- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Aquila CR1-LS7“ bandymai įkvėpė kovoti dėl aukščiausių pozicijų
-
„Aquila CR1-LS7“ bandymai įkvėpė kovoti dėl aukščiausių pozicijų
-
1000 km lenktynių Palangoje nugalėtojus lems tik sekundės
-
„Aquila CR1-LS7“ bandymai įkvėpė kovoti dėl aukščiausių pozicijų
-
„Aquila CR1-LS7“ bandymai įkvėpė kovoti dėl aukščiausių pozicijų
-
„Aquila CR1-LS7“ bandymai įkvėpė kovoti dėl aukščiausių pozicijų
-
„Aquila CR1-LS7“ bandymai įkvėpė kovoti dėl aukščiausių pozicijų
Tik keturios dienos beliko iki didžiausiu ir prestižiškiausiu automobilių sporto renginiu Baltijos šalyse tituluojamų, jau tryliktą kartą paeiliui rengiamų „Omnitel 1000 km lenktynių“, kuriose „BOD-Bauer Team“ komanda į trasą išvairuos Lietuvoje debiutuojantį „Algirdai Racing-Aquila CR1-LS7“ automobilį.
„Po dviejų dienų įtempto ir atkaklaus triūso važiuoju namo patenkintas bandymų rezultatais, įkvėpusiais komandą Palangoje kautis tik dėl aukščiausiųjų pozicijų, - po Kačerginės „Nemuno žiede“ pasibaigusių automobilio bandymų lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ kalbėjo ekipos lyderis, daugkartinis šalies žiedinių lenktynių čempionas Ramūnas Čapkauskas. – Tam ryžtis įkvepia ne tik trečiadienį mano pasiektas žiedinių lenktynių automobilių trasos greičio rekordas, dabar lygus 1 min. 14,8 sek., ir kurio, žinoma, specialiai nesiekiau, bet ir labai sklandžiai vykę bandymai, kuriems sumaniai vadovavo žinomas treneris Jonas Dereškevičius“.
Tokią nuomonę apie Lietuvoje balandžio paskutiniąją dieną pristatytą, o dabar jau ir išbandytą „Algirdai Racing-Aquila CR1-LS7“ automobilį susidarė ir kiti komandos nariai - Vidmantas Janulevičius ir Tomas Šipkauskas.
„Nemuno žiedo“ trasa sunkesnė nei Palangos, kurią irgi žinau atmintinai, - sakė R. Čapkauskas. – Todėl dvi dienos bandymų Kačerginėje mus nuteikė itin viltingai, ir „Nemuno žiedą“ palikome jau susireguliavę automobilį Palangos trasai ir konkrečiai „Omnitel 1000 km lenktynėms“.
Neverta abejoti R. Čapkausku, be kurio bemaž neįsivaizduojamos nė vienos maratoninės lenktynės Palangoje. Daug kartų jis yra tapęs absoliučiu šių varžybų prizininku, o 2007 m. – ir bendrosios įskaitos nugalėtoju.
Ramūno ekipos partneriai – irgi patyrę tokių ištvermės lenktynių dalyviai. Devintą kartą šiemet 1000 km lenktynėse startuosiančiam V. Janulevičiui sėkmingiausi buvo 2004 metai, kai jis kartu su „Baltic Optical Disk“ ekipos nariais, vairavusiais BMW, laimėjo antrąją bendrosios įskaitos vietą. 2005 ir 2006 metais Vidmantas šventė pergales savo automobilių klasėje.
Geriausiai su R. Čapkausku susistygavęs ralio trasose T. Šipkauskas irgi turi sukaupęs nemenką žiedinių lenktynių patirtį. Ne vienerius metus jam pavyko kirsti šių lenktynių Palangoje finišo liniją prizininkų trejete.
Kodėl „Algirdai Racing-Aquila CR1-LS7“ automobilį vairuos išimtinai tik Lietuvos sportininkai, nors pristatant jį balandį buvo kalbėta ir apie Danijos lenktynininkų dalyvavimą?
„Priežastis labai proziška. Metinis Danijos lenktynininkų dalyvavimo varžybose grafikas – itin įtemptas ir glaustas, todėl jame nepavyko rasti spragos, kuria pasinaudojęs užsienio sportininkas kartu su mūsų šalies lenktynininkais būtų galėjęs savaitei atvykti į Palangą ir išbandyti jos 1000 km trasą“, - penktadienį surengtoje komandos pristatymo spaudos konferencijoje kalbėjo egzotišką automobilį į Lietuvą atvežęs tarptautiniais krovinių pervežimais užsiimančios bendrovės „Algirdai“ direktorius Algirdas Ramanauskas.
Tačiau ne visai proziška, bent jau iš pirmo žvilgsnio, šio automobilio atsiradimo Lietuvoje istorija.
„Lankydamas Arhus technikos universitete besimokantį sūnų Andrių su juo nuvykau pasižiūrėti Danijos automobilių žiedinių lenktynių čempionato varžybų Silkeborge, - sakė A. Ramanauskas. – Žinoma, iškart mūsų dėmesį patraukė itin greiti, manevringi, trasoje diktavę madas „Aquila“ automobiliai, kurių iki tol nebuvau net matęs.“
Gal jie lietuvio verslininko akyse taip ir būtų likę kaip netikėtas siurprizas, bet po kiek laiko Algirdas sužinojo, jog vienas sūnaus dėstytojų ne paskutiniu smuiku griežia ir eksperimentinių „Aquila Racing Cars“ gamykloje, būtent kurioje praktiką atliko A. Ramanausko sūnus. Netrukus užsimezgę glaudūs asmeniniai kontaktai lėmė, kad „Aguila“ atkeliavo į Lietuvą.
A.Ramanauskas tikisi ateityje prekiauti pagal išankstinius užsakymus gaminamais „Aquila“ sportiniais automobilais ir siūlyti juos ne tik Baltijos šalių lenktynininkams. Juolab, kad šiems monstrams didelės reklamos nereikia, nes juos išgarsino 24 val. Le Mano ir kitos ne tik Europoje prestižinės ilgų nuotolių lenktynės. Vien ko vertas faktas, kad pernai visus keturis danų pagamintus sportinius automobilius nupirko Jungtinės Amerikos Valstijos.
„Aquila CR1 LS7“ taikosi į aukščiausius lenktynių standartus ir jau yra tapęs savotišku etalonu. Jo, kaip rimto lenktyninio automobilio įvaizdį įtakoja ne vien įspūdinga išvaizda ar didžiulis, net 7 litrų darbo tūrio V8 variklis, išvystantis 580 AG. Šis dvivietis sportinis GT automobilis sveria tik 900 kilogramų. Su itin žemai nuleistu svorio centru jis naujai trasai pagal jos konfigūracijos ir kitas savybes paruošiamas vos per 30 minučių.
„Rengdami mūsų automobilį „Omnitel 1000 km lenktynėms“ ir atsižvelgdami į sportinį varžybų reglamentą buvome priversti kai ką pakeisti, - neslėpė ekipos vadovas Haris Aleksandravičius. – Visų pirma paisydami automobilio svorio kilogramais ir variklio pajėgumo arklio galiomis santykio buvome priversti sumažinti išvystomą pajėgumą visu 100 AG, o jo svorį padidinti 100 kg balasto. Tad dabar „Aquila“ sveria 1000 kg ir išvysto 480 AG ir yra lygiavertė su kitais X1 (eksperimentiniai, išskirtiniai automobiliai) klasėje startuosiančiais bolidais.“
Tai prognozuoja dar aštresnę, žiūrovams gerokai įdomesnę lygiaverčių varžovų kovą, kurioje sėkmę, o ypač tokiose maratoninėse lenktynėse kaip Palangoje, lemia labai daug komponentų.
„BOD-Bauer Team“ komanda teigia radusi jų pakankamai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...