Ar vairuotojams rūpi taupyti degalus?

Grįžti į straipsnį

...

...  portretas
kazkokius vejus raso.. uz km moka ir nori, kad dar taupytu vairuotojai kura. Daugiau nei juokinga. Kaip atlyginimas bus mokamas ne uz km o uz dienas ar dienpinigiais, kaip ir turetu priklausyti, tada galima kalbeti ir apie taupymus ir vazineti neskubant, 85 km/h. Kokie visi gudrus siais laikais, tai net sunku apsakyti :) kaip tokia betvarke transporto srytyje, tai nematau jokio rupescio taupymui. Taupo tik tie, kas nori dastumti malkutes..

Ignas

Ignas portretas
Chipuoji vilkika ant kuro sanaudu sumazinimo dar 10%, paaiskini tai vairuotojams, sumazini kuro norma 8%, ir buk malonus tilpk. Jokiu nesamoniu....

to 2

to 2 portretas
gal galetum dar paaiskint, kaip tu isivaizduoji ekonomija su cipuotu motoru valkiojant 24 t. po kalnus?? Jegos dasideda, bet ekonomijos visai nera.. jau geriau pirkti vilkika su galingu motoru o ir lizinginio vilkiko nepacipuosi. Kas liecia paaiskinima, kad tilpk i norma nors subine zeme raizyk, tai tada sedi pats ir vaziuoji ir jokiu bedu

ignuti

ignuti portretas
subine tau uzcipuot, ir paaiskint, kad triesi su 18% ekonomija nuo siol.

vairas

vairas portretas
kazkokio oligarho uzsakitas straipsnis kuris sedi prie kompo ir daugeu nieko nemoka kur tu sutaupisi jei tie nori kad su fura pristatytum krovini kaip su boingu ziuri i kzemelapius atstuma aha 100km iki tikslo fura eina 90 nu ir skaiciuojam turi nuvaziuot per tiek laiko o tie lopai nezino kad ira greicio ribojimu ziedai sankrizos tramplinai stop zenklai tai kur sutaupisi plius kalniukai ir staigus posukiai o virs1000000ridos praejes vilkikas kuro ima zimiai daugiau negu naujas

Faktai

Faktai portretas
Paskaičiuota, jeigu pradėtų Didžiojoj Britanijoj važinėti dieną su įjungtom automobilių šviesom, CO2 išmetimas į Jungtinės Karalystės atmosferą kasmet padidėtų apytiksliai 1.85 milijonų metrinių tonų/m. Aplinkos tarša padidėtų ir dėl lempučių gamybos bei dėl perdegusių lempų - jei naudojamos dieną, jos perdega po 10 000 - 12 000 mylių. Kruopščiai išanalizavus šalių, kuriose važinėjama su šviesomis, avaringumo statistiką ir priežastis, nustatyta, jog dieną įjungtos automobilių šviesos PADIDINA AVARINGUMĄ apie 8%. Ypač padaugėja užvažiavimų ant pėsčiųjų, dviratininkų, susidūrimų su motociklininkais, atsitrenkimų į priekyje sustojusį automobilį dėl pavėluotai pastebimų „stop“ signalų... Važinėjant su įjungtom artimosiomis šviesomis, sunaudojama 2-3% daugiau degalų - apie 1 ltr per 5 val. - tai seniai nustatyta. Degalų pardavimai Lietuvoje: Benzino/dyzelino? 2008 - 428/788 mln. tonų, 2009 – 373/695 mln. tonų, 2010 – 283/810 mln. tonų. Šviesoms 2010 m. (2-3%) - 22-33 mln. tonų. Šviesiam paros metui ~ 70% - 15-23 mln. tonų Ar kas pasidomėjo, kiek dėl to išauga oro tarša? Kiek tai yra pinigine išraiška, galite pasiskaičiuoti patys. Akumuliatorių gamintojų instrukcijose aiškiai rašoma, jog važinėjant su nuolat įjungtom šviesom, akumuliatorių būtina kartą per mėn. PAPILDOMAI ĮKRAUTI. Kitaip, jo tarnavimo laikas SUTRUMPĖJA TREČDALIU! Visi puikiai žinome, kad tos sąlygos 90% vairuotų įvykdyti negali. Negana to, užsienyje nustatyta, kad nuolatinis artimųjų šviesų naudojimas yra nemažos dalies automobilių gaisrų priežastis. deja, viso šito nenori girdėti naftininkams bei lempučių ir akumuliatorių pardavėjų klanams tarnaujantys valdžios veikėjai...

...

... portretas
6 komentatorius tikru tikriausiai parodo iki kokio idiotisko lygio gali nusiristi lietuvos zmogus, kaip jam plauna smegenis. Jis sventai isitikines, ka "protingi" smegenu pudrintojai fantazuoja ir seka ju pedomis, kopijuodamas ir dedamas sita litanija i kur tik papuola. Tikriausiai panasiai ir transportininkai su siuo straipsniu bando kazkam praplauti smegenine :)

apta

apta portretas
idomu tas rasytojas suprato ka tuo straipsniu norejo pasakyti ar tik skambus pavadinimas svarbu-

imones savininkas

imones savininkas portretas
Apie ka jus cia visi rasot ???? vairuotojai, kurie turi virs 10 m stazo - jau savo kraujije turi ta ipratuma VOGTI. Nes jei ne pavoge, tai save negerbia ! Patis taip sakidavo su manim bendraujant. Nes nieko nezinojo su kuo kalba !!! O kai kurie sako - jei negalima kuo pavogti imoneje - tai nera ko ten veikti ! Isvados prasosi patis. Svelniai sakant. ...... O tai kad moki jems nuo 1700 iki 2000 euru per menesi - jem tai nerupi. Ar tai zmones ? Negalvokit, kad cia mano skundas i nesekme ! Cia tik sausi faktai. Ka ? Tu nevogtum ? Tai tave ta su......sta profsajunga sukramtis !!! Jau maciau kaip tai kelems buvo. Is visu taip vadinamu vairuotoju, zinojau tik viena VAIRUOTOJA.....

To ignui

To ignui  portretas
Bet tu ir debilas, gazas pastoviai dugnas ir dar nori ekonomijos, gidikis.

imones gaspadoriui

imones gaspadoriui portretas
kada mokesi gerai o ne cia girsesi apie kaip tu daug moki, tai tavo tas vairas kuriam tu tiki atves tiek tau tiek saziningu vairu kad duris uzsikis tavo bagadelnioi.

to 9 savininkui

to 9 savininkui portretas
nezinau is kokio tu cia kosmoso nusileidai o gal idomia zole uzrukei, bet migla iputei normaliai... na, nebent ne lietuvoje tokius pinigus moki. Po 1700 / 2000 evro i menesi.. tokiu kainu siuo metu ant LT nera. Nebent tu litais tiek moki :)) Kitas dalykas, jei tokias bapkes moki, tai nemanau, kad is taves kura pyzdins. Asmeniskai vairavimo stazo turiu labai nemazai ir jokio kuro nenuknisau nei is vieno, toks iprotis nesusiformavo o ir nematau tam reikalo.. bet manau, jei pats vagis esi ir apie kitus tap pat galvoji. Dar vienas dalykas, kad patys ir padarot, kad vairuotojai vogtu kura nemokedami normaliu atlyginimu. Lazda turi du galus1

TO 12

TO 12 portretas
Pilnai bratka pritariu.

vadila

vadila portretas
dirbu danijoj su scania R500 valgo 38ltr 100km aisku ji prabegus 600000km sefo dano klausiau ar ne per daug valgo jis sake kad normaliai.neimu nei litro ir vazineju tik po DK.lietuvos firmos direktoriui-vagiui butu sokas

as

as portretas
As tai vibastos naktimis nejungiu,sefas sake vasara ilsetis vaziuos. Manau taupau,asilu kompanija.

Neterškim aplinkos

Neterškim aplinkos portretas
Sparti klimato kaita - nuolatinės taršos rezultatas. Tad, neterškim bent, kai tai nebūtina. Praktiškai patikrinta: tvarkingas 1,6 ltr. automobilio variklis, dirbdamas tuščia eiga (stovint spūstyse, prie šviesoforų), sunaudoja ~ 1 ltr/val. benzino. Įjungus šviesas ~ 1,2 ltr/val. Važiuojant 100 km/val. – atitinkamai: ~ 6,5 ir 6,7 ltr/val. Taigi, šviesos dieną kas val. pareikalauja 0,2 ltr., per 5 val. – 1 ltr. degalų. Per metus kai kam tai atsieina ne vieną šimtą litų, nors tiesiogiai to nejaučiame. Lietuvoje dieną nuolatos žibina maždaug 300.000 automobilių; Jie per valandą šviesoms sudegina apie 60.000 ltr, per 10 val. – apie 600.000 ltr degalų. Visiškai beprasmiškai. Jokios teigiamos įtakos avarijų mažėjimui šviesos neturi - tai įrodyta tyrimais ir statistika užsienio valstybėse. Elektros lemputėse tik 4-7 % energijos panaudojama šviesai. 93-96 % virsta šiluma; Primesdami važinėjimą dieną su šviesom, valdininkai tvirtino, neva, to reikalauja ES. Tokios ES direktyvos nėra; Tarptautinė organizacija „Vairuotojai prieš šviesas“ (DaDRL), veikianti Lenkijoje, DB, Bulgarijoje, Čekijoje, JAV, Kanadoje ir kt., tyrimais ir statistikos analize nustatė, jog dieninės šviesos DIDINA avaringumą 8%. Oftalmologų (akių gydytojų) tvirtai nustatyta, jog šviesos dieną ypač neigiamai veikia vyresnio amžiaus žmonių regėjimą. Austrijos gydytojų oftalmologų komisijjos, tyrusios dieninių šviesų (DRL) poveikį eismui, išvadose rašoma: „Artimosios šviesos dieną pablogina bet kokių tamsesnių objektų-pėsčiųjų, dviratininkų, kliūčių matomumą - bet kuriuo metu - bet kokioje geografinėje vietoje. NĖRA JOKIŲ MOKSLINIŲ ARGUMENTŲ IR JOKIOS STATISTINĖS ANALIZĖS, PATEISINANČIOS ŠVIESŲ NAUDOJIMĄ DIENĄ, ESANT GERAM MATOMUMUI“. Na, o žibinti dieną elektromobilio šviesomis – VISIŠKAS ABSURDAS. Automobilių šviesos dieną, kai geras matomumas - PAMINKLAS ŽMONIŲ KVAILUMUI. diena.lt yra geras straipsnis – pasigooglinkit: Ar šviesos dieną gelbsti gyvybes?

ll

ll portretas
Dienos šviesos(DRL) ir artimos šviesos yra du skirtingi dalykai. Drl naudoja 8 W, o artimos šviesos nuo 70W iki 110W

to 15

to 15 portretas
tu dar ir ne stabdyk taupik sefui kaladeles gal premija gausi po jo atostuogu, beproti.

Draudikas

Draudikas portretas
Jeigu dėl šviesų dieną, tai reikia būti aklam, kurčiam ir nebyliui, kad jų nauda patikėtum. Niekai. Jei koks asilas staiga išners iš šalutinio keliuko, jokios šviesos nepadės, tik gal dar iš panikos tėkšies į gretimą mašiną ir pan. Jūs net neįsivaizduojate, kiek yra neskelbiamų taip vadinamų "techninių" avarijų, kai atsitrenkiama į priekyje stabdantį, nes dėl šviesų posukių ir "stop" žibintų iš toliau nematyti. Jeigu tie įvykiai būtų skelbiami, avaringumo "vaizdialis" Lietuvoje būtų "nykoks"...

Del sviesu

Del sviesu portretas
Automobiliu sviesos diena, kai geras matomumas - PAMINKLAS ZMONIU KVAILUMUI. Irodyta-sviesos diena pablogina vairavimo salygas, blogiau ir pavėluotai pastebimi stop ir posukiu signalai. Jos reikalingos tik degalu ir autodetaliu biznio vertelgoms - krauna jiems milijonus. Kad sviesos akis vargina - faktas, kurio niekas nenuneigs.Kad pestieji, dviratininkai, motociklininkai blogiau matomi - irgi faktas.Dar padidintos kuro sanaudos ir oro tarsa. Tai kur ta sviesu nauda? Vokietijoje automobiliu 1000 gyv. 2-kart daugiau, SVIESU NEREIKIA, autobanuose greiciai neribojami, BET AVARIJU 1000 gyv. 3-kart MAZIAU, NEGU LIETUVOJ. Ir jokioje Vakarų Europos valstybeje diena su sviesom nevazineja.Vokieciai su sviesom vaziuojancius vadina durniais.Belieka tik raudonuoti, kad lietuviai tarp tu durniu. Uz sviesas pasisako pelna is to turintys verslininkai ir visokios kanceliarines ziurkes.Pavazinetu visa diena, suprastu, kokia tai nesamone. Kalbos apie lempu nauda ir isgelbetas gyvybes-pasikelusiu suizulejusiu biurokratu melas.Man geda, kad tevyneje taip mulkinami zmones.

Galerijos

Daugiau straipsnių