panaudojant naująją technologiją, gerokai sumažina spaudimą kontakto su vandens paviršiumi metu, važiuojant per lietų ar ant šlapios kelio dangos. Be to, naujosios padangos sukurtos taip, kad jos turi didesnį kontakto su kelio paviršiumi plotą ir yra labiau spaudžiamos prie kelio, o tai leidžia lengviau išstumti vandenį tarp padangos ir kelio paviršiaus. Šie privalumai ir naujos kartos gumos mišinys, kuris panaudotas gaminant šias padangas, leidžia pasiekti maždaug 8 procentais geresnį sukibimą važiuojant ant šlapios kelio dangos, palyginus su įprastinėmis padangomis, taip pagerinant saugumą.

Tikslas

Naujoji “Didelė ir Siaura” konceptinė padanga yra viena iš Bridgestone iniciatyvų, siekiant visame pasaulyje patvirtinto tikslo – dvigubai sumažinti CO2 emisijas, kuris buvo pabrėžtas Bridgestone grupės ilgalaikės perspektyvos ateities vizijoje “Sumažinti CO2 emisijas”.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių