Automobilio “Fisker Karma EcoSport” išjodinėjimas: pirmieji įspūdžiai

Pagaliau, 2012-aisiai metais prekyboje turėtų pasirodyti kompanijos „Fisker Automotive“ hibridinis automobilis “Fisker Karma EcoSport”.

O kol jis pasieks Lietuvą (vargu bau…), skubame nors virtualiai pasidalinti pirmasiais elektromobilio vairavimo įspūdžiais, kuriuos patyrė automobilių tema rašantis žurnalistas Joel Feder. Žodžiu, trumpai ir karštai  apie “Fisker Karma EcoSport” charakteristiką, važiavimą, interjerą ir valdymą.

Šiaip “Karma” rieda kaip bet kuris kitas elektrinis sedanas. Varomas vien baterijų, variklis akimirskniu užtikrina sukimo momentą nuo pat starto linijos. Energiją regeneruojantis variklio stabdymas – beveik nejuntamas.

Patraukus vairo dešinėje esančią rankenėlę, įsijungia kalnų režimas. Tai padidina transmisijos stabdymą geresniam energijos regeneravimui, atleidus akselertoriaus pedalą. Toks automobilio valdymas labai panašus į “Tesla Roadster” vairavimą.

Varoma tik elektra, “Karma” gali išvystyti net 260 arklio galių, o 2 l, vienos eilės, keturių cilindrų variklis, kai reikia, ima generuoti papildomos energijos. Perėjimas iš elektrinio režimo į padidinto atstumo režimą kone nejuntamas ir beveik nesukelia transmisijos triukšmo.

Kad išvystytumėte greitį nuo 0 iki 100 km/val. beveik per 6,1 s – tereikia įjungti sportinį režimą kairiąja, prie vairo esančia, rankenėle. Sistema įjungia variklį pilnu pajėgumu, kad šis, per generatorių, aprūpintų porą, ant galinės ašies esančių elektros variklių, reikiama papildoma energija.

“Fisker Karma EcoSport” vairavimas jau buvo palankiai įvertintas. Stebina tvirtas, bet ne grubus vairavimo pojūtis, kurį užtikrina masyvūs 22 colių lydinio ratlankiai.
Geriausia, pamatykit pirmojo vairavimo įspūdžius čia.


Šiame straipsnyje: Fisker Karma

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių