„Atmintinė poilsiautojams“ – leidinys vartotojų švietimui

Trečiadienį pristatytas vartotojų švietimui skirtas leidinys „Atmintinė poilsiautojams“.

Praėjusį rudenį pasirašę bendradarbiavimo sutartį tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdydami vartotojų švietimą sutarė organizuoti informacinę edukacinę kampaniją, kurios pagrindinis tikslas – suteikti turizmo paslaugų vartotojams esminių žinių apie savo teises renkantis realius poreikius atitinkančią organizuotą kelionę.

„Siekiame sukurti ir įgyvendinti prevencines priemones, kurios klientams padėtų kuo daugiau sužinoti apie planuojamą kelionę - viešbučių kategorijas, apie juose teikiamas paslaugas, skrydžius, ekskursijas bei kitas į kelionės paketą įeinančias paslaugas. Ne vienerius metus dirbdami turizmo rinkoje pastebime, kad didžiausi nesklandumai kyla dėl svarbiausios informacijos nežinojimo ir vangaus domėjimosi kas sudaro perkamą kelionės paketą“, - komentavo „Tez Tour“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Ričardas Nosevičius.

Anot Ričardo Nosevičiaus, šiuo leidiniu stengiamasi gerinti turizmo kultūrą ir didinti keliautojų informuotumą. Atmintinėje apžvelgiami ir komentuojami pagrindiniai klausimai, kurie kyla renkantis kelionę arba išvykus į ją. „Atmintinė keliautojui“ bus platinama kelionių agentūrose, Vilniaus oro uosto „Tez Tour“ biure, turizmo paslaugų vartotojų teises ginančiose valstybės institucijose.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus pavaduotoja Živilė Kazakevičienė pažymėjo, kad Statistikos departamento duomenimis iki 2009 metų turistų, besinaudojančių kelionės organizatorių paslaugomis kasmet daugėjo, o 2009 metais, lyginant su 2008-aisiais, jų skaičius sumažėjo beveik trečdaliu. Tačiau Tarnybos gautų skundų analizė rodo, kad vartotojų nusiskundimų dėl organizuotų turistinių kelionių nemažėja. Skundų dėl turizmo paslaugų netinkamos kokybės 2009 metais Tarnyba gavo 22 proc. daugiau nei 2008 metais. Nagrinėjant skundus nustatyta, kad rinkdamiesi kelionę vartotojai ne visada žino kokią informaciją jiems privalo suteikti kelionės organizatorius bei kaip elgtis turizmo paslaugų teikimo sutarties galimų pažeidimų atveju.

Živilė Kazakevičienė palankiai įvertino verslo subjektų bendradarbiavimą su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba vartotojų švietimo srityje ir išreiškė įsitikinimą, kad „Atmintinė poilsiautojams“ suteiks daugiau informacijos turizmo paslaugų vartotojams, padės jiems priimti sprendimą kokią organizuotą kelionę pasirinkti bei primins kaip reikėtų elgtis kelionės metu susidūrus su galimais nesklandumais.

Pagal „Tez Tour“ ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos pasirašytą susitarimą, „Atmintinės poilsiautojams“ parengimas nebus vienintelė vartotojų švietimo akcija. Artimiausiu metu ruošiamasi turizmo paslaugų vartotojus su jų teisėmis supažindinti televizijos laidose, atsakymai į rūpimus klausimus bus pateikiami ir internetinėje erdvėje.


Šiame straipsnyje: vartotojų teisėskelionės

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių