Baltijos šalyse naujų automobilių perkama mažiau

Nors lietuviai kasmet perka vis daugiau naujų automobilių, Baltijos šalių rinkos lyderiais išlieka estai.

Šių metų sausio-gegužės mėnesiais Lietuvoje nupirkta 13215, Latvijoje - 11080 nauji automobiliai. Pirmąją poziciją išsaugojo 8 proc. iki 14375 vienetų sumažėjusi Estijos rinka.

Preliminariais „AutoTyrimų" duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus ir apibendrinus registruojančių įmonių pateiktus pradinius duomenis, vienvalde Lietuvos rinkos lydere liko „Volkswagen", antrąją vietą išsaugojo „Toyota", o trečiąją užėmė „Škoda". Tuo tarpu Latvijoje pirmavo „Toyota", aplenkusi „Volkswagen" ir „Škoda". Estijoje irgi pirmavo „Toyota", pranokusi „Honda" ir „Citroen".

Šiemet sausio-gegužės mėnesiais populiariausi asmeninės paskirties modeliai Lietuvoje buvo „Škoda Octavia", „Fiat Panda" ir „Opel Astra", o tarp lengvųjų komercinių modelių pirmavo „Volkswagen Caddy".

Šių metų sausio-gegužės mėnesiais Baltijos šalyse iš viso buvo įregistruota 38 tūkst. naujų lengvųjų automobilių, t.y. 4,3 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais.

Bendroje Baltijos šalių rinkoje pirmavo „Toyota", antroji vieta atiteko „Volkswagen", o trečiąją užėmė „Honda".

"JT naujienos"



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių